Τη σημαντική ενίσχυση της λειτουργικής κερδοφορίας EBITDA των Εμπορικών της Κέντρων με κέρδη 20,9 εκατ. ευρώ που σηματοδοτούν νέο ιστορικό ρεκόρ τριμήνου (+36% έναντι του 2022) ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες η LAMDA Development. Το ερώτημα όμως είναι, πώς όμως η εταιρία κατόρθωσε να φτάσει εδώ σήμερα;
Όλα ξεκίνησαν το 2005 όταν η LAMDA Development αποκτούσε το πρώτο Mall στην Αθήνα. Αυτή ήταν η αρχή της ανοδικής πορείας που μέσα στην επόμενη δεκαετία θα εκτόξευε την εταιρεία στη θέση του ηγέτη, αλλά και θα σηματοδοτούσε την αλλαγή σελίδας στη χώρα μας για τα Εμπορικά Κέντρα. Άλλωστε ήταν εκείνη η χρονιά, το 2005, που η έννοια του Μall, μέσω του Τhe Mall Athens της LAMDA, ήρθε στην Ελλάδα.
Η LAMDA τα χρόνια που μεσολάβησαν απέκτησε τρία ακόμα Εμπορικά Κέντρα φέρνοντας στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη συνολικά, μια ακόμα καινοτομία: την έννοια του integrated mall, μέσω του Golden Hall, όπου λειτουργούν το Μουσείο των Ολυμπιακών Αγώνων, ο χώρος παιδικής Εκπαίδευσης και Ψυχαγωγίας Xplore, καθώς και το πρώτο ενυδρείο της Αθήνας.
Η πιο πρόσφατη κίνηση της εταιρείας, το 2022, είναι η εξαγορά του μεγαλύτερου εκπτωτικού χωριού, του Designer Outlet Athens στα Σπάτα, εδραιώνοντας την ηγετική της θέση στον τομέα των Εμπορικών Κέντρων.
H εικόνα σε αριθμούς είναι αποκαλυπτική για το 2022.
Πέρα από το ιστορικό ρεκόρ κερδοφορίας για τα 4 Εμπορικά Κέντρα του ομίλου ύψους 69 εκατ. ευρώ που επιβεβαιώνουν τη θέση τους ως σταθερή αξία, μια ματιά μόνο στους δείκτες της επισκεψιμότητας – 21 εκατομμύρια για το 2022 – αρκεί για τα συμπεράσματα. Η προτίμηση αλλά και η εμπιστοσύνη που συγκεντρώνουν από Έλληνες αλλά και ξένους επισκέπτες είναι το μεγάλο συγκριτικό τους πλεονέκτημα.
Οι 4 ξεχωριστού χαρακτήρα εμπορικοί προορισμοί καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες αλλά λειτουργούν όλοι πάντα με γνώμονα την προσφορά μίας άριστης εμπειρίας στον επισκέπτη. Πρόκειται για χώρους υψηλής αισθητικής, πολλαπλών εμπειριών που υπερβαίνουν το «κλασικό» retail και προσφέρουν στους επισκέπτες τους εναλλακτικές επιλογές για κάθε προτίμηση. Αγορές, βόλτα, υπηρεσίες, γαστρονομία για όλα τα γούστα, ψυχαγωγία αλλά και πολιτισμός είναι μερικές μόνο από τις προτάσεις που έχουν στη διάθεσή τους οι επισκέπτες. Λόγω της θέσης τους αλλά και της πληθώρας επιλογών που προσφέρουν, οι εμπορικοί προορισμοί της LAMDA έχουν ήδη γίνει πόλος έλξης και των τουριστών.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι αποτελούν κορυφαία επιλογή εγχώριων και διεθνών brands με τα οποία και επί σειρά ετών έχουν καλλιεργηθεί σχέσεις εμπιστοσύνης.
Με βάση τους μέχρι τώρα δείκτες και για τα 4 Εμπορικά Κέντρα της LAMDA είναι αξιοσημείωτο ότι είναι μισθωμένα στο 99%, ακόμη ένα ποσοστό-ρεκόρ.
Συνολικά, στα τέσσερα Εμπορικά Κέντρα της LAMDA υπάρχουν 621 brands, 90 χώροι εστίασης, ψυχαγωγίας και πολιτισμού. Το αποτύπωμα στην αγορά εργασίας είναι περισσότεροι από 7000 εργαζόμενοι.
Βιωσιμότητα, οικολογικό αποτύπωμα, αλλά και ποικίλες δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος στο πλαίσιο της εταιρικής υπευθυνότητας είναι τα στοιχεία που κυριαρχούν στο «προφίλ» της λειτουργίας των 4 Εμπορικών Κέντρων της LAMDA που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες.
