Στους πέντε κορυφαίους περιπατητικούς προορισμούς της Ελλάδας εντάσσεται η Σάμος, σύμφωνα με το νέο κατάλογο που ανακοίνωσε το Griekenland.net.

Καταγράφοντας τις απόψεις των Ολλανδών ταξιδιωτών, η καθιερωμένη ταξιδιωτική ιστοσελίδα με εκατομμύρια επισκέπτες ανέδειξε τη Σάμο στη δεύτερη θέση σε όλη την Ελλάδα και μάλιστα ως τον κορυφαίο νησιωτικό προορισμό με κριτήριο τις περιπατητικές διαστηριότητες και τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που προσφέρει το μαγευτικό νησί του Βορείου Αιγαίου. Προηγήθηκε ενημερωτική επαφή του Δήμου Ανατολικής Σάμου με τη δημοσιογραφική ομάδα του μέσου. «Μετά την αστάθεια που εμφάνισε η Ελλάδα τον Ιούνιο, οι προβλέψεις για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο είναι ευοίωνες για το νησί του Πυθαγόρα.

Σάμος: Kορυφαίος ποιοτικός προορισμός φέτος για πολλά διεθνή ΜΜΕ

Η ζήτηση είναι σε υψηλά επίπεδα από αγορές του εξωτερικού όπως η Ολλανδία, όπου συνεχίζουμε να προβάλουμε τον προορισμό με διαρκείς δράσεις», δήλωσε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Ανατολικής Σάμου Δέσποινα Κάιλα.

Σημειώνεται πως πριν λίγες ημέρες αναχώρησε από τη Σάμο με άριστες εντυπώσεις η δημοφιλής Ολλανδή blogger Chloe Stark που απευθύνεται στους λάτρεις της γαστρονομίας και των εναλλακτικών δραστηριοτήτων.

Το εν λόγω ταξίδι εντάχθηκε στη συνεργασία που «έχτισε» ο Δήμος Ανατολικής Σάμου με το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών το προηγούμενο διάστημα, για τη διοργάνωση πολυεπίπεδης παρουσίασης του προορισμού στο ‘Αμστερνταμ, η οποία είχε εντυπωσιακή προσέλευση από εκπροσώπους σημαντικών Μέσων Ενημέρωσης της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης και πολλούς επαγγελματίες. Μάλιστα, το τουριστικό περιοδικό ευρείας κυκλοφορίας της Ολλανδίας, Griekenland Magazine δημοσίευσε εκτενές αφιέρωμα για το νησί με προβολή στο εξώφυλλο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott