
Η Gen Z, δηλαδή όσοι γεννήθηκαν μετά το 2000, αναζητά λυπητερή μουσική στο Spotify Technology SA περισσότερο από κάθε άλλη γενιά, οδηγώντας την πλατφόρμα steaming να χαρακτηρίσει τους τελευταίους μήνες ως το «καλοκαίρι της θλίψης» για τη νεολαία.
Το «Sad» [λύπη] είναι ο όρος της Gen Z με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Spotify παγκοσμίως, ανέφερε η εταιρεία σε ανάρτηση ιστολογίου τη Δευτέρα.
Συγκριτικά, είναι ο 13ος όρος με τις περισσότερες αναζητήσεις για τους Millenials. «Για να ταιριάζει με την ατμόσφαιρα στις ΗΠΑ και τον Καναδά», είπε το Spotify ότι πρόσθεσε νέες «λυπητερές» λίστες αναπαραγωγής και μάλιστα εγκατέστησε ένα σιντριβάνι δακρύων σε σχήμα όπως ο καλλιτέχνης d4vd στο Χιούστον του Τέξας.
Η Gen Z δηλώνει ενοχική κατά τη διάρκεια των διακοπών και αυτό δεν αποτελεί παράδοξο
Ψυχική υγεία
Η άνοδος των αναζητήσεων της Gen Z για λυπητερή μουσική έρχεται καθώς η ψυχική υγεία της νεότερης γενιάς φαίνεται όλο και περισσότερο σε επίπεδα κρίσης. Σχεδόν όλοι οι δείκτες κακής ψυχικής υγείας μεταξύ των μαθητών γυμνασίου αυξήθηκαν από το 2011 έως το 2021, σύμφωνα με έκθεση του Κέντρου Ελέγχου Νόσων για τη συμπεριφορά των νέων, ενώ μια έρευνα της McKinsey & Co. Inc. διαπίστωσε ότι η Gen Z είχε τις «λιγότερο θετικές» προοπτικές ζωής.
Η επιθυμία για λυπημένη μουσική έρχεται σε αντίθεση με τον αισιόδοξο τόνο των μεγαλύτερων συναυλιακών περιοδειών του καλοκαιριού – Taylor Swift και Beyoncé. Οι αστέρες της ποπ απέφεραν εκατομμύρια φορολογικά έσοδα σε πόλεις σε όλη τη Βόρεια Αμερική και η περιοδεία της Swift φαίνεται ότι θα αποφέρει έσοδα πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Οι νεότεροι ακροατές αναζητούν μουσική που βοηθά στην «ομαλοποίηση των συναισθημάτων και της ανθρωπιάς τους», ανέφερε το Spotify στην ανάρτησή του στο blog του, προσθέτοντας ότι οι νέες λίστες αναπαραγωγής περιλαμβάνουν τραγούδια «κυκλοθυμικά» και «γεμάτα ψυχή» και δεν είναι αποκλειστικά «λυπητερά».


Latest News

Το mega deal της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη Formula 1
Η τολμηρή κίνηση του Σερ Τζιμ Ράτκλιφ και η πιθανή πρόσληψη του μηχανικού της Mercedes F1, Μίκαελ Σανσόνι

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.