Ανοιχτή θα παραμείνει η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για το Πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού Εργαζομένων-Ανέργων 2023-2024, από την Παρασκευή 9 Ιουνίου στις 17.00 μέχρι την Κυριακή 11 Ιουνίου στις 23.59, για όσους δεν πρόλαβαν να υποβάλουν την αίτησή τους πριν από τη λήξη της προθεσμίας την περασμένη Δευτέρα 5 Ιουνίου.

Η ολιγοήμερη παράταση ύστερα από την τεράστια ζήτηση στις αιτήσεις για Κοινωνικό Τουρισμό 2023 είναι άγνωστο μέχρι στιγμής εάν θα αλλάξει και τον προγραμματισμό για τα αποτελέσματα.

Κοινωνικός Τουρισμός: 579.580 αιτήσεις για συνολικά 1.068.904 επιταγές

Πάντως οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα αποτελέσματα για τους 300.000 δικαιούχους θα βγουν νωρίτερα από πέρυσι, που είχαν δημοσιευθεί στις 8 Ιουλίου. Τα αποτελέσματα αναμένεται να βγουν σε περίπου 10 ημέρες, δηλαδή λίγο μετά τις 15 Ιουνίου. Στη συνέχεια, αναμένεται να ξεκινήσει η διαδικασία για τον Τουρισμό για Ολους.

Την ίδια στιγμή δημοσιεύθηκε η απόφαση για την έναρξη του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού για συνταξιούχους e-ΕΦΚΑ -πρώην ΟΑΕΕ περιόδου 2023- 2024. Οι αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν αργότερα, αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία για τους εργαζόμενους.

Εκτός από τους συνταξιούχους, ωφελούμενοι του προγράμματος είναι τα παιδιά και σύζυγοι των συνταξιούχων. Ο αριθμός των δικαιούχων και των ωφελουμένων του προγράμματος ανέρχεται στις 25.000.

Η διάρκεια διαμονής των δικαιούχων-ωφελουμένων ορίζεται από μία έως έξι διανυκτερεύσεις για όλες τις περιοχές της Ελλάδας, πλην:

n Των νήσων Λέσβου, Χίου, Λέρου, Κω και του Νομού Εβρου, όπου μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 10 διανυκτερεύσεις.

n Της νήσου Σάμου και των δήμων Ιστιαίας – Αιδηψού και Μαντουδίου – Λίμνης – Αγ. Αννας του Ν. Ευβοίας, όπου είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν έως 12 διανυκτερεύσεις.

Η Επιταγή Κοινωνικού Τουρισμού καλύπτει διαμονή, ακτοπλοϊκή μετάβαση και επιστροφή.

Το ποσό της επιταγής είναι ανάλογο με την περιοχή, τον τύπο και την κατηγορία του τουριστικού καταλύματος. Το ποσό της επιταγής καλύπτει το 50% της τιμής της οικονομικής θέσης και αυξάνεται στο 60% σε περίπτωση ΑμεΑ.

Το ύψος της ιδιωτικής συμμετοχής των δικαιούχων και ωφελουμένων ισούται με το 25% της τιμής οικονομικής θέσης ή με το 40% της προβλεπόμενης μετά την έκπτωση τιμής οικονομικής θέσης

Οι δικαιούχοι οφείλουν να χρησιμοποιήσουν την Επιταγή Κοινωνικού Τουρισμού κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος. Σε διαφορετική περίπτωση αποκλείονται από τη συμμετοχή τους στα προγράμματα των δύο επόμενων περιόδων, εξαιρέσει των δικαιούχων που ανήκουν στην κατηγορία ατόμων με αναπηρία σε ποσοστό 50% και άνω ή των δικαιούχων που δηλώνουν στην αίτησή τους ωφελούμενο μέλος ή μη ωφελούμενο ανήλικο τέκνο με αναπηρία στο ίδιο ποσοστό.

Κριτήρια

Τα κριτήρια μοριοδότησης και ο αριθμός μορίων ανά κριτήριο έχουν ως εξής:

α) Ιδιότητα ΑμεΑ σε ποσοστό 50% και άνω: 50 μόρια

β) Ιδιότητα μονογονέα: 10 μόρια

γ) Αριθμός ανήλικων τέκνων (ηλικίας έως 18 ετών): 15 μόρια για κάθε τέκνο

δ) Υψος οικογενειακού εισοδήματος: με 3 κλίμακες μοριοδότησης:

  • έως 10.000,99 ευρώ: 30 μόρια,
  • από 10.001,00 έως 20.000,99 ευρώ: 20 μόρια,
  • από 20.001,00 έως 30.000,00 ευρώ: 10 μόρια.

Για το κριτήριο του εισοδήματος λαμβάνεται υπόψη το ετήσιο συνολικό οικογενειακό εισόδημα, ανεξάρτητα από την πηγή προέλευσής του, πραγματικό και τεκμαρτό, του προηγούμενου του έτους υλοποίησης του προγράμματος φορολογικού έτους. Στην περίπτωση που δεν έχει υποβληθεί ακόμη η σχετική φορολογική δήλωση σύμφωνα με τις προβλεπόμενες από την ΑΑΔΕ προθεσμίες, θα λαμβάνεται υπόψη το εισόδημα του αμέσως προηγούμενου φορολογικού έτους βάσει της σχετικής φορολογικής δήλωσης.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott