Ενισχυμένα κατά 27% εμφανίζονται τα προ φόρου κέρδη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας το 2022, χάρη αφενός στην αύξηση του όγκου πωλήσεων, με την πλήρη επαναλειτουργία των σημείων πώλησης, χωρίς περιορισμούς για πρώτη φορά µετά τη διετία 2020-2021, αφετέρου στις ανατιμήσεις που επέβαλε η εταιρεία.
Σύµφωνα με την οικονοµική έκθεση που δηµοσίευσε στο Γενικό Εµπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ), οι καθαρές πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας (χωρίς ΕΦΚ ζύθου) ανήλθαν σε 279,88 εκατ. ευρώ έναντι 225,63 εκατ. ευρώ το 2021, καταγράφοντας αύξηση 21,51%.
Ο όγκος πωλήσεων στην εγχώρια αγορά µπίρας αυξήθηκε κατά 10,7% σε σύγκριση µε το 2021, ενώ καθοριστική στα αποτελέσματα του 2022 ήταν η διανοµή των προϊόντων Bacardi που έχει αναλάβει η εταιρεία από τον Απρίλιο του 2021.
Ο ειδικός φόρος κατανάλωσης που εισέπραξε το Ελληνικό ∆ηµόσιο από τις πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα ήταν το 2022 136,49 εκατ. ευρώ από 117,04 εκατ. ευρώ το 2021, όπως προκύπτει από τις πωλήσεις συμπεριλαμβανομένου του ΕΦΚ που ανήλθαν σε 416,38 εκατ. ευρώ έναντι 342,67 εκατ. ευρώ το 2021.
Τα λειτουργικά κέρδη διαµορφώθηκαν σε 43,71 εκατ. ευρώ έναντι 34,50 εκατ. ευρώ το 2021, καταγράφοντας αύξηση περίπου 27%, τα κέρδη προ φόρων διαµορφώθηκαν σε 43,46 εκατ. ευρώ έναντι 34,14 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα κέρδη µετά από φόρους ανήλθαν σε 33,43 εκατ. ευρώ, αυξηµένα κατά 25,2%.
Στο μέρος των εξόδων, τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 24,33% το 2022 σε σύγκριση µε το 2021.
Τα έξοδα για ενέργεια, λόγω του σηµαντικά µεγαλύτερου κόστους, ήταν αυξηµένα κατά 3 εκατ. ευρώ σε σύγκριση µε το 2021, ενώ κατά 5,4 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν τα έξοδα µεταφορών λόγω της αύξησης των τιµών των καυσίµων αλλά και της αύξησης του όγκου πωλήσεων.
Κατά 2,3 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν τα έξοδα προβολής και διαφήµισης της εταιρείας, και κατά 3 εκατ. ευρώ τα έξοδα για δικαιώµατα, συνεπεία των αυξηµένων πωλήσεων.
Σε ό,τι αφορά το επενδυτικό σχέδιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, προβλέπεται σειρά επενδύσεων στην ενέργεια στο πλαίσιο του στόχου που έχει τεθεί από τη μητρική Heineken για µηδενικές εκποµπές διοξειδίου του άνθρακα µέχρι το 2023.
Συνολικά για την τριετία 2022 – 2025 προβλέπονται επενδύσεις ύψους 70 εκατ. ευρώ.
Latest News
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα για 7,7 εκατ. περνά το Αθηνών Αρένα - Μετατρέπεται σε γραφεία
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI