Ανακοίνωση εξέδωσε ο όμιλος Public αναφορικά με το πρόστιμο που του επιβλήθη από τη Διϋπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) για παραβίαση του κώδικα δεοντολογίας περί ανακοίνωσης μειωμένης τιμής σε περίοδο εκπτώσεων.
Κώστας Σκρέκας: «Πρόστιμα 1,4 εκατ. ευρώ σε 3 αλυσίδες λιανεμπορίου για πλασματικές εκπτώσεις
Στην ανακοίνωση, η εταιρεία αναφέρει ότι σέβεται την απόφαση της ΔΙΜΕΑ, ωστόσο όπως αναφέρει θα προασπίσει με κάθε νόμιμο μέσο τα δικαιώματά της, ενώ παράλληλα «προσκαλεί τις αρμόδιες αρχές σε ανοιχτό διάλογο με στόχο την πλήρη διαφάνεια στο θέμα των τιμών, προς όφελος εντέλει των καταναλωτών και του συνόλου της αγοράς του λιανεμπορίου».
Αναλυτικότερα η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει:
Σε συνέχεια των τελευταίων δημοσιευμάτων αναφορικά με το πρόστιμο που επιβλήθηκε στα Public για θέματα μειωμένων τιμών, το Public Group ενημερώνει το κοινό για τα παρακάτω:
Τα Public σέβονται την απόφαση της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς, αν και την έλαβαν με μεγάλη έκπληξη. Τα Public, από το 2005 χτίζουν καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα, μέσα από τα φυσικά τους καταστήματα αλλά και το public.gr.
60εκατ. φορές το χρόνο, οι 2.500 άνθρωποι των Public έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές και εργάζονται καθημερινά με πάθος, αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική τους εμπειρία.
Με αποκλειστικό γνώμονα τη σωστότερη ενημέρωση των καταναλωτών, τα καταστήματα Public, πρώτα στην Ελλάδα, υλοποίησαν την προσθήκη προτεινόμενης τιμής κατασκευαστή δίπλα στην τιμή προϊόντος. Υιοθέτησαν έτσι πρακτικές διαφάνειας προς όφελος των καταναλωτών, ακολουθώντας τις βέλτιστες Ευρωπαϊκές πρακτικές.
Ο σεβασμός που διέπει τις σχέσεις των Public με συνεργάτες, προμηθευτές, τις υπόλοιπες εταιρείες της αγοράς, τους πελάτες και φυσικά τους ανθρώπους τους, αλλά και η πιστή τήρηση των κανόνων του Δικαίου παραμένουν αδιαπραγμάτευτες αρχές.
Με αφορμή αυτήν την απόφαση, πέραν της αυτονόητης προάσπισης με κάθε νόμιμο μέσο των δικαιωμάτων της, η εταιρεία προσκαλεί τις αρμόδιες αρχές σε ανοιχτό διάλογο με στόχο την πλήρη διαφάνεια στο θέμα των τιμών, προς όφελος εντέλει των καταναλωτών και του συνόλου της αγοράς του λιανεμπορίου.
Latest News
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου