Αυξημένο το κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, των ξενοδοχείων και της εστίασης σε σχέση με πέρσι και οι περισσότεροι αν επιλέξουν ένα ελληνικό νησί για τις διακοπές τους θα πρέπει να «κόψουν» από κάπου για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις υψηλές τιμές.
Για να πάει ένα ζευγάρι στην Τήνο το καλοκαίρι από Πειραιά και να γυρίσει, τα ακτοπλοϊκά μαζί με αυτοκίνητο με το γρήγορο πλοίο, κοστίζουν 530€. Για μία οικογένεια τεσσάρων ατόμων, η τιμή φτάνει τα 700€, αναφέρει ρεπορτάζ του MEGA. Αν επιλέξει το λιμάνι της Ραφήνας, το κόστος θα μειωθεί κατά 100€.
«Όλες οι εταιρείες ανεβάσανε τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από 30 – 40%. Όλοι παραπονιούνται και όλοι γκρινιάζουν παρότι βγάζουν εισιτήρια, έστω και για λιγότερες μέρες», λέει ο ταξιδιωτικός πράκτορας, Γιώργος Κουράντος.
«Το αδιαχώρητο» στο λιμάνι του Πειραιά από τους πρώτους αδειούχους του Ιουλίου
Αν ο καλοκαιρινός προορισμός είναι η Νάξος, ένα ζευγάρι με επιστροφή, συμπεριλαμβανομένου του αυτοκινήτου, θα πληρώσει 490€, όταν μία οικογένεια με δύο παιδιά θα δώσει 610 ευρώ.
«Ναι, είναι αρκετά, αλλά εντάξει, δεν μπορείς να μην πας διακοπές. Είναι απαράδεκτο καταρχάς με μισά μίλια στη Νάξο σε σχέση με την Κρήτη να είναι διπλάσιες οι τιμές».
Τιμές στα ύψη
Για να κλείσουν κατάλυμα με έξι διανυκτερεύσεις μέσω γνωστής εφαρμογής, σε ένα 4στερο ξενοδοχείο από 15 Ιουλίου μέχρι και 25 Αυγούστου, ένα ζευγάρι θα πληρώσει στην Τήνο 1.586€.
Το ποσό για μία οικογένεια 4 ατόμων ανεβαίνει στο ίδιο ξενοδοχείο, στα 2.353€.
«Πολύ δύσκολα θα βρει κάποιος φθηνότερα, εκτός αν έχει πάρα πολύ καιρό πριν προσπαθήσει να κλείσει κάτι τέτοιο».
Αντίστοιχα στη Νάξο, το ζευγάρι θα πληρώσει για 6 διανυκτερεύσεις με πρωινό, 1.890€ και αν πάνε μαζί με δύο ανήλικα παιδιά, η τιμή φτάνει τα 3.210€.
Μία τετραμελής οικογένεια για να πάει σε νησί των Κυκλάδων διακοπές το καλοκαίρι μαζί με τα ακτοπλοϊκά, τη διαμονή μίας εβδομάδας, το φαγητό και τις μετακινήσεις θα δώσει μέχρι και 5.000€.
Λύση οι κοντινοί προορισμοί
Η κα Βίκυ μένει στη Θεσσαλονίκη και σχεδιάζει τις διακοπές της με τον σύζυγό της και το ανήλικο παιδί της.
Όταν είδε τις τιμές στα ακτοπλοϊκά, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο ως μέσο μεταφοράς και να επιλέξει τη Χαλκιδική.
«Για τη βενζίνη υπολογίσαμε γύρω στα 200€ να πάμε, να έρθουμε, να κάνουμε και μία βόλτα στη Χαλκιδική. Για αυτόν τον λόγο αποφασίσαμε να πάμε Χαλκιδική για να γλιτώσουμε ακτοπλοϊκά, αεροπορικά, ενοικίαση αυτοκινήτου.
Μετά από έρευνα στις τιμές καταλυμάτων, κατέληξε στην οικονομικότερη λύση που μπορούσε να βρει.
«Για 7 νύχτες βρήκαμε 1.500€ σε ένα δωμάτιο αξιοπρεπές για να πάμε και να απολαύσουμε τις μέρες των διακοπών. Το λιγότερο που μπορούμε να βρούμε και να περάσουμε καλά συνολικά είναι 2.500€».
Φθηνότερα ακτοπλοϊκά βρίσκουν για το νησί της Θάσου στη βόρεια Ελλάδα, όταν ένα ζευγάρι πήγαινε – έλα με αυτοκίνητο θα δώσει 66€ και μία οικογένεια 92 ευρώ.
«Για Θάσο αρχίζουν από 50€ η διανυκτέρευση μέχρι 300€ αναλόγως το ξενοδοχείο».
Μία εβδομάδα σε ξενοδοχείο της Θάσου για ένα ζευγάρι ανέρχεται στα 1.080€ και η τιμή διαμορφώνεται στα 1.600€ για μία 4μελή οικογένεια.
Στρέφονται στο εξωτερικό
Άλλοι βέβαια θα προτιμήσουν να περάσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές στο εξωτερικό, όταν, συγκρίνοντας τις τιμές, συνειδητοποιούν πως τους συμφέρει περισσότερο.
«Κοίταξα βόρειο Αιγαίο, Κυκλάδες, αρκετά ακριβά γιατί έχω ξαναπάει και το κόστος είναι περίπου 3πλάσιο από μία διετία πριν. Προτίμησα το Μεξικό. Το κόστος είναι ίδιο χονδρικά για όλη την εκδρομή. Νομίζω ότι πλέον συμφέρει να πας στο εξωτερικό με τα ίδια λεφτά».
Πηγή: in.gr
Latest News
Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές
Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις
Ποιοι κλάδοι έκαναν «Ανάσταση» και ποιοι τραβούν (ακόμη) Γολγοθά
Ποια είναι η εικόνα στην αγορά – Τι λένε στον ΟΤ επιχειρηματίες για την πασχαλινή κίνηση
Με «συνοδηγό» την ακρίβεια η πασχαλινή έξοδος - Στα ύψη η βενζίνη
Ξεφεύγει η τιμή των καυσίμων σε Λεκανοπέδιο και δημοφιλείς προορισμούς – Βάσανο το πασχαλινό τραπέζι, πού κυμαίνονται οι τιμές
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Η φορολογία κύρια πηγή εσόδων του προϋπολογισμού
H μοναδική πηγή που υπέρ-αποδίδει είναι αυτή του φόρου εισοδήματος, με την μερίδα του λέοντος να προέρχεται από τις επιχειρήσεις
Το θετικό αποτύπωμα της επενδυτικής βαθμίδας σε ομόλογα και μετοχές
Μία νέα γενιά επενδυτών περισσότερο "ποιοτικών" και μακροπρόσθεσμων, δημιουργείται για τα ελληνικά assets, μετά την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας
Γιατί «κόλλησε» πάνω από το 10% η ανεργία;
Ποιες είναι οι βασικές στρεβλώσεις στην ελληνική αγορά εργασίας