Το ποσό ρεκόρ των 22,9 δισ. δολαρίων αναμένεται να ξοδέψουν φέτος οι Αμερικανοί για τον εορτασμό της Ημέρας του Πατέρα (που τιμάται σήμερα 18 Ιουνίου), σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που δημοσιεύθηκε από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής ( NRF ) και την Prosper Insights & Analytics.

Οι συνολικές αναμενόμενες δαπάνες για τον εορτασμό είναι αυξημένες από τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια του περασμένου έτους και ξεπερνούν το προηγούμενο ρεκόρ των 20,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων που καταγράφηκε το 2021. Κι όλα αυτά εξαιτίας του πληθωρισμού…

«Η Ημέρα του Πατέρα παραμένει μια σημαντική ευκαιρία για τους Αμερικανούς να τιμήσουν τους σημαντικούς άντρες στη ζωή τους», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της  NRF Μάθιου Σέι. «Οι καταναλωτές σχεδιάζουν να γιορτάσουν δυναμικά τις διακοπές φέτος και οι έμποροι λιανικής είναι έτοιμοι να βοηθήσουν να γίνουν ξεχωριστές».

Τα τρία τέταρτα των καταναλωτών σχεδιάζουν να γιορτάσουν φέτος την Ημέρα του Πατέρα. Οι καταναλωτές αναμένουν να ξοδέψουν ένα ρεκόρ 196,23 δολ. κατά μέσο όρο, από 171,79 δολ. πέρυσι και ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 174,10 δολ. του 2021.

Πού οφείλεται η αύξηση

Σύμφωνα με την NRF τα υψηλά ρεκόρ τόσο για τη συλλογική όσο και για τη μέση δαπάνη οφείλονται κυρίως στην αύξηση του ποσοστού των καταναλωτών που αγοράζουν ρούχα, ηλεκτρονικά είδη, προσωπική φροντίδα και ειδικές εξόδους και το ποσό που ξοδεύουν σε αυτές τις κατηγορίες.

Οι μισοί από αυτούς που τιμούν αυτή την ημέρα σχεδιάζουν να αγοράσουν κάτι για τον πατέρα ή τον πατριό τους, και ακολουθούν δώρα για τον σύζυγο (27%), τον γιο (11%), τον αδελφό (9%),  έναν φίλο (8%) ή τον παππού (7%).

Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τα πιο δημοφιλή δώρα για την Ημέρα του Πατέρα είναι οι ευχετήριες κάρτες, αγορασμένες κατά 61%. Άλλα κορυφαία δώρα περιλαμβάνουν ρούχα (55%), μια ειδική έξοδο όπως δείπνο ή brunch (52%), δωροκάρτες (48%) και είδη προσωπικής περιποίησης (32%).

«Αυτοί που ξοδεύουν περισσότερα αυτήν την Ημέρα του Πατέρα είναι καταναλωτές ηλικίας 35-44 ετών που αναμένεται να δαπανήσουν περισσότερο από άλλους καταναλωτές κατά σχεδόν 100 δολάρια», δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος στρατηγικής της Prosper, Phil Rist. «Οι ηλικίες 45-54 σχεδιάζουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους περισσότερο, ξοδεύοντας 57,04 δολ. περισσότερα από ό,τι σχεδίαζαν πέρυσι».

Μέσω διαδικτύου

Επίσης, το διαδίκτυο παραμένει η βασική πηγή των αγορών, με 43% να ψωνίζει μέσω Διαδικτύου, από 40% πέρυσι. Ακολουθεί το 38% που ψωνίζει από πολυκαταστήματα, από 34% πέρυσι. Άλλοι δημοφιλείς προορισμοί είναι τα εκπτωτικά καταστήματα (24%) και τα εξειδικευμένα καταστήματα (22%).

Σχεδόν το ένα τρίτο (29%) όσων γιορτάζουν για την Ημέρα του Πατέρα σχεδιάζουν να δώσουν ένα «δώρο εμπειρίας», όπως εισιτήρια για μια αθλητική εκδήλωση ή συναυλία. Αυτό είναι αυξημένο από 25% πέρυσι και είναι το υψηλότερο από τότε που η NRF άρχισε να κάνει αυτήν την ερώτηση το 2016. Επίσης, το 42% ενδιαφέρεται να δώσει ένα κουτί συνδρομής προϊόντος, από 37% πέρυσι.

Οι αγοραστές εξακολουθούν να αγοράζουν παρά τις υψηλότερες τιμές. Οι καταναλωτικές δαπάνες, προσαρμοσμένες στον πληθωρισμό, αυξήθηκαν κατά 0,5% τον Μάιο, το υψηλότερο από την αρχή του 2023, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Εμπορίου των ΗΠΑ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Γαλλία: Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου
Διεθνή |

Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι

Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής