- Τον πρώτο και βασικό κανόνα για μια επιτυχημένη πορεία ξεχνάνε σήμερα αρκετές επιχειρήσεις.
- Αυτόν που βάζει πάνω απ’ όλα την άρτια εξυπηρέτηση του πελάτη.
- Οι τιμές σίγουρα μετράνε πολύ, ωστόσο δεν είναι το πάν.
- Σίγουρα κάποιες μπορεί να καλύψουν την υστέρηση με «μαρκετινίστικα τρικ». Και να αυξήσουν πωλήσεις και κέρδη.
- Ωστόσο, αυτή η τακτική θα έχει πρόσκαιρα αποτελέσματα.
- Και αυτό γιατί όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν με βάση την προσωπική εικόνα που αποκτούν από την υπηρεσία ή το προϊόν.
- Για αυτό, όπως λένε άνθρωποι της αγοράς, το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να επενδύσουν στη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης που παρέχουν.
- Έτσι θα μεγαλώσουν την πελατειακή τους βάση αλλά και τη φήμη τους.
- Το μυστικό βρίσκεται στην εύκολη και φιλική εξυπηρέτηση.
- Όχι στην απρόσωπη. Μια παγίδα στην οποία πέφτουν αρκετές εταιρείες τελευταία καθώς η τεχνολογία ενσωματώνεται ταχύτατα στο επιχειρησιακό τους μοντέλο.
- Ανάμεσα σε αυτές και γνωστή αλυσίδα εστίασης που προσπαθεί να αυτοματοποιήσει πλήρως τη διαδικασία παραγγελιοληψίας στα καταστήματά της.
- Και να βγάλει εντελώς από την εξίσωση τον ανθρώπινο παράγοντα…
- Δεν είναι τυχαίο ότι αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο τα παράπονα στα social media και όχι μόνο.
- Επιστροφή στα βασικά λοιπόν γιατί η πολύ τεχνολογία μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ. Και ο νοών νοείτω…
——————–
Στο «ραντάρ» της JPMorgan ο ελληνικός τουρισμός
- Ισχυρό παραμένει το ενδιαφέρον της JPMorgan για μεγάλη τουριστική επένδυση στην Ελλάδα.
- Αυτό μαθαίνουμε από καλά πληροφορημένες πηγές, οι οποίες μας λένε πως άνθρωποι του αμερικανικού κολοσσού θα βρεθούν σύντομα στη χώρα μας για αυτό το σκοπό.
- Θα έρχονταν αρκετά νωρίτερα, ωστόσο η εξαγορά της First Republic μετέθεσε ελαφρώς τον προγραμματισμό τους.
- Και αυτό γιατί έπρεπε η αναθεώρηση και ο επανυπολογισμός των budgets αφορούσε όλα τα τμήματα.
- Ο στρατηγικός στόχος, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, δεν αλλάζει ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα των εκλογών.
- Η ελληνική ξενοδοχεία είναι ψηλά στην ατζέντα λόγω των τεράστιων προοπτικών που έχει.
- Η JPMorgan του «Έλληνα» Jamie Dimon δεν είναι η μόνη που καλοβλέπει μια επένδυση στον κλάδο της φιλοξενίας.
- Θυμίζουμε πως η Goldman Sachs έχει ήδη αποφασίσει να διαθέσει 200 εκατ. ευρώ για την ανακαίνιση τριών ξενοδοχείων στη Χαλκιδική.
——————–
Το μέλλον της Καλλιμάνης είναι στο εξωτερικό
- Όλο και πιο εμφανές γίνεται το στίγμα των Τούρκων της Dardanel στην «Καλλιμάνης».
- Και αυτό όπως μαθαίνουμε από πηγές της αγοράς έχει εξαγωγικό πρόσημο.
- Δεν είναι τυχαίο πως η εταιρεία από το Αίγιο έχει πάρει… σβάρνα όλες τις διεθνείς εκθέσεις που αφορούν στον κλάδο της.
- Με σκοπό φυσικά να παρουσιάσει την γκάμα των προϊόντων της και να συνάψει νέες συνεργασίες, οι οποίες θα κάνουν τη διαφορά στο άμεσο μέλλον.
- Η οικογένεια των Ονέν, ιδιοκτητών της Dardanel φέρεται να έχει ταιριάξει απόλυτα με την φιλοσοφία που διέπει την ελληνική εταιρεία.
- Μοιράζονται, όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν τις ίδιες αξίες, ενώ έχουν καλή γνώση της συγκεκριμένης δουλειάς.
- Άρα μπορούν να αντιληφθούν που πλεονεκτεί και που υστερεί.
