Μια νέα σημαντική συνεργασία για την ενίσχυση της ελληνικής βιομηχανίας εγκαινίασε το ΕΒΕΑ, με την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με την Πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Το Μνημόνιο υπέγραψαν χθες το απόγευμα η Πρόεδρος του ΕΒΕΑ, κα Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, και ο Πρόεδρος της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, κ. ‘Αγις Πιστιόλας.
Οι δύο οργανισμοί συμφώνησαν ένα κοινό πλαίσιο δράσεων που περιλαμβάνουν: την από κοινού διοργάνωση ημερίδων και ενημερωτικών εκδηλώσεων με σκοπό την προώθηση ελληνικών προϊόντων, τη συμπερίληψη επιχειρήσεων του φορέα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ σε αποστολές του ΕΒΕΑ στο εξωτερικό και την υποβοήθηση των εξαγωγικών ενεργειών των επιχειρήσεων με την παροχή τεχνογνωσίας και επαφών από το ΕΒΕΑ, την ενδεχόμενη κοινή συμμετοχή σε χρηματοδοτικά προγράμματα της ΕΕ και οποιαδήποτε άλλη δράση κριθεί αναγκαία για την επίτευξη του κοινού σκοπού των δύο φορέων.
Μνημόνιο Συνεργασίας ΔΥΠΑ-ΕΒΕΑ
Η Πρόεδρος του ΕΒΕΑ, κα Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, κατά την υπογραφή του Μνημονίου σημείωσε ότι «η νέα συνεργασία του ΕΒΕΑ έχει στόχο να προωθήσει τα ελληνικά, επώνυμα προϊόντα στις διεθνείς αγορές, να προβάλει ευρύτερα το σύγχρονο, παραγωγικό, εξωστρεφές πρόσωπο της Ελλάδας – και της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Και φυσικά να στηρίξει τη βιομηχανία, η οποία παρά τα πλήγματα που δέχθηκε, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης, δεν έπαψε να προσπαθεί, να συνεισφέρει στην οικονομία, να στηρίζει θέσεις εργασίας και να ηγείται σήμερα στην αναγέννηση των ελληνικών εξαγωγών».
Δράσεις υποστήριξης
Για τον σκοπό αυτό το ΕΒΕΑ υλοποιεί δράσεις υποστήριξης των ελληνικών βιομηχανικών επιχειρήσεων, ώστε να απελευθερώσουν τις δυνατότητες τους, να κάνουν πράξη την ψηφιακή και την πράσινη μετάβαση και να εφαρμόσουν στρατηγικές εξωστρέφειας. Όπως ανέφερε η κυρία Εφραίμογλου, το ΕΒΕΑ έχει αναπτύξει σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία σε θέματα εξωστρέφειας και τα τελευταία χρόνια έχει αναβαθμίσει τις δράσεις και τις υπηρεσίες στήριξης των εξαγωγικών προσπαθειών των μελών του. «Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη διοργάνωση καλά σχεδιασμένων δράσεων δικτύωσης, όπως είναι τα επιχειρηματικά φόρουμ, οι κλαδικές εκθέσεις και οι επιχειρηματικές αποστολές, με δυνατότητα για B2B συναντήσεις. Παράλληλα, χτίζουμε μια “εργαλειοθήκη” υπηρεσιών, που καλύπτουν ανάγκες σε όλο το φάσμα της εξαγωγικής δραστηριότητας: από την ενημέρωση και την επιμόρφωση, μέχρι τη διευκόλυνση της πρόσβασης σε χρηματοδοτικά εργαλεία και τη συμβουλευτική υποστήριξη», είπε η Πρόεδρος του ΕΒΕΑ και πρόσθεσε ότι «ενώνοντας τις δυνάμεις μας, μπορούμε να κάνουμε την ελληνική βιομηχανία ακόμη πιο δυνατή».
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, κ. Άγις Πιστιόλας, σημείωσε ότι η Πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ φέρνει προστιθέμενη αξία στις επιχειρήσεις μας κι υπογράμμισε τη σημασία δημιουργίας συμμαχιών σε διεθνές επίπεδο για τις επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα. Αναφέρθηκε, ακόμα, στη σημασία της συνεργασίας με το ΕΒΕΑ για την ενδυνάμωση της εξωστρέφειας, ενώ υπογράμμισε ότι «αν και έχουμε πολύ καλά προϊόντα υστερούμε σε οικονομίες κλίμακας και σε δικτύωση».
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν τα Μέλη Δ.Σ. του ΕΒΕΑ κ. Απόστολος Ασλανίδης, κ. Κωνσταντίνος Δεριζιώτης, κ. Ευριπίδης Δοντάς, κ. Φάνης Ματσόπουλος, κ. Χρίστος Μίχαλος, κα Αλεξάνδρα Πίττα-Χαζάπη, κ. Δημήτρης Τζούρος και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας και Μέλος Δ.Σ. της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, κ. Πλάτων Μαρλαφέκας.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας