Ο Γιάννης Καλαϊτζάκης είναι το νέο στέλεχος που εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας Μασούτης και ανέλαβε τη θέση διευθυντή marketing με στόχο να συμβάλει ουσιαστικά στην αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας. Έχει σημαντική εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις στην Ελλάδα και την Κύπρο, με περισσότερα από 20 έτη εξειδίκευσης στον κλάδο του retail και των FMCG’s σε επιχειρήσεις στον τομέα του λιανεμπορίου, της τεχνολογίας, των spirits και non-alcoholic beverages.
Μασούτης: Ο Απόστολος Δοξανίδης αναλαμβάνει διευθυντής πληροφορικής
«Στην εταιρεία Μασούτης από την θέση του marketing director στοχεύει να αναδείξει την omnichannel στρατηγική της εταιρείας που έχει στο επίκεντρό της τον καταναλωτή και τις ανάγκες του με στόχο να του προσφέρει ξεχωριστή εμπειρία αγορών. Ταυτόχρονα, σκοπεύει να ενισχύσει τον εμπορικό προσανατολισμό του ρόλου της ομάδας marketing με έμφαση στην καινοτομία στην οποία διαχρονικά επενδύει η εταιρεία. Δίπλα του, σε αναβαθμισμένους ρόλους, δύο πολύ έμπειρα στελέχη της εταιρείας, η Ελένη Γιαλαμά – senior brand & corporate communications manager και ο Θεόδωρος Τσαχουρίδης -senior retail & commercial marketing manager στη διοίκηση της ομάδας marketing και την υποστήριξη της στρατηγικής καινοτομίας», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.
Ο γενικός διευθυντής της Διαμαντής Μασούτης, κ. Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Μασούτης ένα κορυφαίο στέλεχος στον τομέα του marketing. Ο κ. Καλαϊτζάκης, διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν με τη φιλοσοφία και τις αξίες μας και με την πολυετή εμπειρία του έρχεται να ενισχύσει αποτελεσματικά την ομάδα μας. Στόχος μας, και με τη δική του συμβολή, είναι η υλοποίηση καινοτόμων στρατηγικών για την επόμενη ημέρα, αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα τις προκλήσεις της αγοράς, ώστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε καθημερινά στους καταναλωτές τιμές και προσφορές που στηρίζουν το νοικοκυριό, ταυτόχρονα με την μοναδική εμπειρία αγορών που απολαμβάνουν μόνο στα σούπερ μάρκετ Μασούτης».
Latest News
Ποιος είναι ο όμιλος «Παύλος Ν. Πέττας» που χτύπησε το ακίνητο στο Ρίο - Αντίρριο - Το success story των 77 ετών
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία
Τι σημαίνει για την Kiko Milano στην Ελλάδα το deal με τη Louis Vuitton
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Η μάχη των τραπεζών με τα έξοδα σε 4 μέτωπα
Η πρόγευση της στρατηγικής για τον περιορισμό των δαπανών από την Πειραιώς
Πώς τα «τραπεζάκια έξω» έσωσαν την παρτίδα για την Coca Cola HBC
Τι είπε για την ελληνική αγορά ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC Ζόραν Μπογκντάνοβιτς – Οι εκτιμήσεις για το 2024 και οι ανατιμήσεις που έρχονται
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Νatech: Από τα Γιάννενα μέχρι... την Αφρική φέρνει τα πάνω - κάτω στις τράπεζες
Αναπτύσσει τραπεζικά συστήματα για ιδρύματα σε πάνω από 40 χώρες του κόσμου
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Interlife: Υψηλά κέρδη για το 2023 και αύξηση παραγωγής
Η εταιρεία πρότεινε διανομή μερίσματος 0,16 ευρώ ανά μετοχή
Χαρδούβελης: Ξανά ισχυρές οι ελληνικές τράπεζες – Καθοριστικός ο ρόλος τους στη χρηματοδότηση της οικονομίας
Συνάντηση της ΕΕΤ με εκπροσώπους του οικονομικού επιτελείου του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ
Κοντά στο 71% το ποσοστό του Ν. Λύκου στην AustriaCard - Μέσω placement σε επενδυτές το 15%
Η διαδικασία εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας να ενισχύσει τη διασπορά των μετοχών της, καθώς στον κ. Λύκο άνηκε λίγο πάνω από το 77% της εταιρείας