Η σφραγίδα της LAMDA Development αναμένεται πάντως και στην ανέγερση και λειτουργία δύο ακόμα εμπορικών χώρων στη μεγάλη ανάπλαση του Ελληνικού. Ο λόγος για το Vouliagmenis Mall, που αναμένεται να γίνει με την ολοκλήρωση της ανέγερσής του, το μεγαλύτερο και πιο καινοτόμο εμπορικό κέντρο της Ευρώπης, σηματοδοτώντας μία νέα εποχή στις αγορές και την ψυχαγωγία, αλλά και τη Riviera Galleria, το «κόσμημα», όπως ήδη χαρακτηρίζεται, της παράκτιας ανάπλασης του Ελληνικού, όπου οι κορυφαίες προτάσεις αγορών, υψηλής γαστρονομίας και ψυχαγωγίας δημιουργούν τον απόλυτο προορισμό πολυτέλειας, δίπλα στη θάλασσα.
Μέχρι σήμερα, 3 χρόνια δηλαδή νωρίτερα από την έναρξη λειτουργίας, σύμφωνα με πηγές, η ζήτηση για τα Εμπορικά Κέντρα του Ελληνικού, το Vouliagmenis Mall και το Riviera Galleria, έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Ειδικότερα για το Vouliagmenis, η πληρότητα έχει ξεπεράσει το 50% ενώ για το τέλος του 2023 ακούγεται ότι θα έχει πλησιάσει το 70%. Αντίστοιχα για το Riviera Galleria, ξεπερνά το 20% ενώ στο τέλος του έτους αναμένεται να φτάσει το 50%. Στοιχεία που είναι αποκαλυπτικά για τη μεγάλη εμπιστοσύνη των retailers και τον τρόπο που έχουν «αγκαλιάσει» τα νέα, υπό δημιουργία, Εμπορικά Κέντρα του μεγάλου έργου του Ελληνικού.
Latest News
Ποια τράπεζα στήνει ομάδα για πολύ πλούσιους - Παίρνει στελέχη από Goldman και ΒοfA
Η τράπεζα επιδιώκει πλέον να επεκταθεί στην παροχή συμβουλών σε τομείς όπως συγχωνεύσεις και εξαγορές και αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου
Μπίσαλας (Sunlight): Τι μου είπε ο Μακρόν - Οι επαφές με τη founder του Ardian Ντομινίκ Σενεκιέ
Επιβεβαίωση του ΟΤ για τη συμμετοχή του CEO της Sunlight στο 7ο επιχειρηματικό summit Choose France
Το μήνυμα Τσαμάζ στον ανταγωνισμό - Ο γρίφος για τη θυγατρική στη Ρουμανία
Τι είπε ο CEO του ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ στο conference call με τους αναλυτές για επιδόσεις, ανταγωνισμό και τη θυγατρική στη Ρουμανία
Συνεργασία Pure Storage-ASBIS για πλατφόρμες αποθήκευσης δεδομένων στην ελληνική αγορά
Η συνεργασία με την Pure Storage δίνει τη δυνατότητα στην ASBIS να παρέχει ισχυρότερη υποστήριξη στους πελάτες για την επίλυση ακόμα και των πιο υψηλών απαιτήσεων αποθήκευσης δεδομένων
Οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων αντέχουν παρά τις γεωπολιτικές εντάσεις
Οι εξαγωγές του κλάδου αναπτύχθηκαν τόσο το 2022 -με τη συνολική τους αξία να αυξάνεται από 6,7 δισ. σε 8,1 δισ. ευρώ- όσο και το 2023, καταλήγοντας στα 9,1 δισ. ευρώ
Attica Bank: Ενισχύει αγροδιατροφικές επιχειρήσεις στην Κρήτη
Yποστηρίζει το πρόγραμμα επιτάχυνσης αγροδιατροφικών επιχειρήσεων «Αγροανέλιξη - Farmers of the Future»
Η Sadion Investments του Παπαζήση πούλησε το 5% της Foodlink
Το ποσοστό συμμετοχής της Sadion Investments επί του μετοχικού κεφαλαίου της εκδότριας κατήλθε από 5% σε 0%
Νέα προθεσμιακή κατάθεση με επιτόκιο έως 3% από την Optima bank
Η Optima bank παρουσιάζει μια προθεσμιακή κατάθεση, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς και τις προσδοκίες πελατών
Οι 19+1 επισημάνσεις του ΕΒΕΠ στους υποψήφιους Ευρωβουλευτές
Οι προτεραιότητες των ΜμΕ και οι δράσεις των ευρωβουλευτών, που πρέπει να αναπτυχθούν με στόχο την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων
Αύξηση 9,2% στα έσοδα του ΟΤΕ το α' τρίμηνο - Μέρισμα 0,71 ευρώ ανά μετοχή
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε €877,6 εκατ. λαμβάνοντας ώθηση από τις ισχυρές επιδόσεις στην Ελλάδα.