Πολλά έχουν αλλάξει στα τέσσερα χρόνια από τότε που πραγματοποιήθηκε δια ζώσης μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις της αεροπορικής βιομηχανίας.

Η πανδημία της Covid-19 κατέστρεψε τη ζήτηση για ταξίδια, η αεροπορική βιομηχανία έδιωξε χιλιάδες έμπειρους εργάτες και οι διακυμάνσεις στις ορέξεις για νέα αεροσκάφη προκάλεσαν αναταράξεις στους ρυθμούς παραγωγής νέων αεροπλάνων.

Μετά από όλα αυτά, η Αεροπορική Έκθεση του Παρισιού – μια εμπορική εκδήλωση όπου οι εταιρείες έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν νέα τεχνολογία , εμπορικά και στρατιωτικά αεροσκάφη και να κάνουν συμφωνίες – επιστρέφει τη Δευτέρα.

Το σκηνικό έχει αλλάξει: η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια έχει εκτιναχθεί και οι αεροπορικές εταιρείες κάνουν αγώνα δρόμου για να τροφοτήσουν την αγορά με νέα τζετ.

«Αυτό δημιουργεί πίεση στα βιβλία παραγγελιών – δημιουργεί ανοδική ώθηση στα ποσοστά μίσθωσης μεταχειρισμένων αεροσκαφών και αναγκάζει τις αεροπορικές εταιρείες να κάνουν συμβιβασμούς», ανέφερε στο CNBC, ο Andy Cronin, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Leasing αεροσκαφών Avolon.

Ρεκόρ παραγγελιών

Η εταιρεία αεροπορικών αναλύσεων IBA εκτίμησε την περασμένη εβδομάδα ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν παραγγελίες για περίπου 2.100 αεροπλάνα κατά τη διάρκεια της έκθεσης, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες αντικαθιστούν παλαιότερα αεροσκάφη και προετοιμάζονται για μελλοντική ανάπτυξη στα αεροπορικά ταξίδια.

Τον περασμένο χρόνο, η Boeing έχει καταγράψει μεγάλες παραγγελίες ή προκαταρκτικές συμφωνίες από πελάτες. Η τεράστια παραγγελία της Air India νωρίτερα φέτος περιελάμβανε αεροσκάφη Boeing και Airbus .

Ο πρόεδρος της Turkish Airlines είπε σε δημοσιογράφους τον περασμένο μήνα ότι ο αερομεταφορέας σχεδιάζει να παραγγείλει περίπου 600 αεροσκάφη.

Αν επιβεβαιωθεί θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη παραγγελία που έγινε ποτέ για μια μεμονωμένη αεροπορική εταιρεία.

Ο επικεφαλής οικονομολόγος της IBA, Stuart Hatcher, έγραψε σε μια πρόβλεψη της 15ης Ιουνίου ότι η Delta Air Lines, η Malaysia Airlines και η Air France-KLM θα μπορούσαν να προχωρήσουν επίσης σε αγορές, αλλά το πότε δεν είναι ακόμη σίγουρο. Η Air Baltic θα μπορούσε επίσης να αναζητήσει την επέκταση του στόλου της Airbus A220, είπε.

Αυξήσεις στις μισθώσεις

Οι καθυστερήσεις στην παραγωγή έχουν επίσης αυξήσει τα ποσοστά μίσθωσης νέων και παλαιότερων αεροπλάνων, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες αναζητούν άλλες ευκαιρίες για να ενισχύσουν τις πτήσεις.

Τα νέα αεροσκάφη Boeing 737 Max 8 μισθώνονται για περίπου 350.000 $ το μήνα τον Ιούλιο, από 305.000 $ τον Ιανουάριο του 2020 καθώς άρχιζε η πανδημία, εκτιμά η IBA. Τα νέα Airbus 320 κοστίζουν 355.000 $, από 325.000 $ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Οι παλαιότερες εκδόσεις είναι κοντά στα προ πανδημίας επίπεδα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή