«Ιδιαίτερα στον δυτικό κόσμο, βλέπουμε μεγάλη πόλωση στην κοινωνία και αυτό επηρεάζει όλους τους παίκτες, όλους τους παράγοντες. Ανάμεσά τους, τις επιχειρήσεις και τα εμπορικά σήματα».
Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken, σχολιάζοντας τη διαμάχη που ξέσπασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γύρω από μια καμπάνια της αντίπαλης μάρκας Bud Light, ξεκαθαρίζοντας πάντως ότι κατά την άποψή του οι επιχειρήσεις πρέπει να υπερασπίζονται τις αξίες τους.
Heineken: Τεράστια πτώση κατανάλωσης και κερδών
Μια δύσκολη ισορροπία
Όπως σημειώνει το CNBC, η Bud Light έχασε τη θέση της ως η μπύρα με τις περισσότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Μάιο, αφού οι συντηρητικοί προχώρησαν σε μποϊκοτάζ σε βάρος της μάρκας μετά από μια σύντομη συμφωνία τοποθέτησης προϊόντος με την transgender social media influencer Dylan Mulvaney. Οι πωλήσεις της Bud Light μειώθηκαν κατά 24,6% την περίοδο αυτή σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ.
Μιλώντας στην εκπομπή Squawk Box Europe του CNBC, ο CEO της Heineken πρόσθεσε ότι «πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, πρέπει να είμαστε ισορροπημένοι. Και ταυτόχρονα, πρέπει να υπερασπιζόμαστε τις αξίες και τις αρχές μας. Και προσπαθούμε να το κάνουμε αυτό στο μέτρο των δυνατοτήτων μας». «Μέχρι στιγμής, είμαι υπερήφανος για το πώς οι ομάδες των εμπορικών σημάτων μας σε όλες τις λειτουργικές μας εταιρείες πλοηγούνται σε αυτόν τον νέο κόσμο», σημείωσε.
«Τρικυμία» για την AB InBev
Η Bud Light, που βρέθηκε στο επίκεντρο της θύελλας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανήκει στη βελγική Anheuser-Busch InBev, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, η οποία θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου την Πέμπτη. Ο σάλος συγκέντρωσε πολιτική προσοχή, με τον κυβερνήτη της Φλόριντα Ρον ΝτεΣάντις να ζητά να διερευνηθεί αν η εταιρεία παραβίασε τα καθήκοντά της έναντι των μετόχων.
Όπως σημειώνει το CNBC, η AB InBev έχει επίσης επικριθεί για την αποτυχία της να υποστηρίξει τον Mulvaney, εν μέσω μιας ευρύτερης συζήτησης σχετικά με το αν οι εταιρείες θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν κοινωνικούς ή πολιτικούς σκοπούς. Ομάδες του κλάδου έχουν καλέσει τις μάρκες να μην αποχωρήσουν από εκστρατείες και συνεργασίες που υποστηρίζουν την κοινότητα LGBTQ+, λόγω φόβων για παρόμοιες αντιδράσεις.
Ζωτικής σημασίας η διαφήμιση
Ο CEO της Heineken δήλωσε ότι η διαφήμιση παραμένει ζωτικής σημασίας σε ένα δύσκολο περιβάλλον αγοράς και ότι αύξησε τις δαπάνες μάρκετινγκ κατά 200 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο εξάμηνο.
Η ίδια η εταιρεία μείωσε τη Δευτέρα τις προβλέψεις της για την αύξηση των κερδών της το 2023, καθώς ανακοίνωσε πτώση 5,6% στις πωλήσεις μπύρας και μείωση 8,8% στα λειτουργικά κέρδη σε συγκρίσιμη βάση.
«Γνωρίζαμε ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους θα αφορούσε όλες τις πληθωριστικές πιέσεις στο κόστος των εισροών μας, ιδίως στην Ευρώπη, η οποία είναι σημαντική περιοχή για εμάς», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, προσθέτοντας πάντως ότι «συνολικά είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι με την ισχυρή αύξηση των εσόδων μας, αυξήσαμε τα έσοδα μεταξύ εννέα και 10% σε τρεις από τις τέσσερις περιοχές».
Latest News
Τα επτά πρόσωπα που κρατούν στα χέρια τις παγκόσμιες προμήθειες χαλκού
Στα 310 δις δολάρια ο τζίρος του μετάλλου που αναμένεται να φτάσει τα 505 δις δολ το 2033
Υπέβαλε πρόταση 26 δισ.δολαρίων για την Paramount η Sony
Η προσφορά των Sony Pictures και Apollo ύψους 26 δισ. δολαρίων είναι ένας συνδυασμός μετρητών και ανάληψης χρέους.
Σφίγγει το ζωνάρι η Γερμανία - Έρχεται τσεκούρι σε επιδόματα
Δύσκολες διαβουλεύσεις απειλούν να βάλουν νέες φωτιές στον κυβερνητικό συνασπισμό
Τελειώνουν οι business της Ρωσίας με το φυσικό αέριο; - Ο πόλεμος με Ουκρανία και ο νέος πελάτης
Καθώς η σύγκρουση συνεχίζεται, το Κρεμλίνο χρειάζεται μετρητά για να κρατήσει την πολεμική του μηχανή σε λειτουργία
«Χαλαρώνει» η αγορά εργασίας στις ΗΠΑ - Φρενάρουν οι μισθολογικές αυξήσεις
Η αμερικανική οικονομία πρόσθεσε λιγότερες θέσεις εργασίας τον Απρίλιο
Στην τελική ευθεία η Boeing για το διάστημα - Ποιοι θα επανδρώσουν το Starliner
Η Boeing και η NASA έχουν προγραμματίσει της εκτόξευση του Starliner την Δευτέρα, από το Διαστημικό Κέντρο Κένεντι στη Φλόριντα
Γιατί πουλάει τα σούπερ γιοτ ο Μπιλ Γκέιτς
Πρόσφατα ο Γκέιτς έπεσε στη χαμηλότερη κατάταξή του στη λίστα δισεκατομμυριούχων εδώ και 34 χρόνια
Γιατί η Φλόριντα πονικοποίσε το κρέας εργαστηρίου
O ρεπουμπλικανός κυβερνήτης της πολιτείας Ρον ΝτεΣάντις ξαναχτύπησε
Ποιο είναι το νέο status symbol της Gen Z
Πώς περάσαμε από την αξία και την «επίδειξη» των αντικειμένων, στην ανάγκη για την προβολή του προσώπου που θυμίζει φίλτρο στο Instagram
Φρενάρει τη μείωση των επιτοκίων η Νορβηγία
Οι επιδόσεις της νορβηγικής κορώνας προβληματίζουν τους αξιωματούχους της κεντρικής τράπεζας