Η θερμοκρασία έχει ανέβει για τα καλά, οι βροχές σταμάτησαν στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας και όσοι δεν έφυγαν αυτό το τριήμερο επιλέγουν να κάνουν μια βουτιά στις κοντινές παραλίες της Αττικής.

Ωστόσο όσοι θα επιχειρήσουν να κάνουν μια βουτιά κοντά στην Αθήνα θα… πρέπει να βάλουν «βαθιά» το χέρι στην τσέπη, όπως φαίνεται, αφού οι τιμές στις οργανωμένες παραλίες είναι μάλλον… «τσουχτερές».

Κοινωνικός Τουρισμός: Πώς θα αποκτήσετε τα κουπόνια για φθηνές διακοπές [γραφήματα + παράδειγμα]

Αν οι ξαπλώστρες βρίσκονται μπροστά στη θάλασσα τα χρήματα είναι περισσότερα, όπως επίσης αν διαθέτουν μαξιλάρι. Επιπλέον, σε κάποιες παραλίες εκτός από τις ξαπλώστρες υπάρχει και χρέωση για την είσοδο.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρθηκε σε ρεπορτάζ της εκπομπής «Σαββατοκύριακο Mega», στην παραλία του Αλίμου για την οργανωμένη οι τιμές έχουν ως εξής:

  • Καθημερινές: 6 και 2 ευρώ
  • Σαββατοκύριακο: 8 ευρώ
  • Μειωμένο εισιτήριο 3 ευρώ
  • Για τους δημότες Αλίμου η είσοδος είναι δωρεάν
  • Τόστ: 4,5 ευρώ
  • Καφές: 4,5 ευρώ

Παραλία Βουλιαγμένης 1 ( οργανωμένη)

  • Γενική είσοδος: 10 ευρώ
  • Μειωμένο εισιτήριο: 5 ευρώ
  • Ελεύθερη είσοδος για παιδιά και ΑμεΑ

Παραλία Βουλιαγμένης 2 (οργανωμένη)

  • Ξαπλώστρες καθημερινές: 20-30 ευρώ
  • Ξαπλώστρες Σαββατοκύριακο: 30-40 ευρώ
  • Καφές: 4 ευρώ
  • Χυμός ανάμεικτος: 6,5 ευρώ
  • Κλαμπ σάντουιτς: 15 ευρώ

Παραλία Καβούρι (οργανωμένη)

  • Ξαπλώστρες 2 άτομα: 14 ευρώ
  • Καφές: 3 ευρώ
  • Γρανίτα: 4 ευρώ
  • Μια μπάλα παγωτό: 3 ευρώ

Σούνιο (οργανωμένη παραλία)

Δυο ξαπλώστρες και ομπρέλα: 40-80 ευρώ (καθημερινές και Σαββατοκύριακο)

Οι τιμές κυμαίνονται ανάλογα με την σειρά που κάθεται κάποιος στην ξαπλώστρα, αφού διαφορετική είναι η τιμή στην πρώτη και την δεύτερη σειρά και άλλη στις πιο πίσω.

Πηγή in.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott