Ενισχυμένα κατά 27% εμφανίζονται τα προ φόρου κέρδη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας το 2022, χάρη αφενός στην αύξηση του όγκου πωλήσεων, με την πλήρη επαναλειτουργία των σημείων πώλησης, χωρίς περιορισμούς για πρώτη φορά µετά τη διετία 2020-2021, αφετέρου στις ανατιμήσεις που επέβαλε η εταιρεία.
Σύµφωνα με την οικονοµική έκθεση που δηµοσίευσε στο Γενικό Εµπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ), οι καθαρές πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας (χωρίς ΕΦΚ ζύθου) ανήλθαν σε 279,88 εκατ. ευρώ έναντι 225,63 εκατ. ευρώ το 2021, καταγράφοντας αύξηση 21,51%.
Ο όγκος πωλήσεων στην εγχώρια αγορά µπίρας αυξήθηκε κατά 10,7% σε σύγκριση µε το 2021, ενώ καθοριστική στα αποτελέσματα του 2022 ήταν η διανοµή των προϊόντων Bacardi που έχει αναλάβει η εταιρεία από τον Απρίλιο του 2021.
Ο ειδικός φόρος κατανάλωσης που εισέπραξε το Ελληνικό ∆ηµόσιο από τις πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα ήταν το 2022 136,49 εκατ. ευρώ από 117,04 εκατ. ευρώ το 2021, όπως προκύπτει από τις πωλήσεις συμπεριλαμβανομένου του ΕΦΚ που ανήλθαν σε 416,38 εκατ. ευρώ έναντι 342,67 εκατ. ευρώ το 2021.
Τα λειτουργικά κέρδη διαµορφώθηκαν σε 43,71 εκατ. ευρώ έναντι 34,50 εκατ. ευρώ το 2021, καταγράφοντας αύξηση περίπου 27%, τα κέρδη προ φόρων διαµορφώθηκαν σε 43,46 εκατ. ευρώ έναντι 34,14 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα κέρδη µετά από φόρους ανήλθαν σε 33,43 εκατ. ευρώ, αυξηµένα κατά 25,2%.
Στο μέρος των εξόδων, τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 24,33% το 2022 σε σύγκριση µε το 2021.
Τα έξοδα για ενέργεια, λόγω του σηµαντικά µεγαλύτερου κόστους, ήταν αυξηµένα κατά 3 εκατ. ευρώ σε σύγκριση µε το 2021, ενώ κατά 5,4 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν τα έξοδα µεταφορών λόγω της αύξησης των τιµών των καυσίµων αλλά και της αύξησης του όγκου πωλήσεων.
Κατά 2,3 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν τα έξοδα προβολής και διαφήµισης της εταιρείας, και κατά 3 εκατ. ευρώ τα έξοδα για δικαιώµατα, συνεπεία των αυξηµένων πωλήσεων.
Σε ό,τι αφορά το επενδυτικό σχέδιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, προβλέπεται σειρά επενδύσεων στην ενέργεια στο πλαίσιο του στόχου που έχει τεθεί από τη μητρική Heineken για µηδενικές εκποµπές διοξειδίου του άνθρακα µέχρι το 2023.
Συνολικά για την τριετία 2022 – 2025 προβλέπονται επενδύσεις ύψους 70 εκατ. ευρώ.
Latest News
Ανεβάζουν… γράδα τα αδέλφια Γεωργιάδη στην αγορά του κρασιού
Προχωρά το οινοποιείο της κοινής επένδυσης ΤΕΜΕΣ με Premia Properties στο Costa Navarino - Τα σχέδια για τον οινικό τουρισμό
Πώς το «Μάντσεστερ των Βαλκανίων» ξέμεινε από κλωστοϋφαντουργίες
Η αναστολή λειτουργίας της Βαρβαρέσος και το τέλος στην κλωστοϋφαντουργίας στη Νάουσα μετά από 150 χρόνια - Τι έλεγε ο Άδωνις Γεωργιάδης το 2019
Ανεβάζουν ταχύτητα τα έσοδα από προμήθειες των τραπεζών
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις Εθνικής και Πειραιώς για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Η εφτάψυχη ΔΕΠΑ Εμπορίας – Οι μάχες με Gazprom και πράσινη μετάβαση
Οι 2 νάρκες, το πωλητήριο και η φυγή προς Ευρώπη και Ουκρανία
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές