Ένα απρόσμενο κάλεσμα επιφυλάσσουν οι ιαπωνικές αερογραμμές στους επισκέπτες της Ιαπωνίας, καθώς τους ζητούν να πακετάρουν μονάχα τα εσώρουχα και την οδοντόβουρτσά τους και να «πετάξουν τη βαλίτσα που δεν είναι φιλική προς το περιβάλλον».
Η πρωτοπόρα πρακτική των αερογραμμών εφαρμόζεται στο πλαίσιο ενός μονοετούς πειράματος που ξεκίνησε την Τετάρτη. Πλέον όσοι ταξιδεύουν με την Japan Airlines μπορούν να νοικιάσουν ρούχα ανά εποχή, μέγεθος, ύφος και χρώμα.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα, ένας υποψήφιος επισκέπτης στην Ιαπωνία μπορεί να κάνει κράτηση για τα ρούχα του έως και ένα μήνα νωρίτερα από το ταξίδι του για να τα χρησιμοποιήσει για δύο εβδομάδες.
Οι ταξιδιώτες μάλιστα μπορούν να προσδιορίσουν τον σκοπό της επίσκεψής τους για να βεβαιωθούν ότι θα έχουν την κατάλληλη ενδυμασία.
Σύμφωνα με τις ιαπωνικές αερογραμμές το εν λόγω project σχεδιάστηκε για ταξιδιώτες που θέλουν να κάνουν ένα «βιώσιμο ταξίδι».
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ενοικιαζόμενα ρούχα αποτελούν έναν συνδυασμό πλεονάζοντος αποθέματος από λιανοπωλητές και μεταχειρισμένων ενδυμάτων που συλλέγονται από συνεργαζόμενη εταιρεία.
Θα παραδίνονται σε ξενοδοχείο ή σε καταλύματα Airbnb πριν από την άφιξη του εκάστοτε ταξιδιώτη και θα συλλέγονται στο τέλος του ταξιδιού για να πλυθούν και να ανακυκλωθούν.
«Any wear, anywhere»
Σύμφωνα με την τρέχουσα τιμολόγηση, μια γυναίκα που ταξιδεύει για επαγγελματικό ταξίδι στην καύσωνα του ιαπωνικού καλοκαιριού θα μπορούσε να πληρώσει 5.000 ¥ (31 ευρώ) για μια επιλογή από πέντε μπλούζες και τρία παντελόνια που περιλαμβάνουν λινά πουκάμισα, παντελόνια και μια φούστα μέχρι τον αστράγαλο.
Αντίστοιχα, ένας άντρας που ταξιδεύει για ένα πιο χαλαρό ταξίδι τον χειμώνα θα μπορούσε να νοικιάσει μια ντουλάπα που περιλαμβάνει μοντέρνα ξεθωριασμένα τζιν, ένα φούτερ με κουκούλα και ένα άνετο πουπουλένιο μπουφάν για 7.000 ¥ (44 ευρώ).
Το δοκιμαστικό πρόγραμμα, γνωστό ως «Any Wear, Anywhere», με επικεφαλής την Japan Airlines (JAL) και τον εμπορικό οίκο Sumitomo, έχει τεθεί σε εφαρμογή ως μια προσπάθεια προώθησης του βιώσιμου τουρισμού.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος διάρκειας 13 μηνών, η JAL θα συλλέξει δεδομένα σχετικά με το εάν το πρόγραμμα επιφέρει συνολική μείωση του βάρους των αποσκευών των επιβατών.
Μείωση στις εκπομπές CO2
Ο ιστότοπος που χειρίζεται το σύστημα ενοικίασης ρούχων ισχυρίζεται ότι μια μείωση κατά 10 κιλά στις αποσκευές ενός επιβάτη έχει ως αποτέλεσμα μια εκτιμώμενη μείωση κατά 7,5 κιλά στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Μια μείωση κατά 7,5 κιλά στις εκπομπές CO2 είναι ισοδύναμη με την μη χρήση σεσουάρ μαλλιών για 78 ημέρες (με βάση μια μέση χρήση 10 λεπτών ανά περίοδο στεγνώματος).
Το πρόγραμμα ξεκίνησε κατά τη διάρκεια μιας περιόδου εκρηκτικής αύξησης των επισκεπτών στην Ιαπωνία μετά την πανδημία. Μετά τον αυστηρό περιορισμό των αφίξεων επισκεπτών μεταξύ Μαρτίου 2020 και Οκτωβρίου 2022, η Ιαπωνία άνοιξε ξανά τα σύνορά της.
Σύμφωνα με την κυβερνητική υπηρεσία τουρισμού της Ιαπωνίας, οι επισκέπτες κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2023 ξόδεψαν κατά μέσο όρο 50.496 ¥ (321 ευρώ) μόνο για ψώνια.
Τον Μάιο, σχεδόν 1,9 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέφθηκαν την Ιαπωνία, αύξηση 1.191% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με στοιχεία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Ιαπωνίας, αναφέρει άρθρο της Financial Times.
Η εκτόξευση του αριθμού των επισκεπτών, που εξακολουθούν να είναι περίπου 30% χαμηλότερα από ό,τι ήταν το 2019, σημειώθηκε παρά τους σημαντικά λιγότερους επισκέπτες από την ηπειρωτική Κίνα, η οποία εξακολουθεί να περιορίζει τον αριθμό των θεωρήσεων εξόδου για τους τουρίστες.
Πηγή: in.gr
Latest News
Διάσημες, ακριβές αλλά χωρίς διαφήμιση - Ποιες είναι οι τσάντες Goyard
Μία από τις πιο εμβληματικές και ακριβές τσάντες της μόδας έχει βρεθεί στα χέρια προσωπικοτήτων όπως ο Πάμπλο Πικάσο, η Κοκό Σανέλ, ο Καρλ Λάγκερφελντ αλλά και μέλη της δυναστείας των Ρομανώφ
Γιατί οι πλούσιοι δεν αποκαλύπτουν στους κληρονόμους τους τα παριουσιακά τους
Οι νεαροί κληρονόμοι μπορούν να βρουν τις επαύλεις των γονιών τους στο Zillow. Κι όμως, πολλές πλούσιες οικογένειες προσπαθούν να κρύψουν την οικογενειακή τους περιουσία,...
Οι 4 συμβουλές του Μπάφετ που «ξεκλειδώνουν» πετυχημένες επενδύσεις
Τα 4 βήματα που ανοίγουν τον δρόμο της επιτυχίας
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Ναι μεν, αλλά - Γιατί η IPO της Puig δεν «ανέστησε» την αγορά
Η IPO της μητρικής εταιρείας της Apivita κύλησε πολύ καλύτερα από κάποιες άλλες πρόσφατες δημόσιες εγγραφές μόδας και ομορφιάς
Υγειονομική περίθαλψη στις ΗΠΑ - Μετά την Walmart, ποιος;
Ο κλάδος είδε σημαντικές επενδύσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς επιλογές όπως η τηλεϊατρική έγιναν πιο συνηθισμένες
JP Morgan: Προσοχή στην «παγίδα» που έστησαν οι τεχνολογικές mega-caps
Το ράλι των megacap τίτλων επισκίασε τις ανησυχίες για τα επιτόκια
Τα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας Rivian και ο νέος CEO
Ανάμεσα σε άλλα σχέδια, η Rivian σκοπεύει να συμμετάσχει σε πολλά έργα βελτίωσης της πόλης για να δείξει τη συνεχή δέσμευσή της να επενδύει στην οικονομία και την κοινότητα του Ιλινόις
Ανθίζει ο διαστημικός τουρισμός στην Κίνα
Ήδη 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι έχουν επισκεφθεί το Wenchang τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων έχει αυξηθεί από πέντε σε περισσότερα από 50
Η Ταϊβάν δημιουργεί το δικό της «Starlink» - Στόχος να αντιμετωπίσει την κινεζική απειλή
Η διασφάλιση ότι τα συστήματα επικοινωνίας της Ταϊβάν θα παραμείνουν λειτουργικά σε έκτακτες στιγμές αποτελεί προτεραιότητα για τους ηγέτες του νησιού