- Παρακολουθούν δε πολύ στενά την εταιρεία και ξέρουν μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.
- Θυμίζουμε πως η Καλλιμάνης πέρασε και τυπικά στον έλεγχο της οικογένειας Ονέν πριν από περίπου 10 μήνες και ξεκίνησε η διαδικασία εξυγίανσης.
- Από την πρώτη στιγμή πάντως οι νέοι ιδιοκτήτες φρόντισαν να κερδίσουν όσους συμμετέχουν στην προσπάθεια με την στάση και την συμπεριφορά τους.
- Αθόρυβα και με απόλυτα επαγγελματικό τρόπο εστιάζουν στην εργασία και τίποτα άλλο.
——————–
Συναγερμός για την ακρίβεια στα τρόφιμα
- Μπορεί λόγω εκλογών και αναμονής της νέας κυβέρνησης να μην ασχολούμαστε με την ακρίβεια, αυτό δεν σημαίνει πως έπαψε να αποτελεί πρόβλημα.
- Τουναντίον, όπως έδειξαν και τα τελευταία στοιχεία, ειδικά στα τρόφιμα υπάρχει μείζον ζήτημα.
- Κάποιοι μάλιστα θεωρούν δεδομένο πως θα είναι από τα πρώτα πράγματα που θα απασχολήσει τη νέα κυβέρνηση. Όποια και είναι αυτή.
- Ενδεικτικά να πούμε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε ήδη για νέο market pass στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους…
- Η αποκλιμάκωση των τιμών στα τρόφιμα όπως προειδοποιούν άνθρωποι που γνωρίζουν δεν θα είναι εύκολη.
- Και αυτό γιατί το κόστος παραγωγής παραμένει υψηλό παρότι υπάρχουν σημάδια υποχώρησης κάποιων συντελεστών του κόστους, όπως η ενέργεια.
- Στην Αγγλία πάντως εκπρόσωποι του αγροτικού κόσμου, των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτών αναμένεται να συναντηθούν με τον βρετανό πρωθυπουργό.
- Και αυτό γιατί τα τρόφιμα αυξάνονται με τον ταχύτερο ρυθμό των τελευταίων 45 ετών.
- Στην προκειμένη περίπτωση ίσως χρειάζεται κάτι περισσότερο από μια συμφωνία κυρίων για να πέσουν οι τιμές στο ράφι.
Latest News
Ποιοι μοιράζουν χρήμα στη Λ. Αθηνών και το πάρτι στην… πληροφορική
Ώρα μερισμάτων στην Λ. Αθηνών
Γιατί ο Μυτιληναίος πάει Λονδίνο, ο «χρησμός» για την Πειραιώς και το «colpo grosso» της EpsilonNet
Ο Μυτιληναίος θα παίζει σε… διπλό ταμπλό
Τα «στοιχήματα» της Πειραιώς, ο Μασούτης ντύνεται Κάλχας και η «ζαριά» για το Καζίνο Πάρνηθας
Η Coca Cola τρέχει παράλληλα με το «ράλι» στο ταμπλό
Tι ξύπνησε τις τράπεζες από τον «λήθαργο», η παγίδα Χατζηδάκη με τα POS και ο άφθαρτος Τιτάνας
Τα «καύσιμα» της Goldman στις τράπεζες
Το έκτακτο note για την Πειραιώς, το φάντασμα της Lehman και οι μνήμες του Daniel
Πού βάζει τον πήχη η Jefferies για την Πειραιώς
Οι τράπεζες και οι «σκληροί» του SSM, η Creta Farms και οι εκπτώσεις στα ακίνητα
Το μαρτύριο με τα τραπεζικά μερίσματα και το διευθυντήριο της Φρανκφούρτης
Ποιοι βάζουν χέρι στις καταθέσεις και ποια είναι η «δίκαιη τιμή» για το ελαιόλαδο
Το νέο ράλι για το υγρό χρυσάφι και τα ερωτήματα…
Η «υπόγεια μάχη» στα σούπερ μάρκετ και η σαρωτική είσοδος της ΑΙ
Ο διάβολος που κρύβεται στις λεπτομέρειες…
Η «βόμβα» Βακάκη με τον Φουρλή, ο «βράχος» της ΤτΕ και η έκπληξη της Optima Bank
Η «ρουκέτα» με την επένδυση της Jumbo στην Trade Estates…
Η προσγείωση του «Ελ. Βενιζέλος», τα «πυρομαχικά» της Aegean, τα ανεμοδαρμένα ύψη και οι «Μοϊκανοί» των Αθηνών
Η απόσταση που χωρίζει το «Ελευθέριος Βενιζέλος»