Το χρώμα σε ένα αυτοκίνητο αποτελεί σημαντικό και στρατηγικό παράγοντα που καθορίζει την πρώτη εντύπωση. Τα τελευταία χρόνια η χρωματική παλέτα των αυτοκινήτων άλλαξε ριζικά και έφυγε από τα κλασικά χρώματα. Βγήκαν στην παραγωγή δυναμικά, έντονα χρώματα που αναδεικνύουν ένα μοντέλο και το κάνουν να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.
Τα δυναμικά χρώματα που βλέπουμε σήμερα στους δρόμους είναι αποτέλεσμα έρευνας και μελετών συγκεκριμένου τμήματος μέσα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Για να βγει ένα χρώμα στην κυκλοφορία έχει αναλυθεί και δουλευτεί τα τελευταία τρία με πέντε χρόνια στα εργοστάσια. Είναι αποτέλεσμα τεχνογνωσίας που έχει αποκτηθεί μέσω της έρευνας και της ανάδειξης τάσεων, σχεδιασμού και δημιουργίας τολμηρών και μοναδικών χρωμάτων.
Στο «σφυρί» η Maserati του Μπερλουσκόνι – Του την είχε χαρίσει ο πρόεδρος της Ferrari
Ένα δυναμικό χρώμα σε πρώτη φάση «τραβάει» την προσοχή στο δρόμο, ενώ παράλληλα αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το σχήμα του μοντέλου και την εικόνα της μάρκας. Αλλωστε το χρώμα σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να επηρεάσει την απόφαση απόκτησης ή όχι για έναν πιθανό αγοραστή.
Πρόκληση
Οπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο σχεδιασμός ενός χρώματος αυτοκινήτου είναι πρόκληση. Λαμβάνει υπόψη τη σύνθετη αλληλεπίδραση της απόχρωσης, του κορεσμού, της υφής και των διαφόρων εφέ. Οι σχεδιαστές χρωμάτων παρακολουθούν συνεχώς τους δείκτες τάσης που καθορίζουν τη μελλοντική εμφάνιση των οχημάτων και δημιουργούν ελκυστικά χρώματα για μια πολύ απαιτητική αγορά. Είναι αυτοί που δείχνουν τον δρόμο του μέλλοντος. Στα σύγχρονα δυναμικά χρώματα οι σχεδιαστές αυτοκινήτων διατηρούν την αιχμή και τον δυναμισμό, ενώ θέλουν παράλληλα να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό. Άσχετα αν τα παραδοσιακά, τα κλασικά χρώματα είναι αυτά που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των περισσοτέρων, τα ξεχωριστά χρώματα μένουν στις θύμησες όλων. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που οι εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανίες αναδεικνύουν χρώματα, που είναι αποκλειστικά για συγκεκριμένα μοντέλα.
«Οι συναρπαστικές έγχρωμες καμπάνιες προκύπτουν από ποικίλες ανακαλύψεις, επηρεάζοντας την καινοτομία», αναφέρει χαρακτηριστικά η σχεδιάστρια χρωμάτων για διάφορα μοντέλα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ, Elizabeth Hoffmann, για να συμπληρώσει ο επικεφαλής σχεδιασμού της Basf στην Ευρώπη, Mark Gutjahr ότι «ως μελλοντολόγοι, επανεξετάζουμε την ιδέα του αυτοκινήτου ως προϊόν, με πολλές νέες ιδέες κινητικότητας».
Latest News
Οι χειρότερες συνεντεύξεις για δουλειά - Εμπειρίες που μένουν αξέχαστες
Τι μπορούν να μας διδάξουν οι κακές συνεντεύξεις;
Γιατί η Darktrace εγκαταλείπει το χρηματιστήριο του Λονδίνου
Η Darktrace θα αγοραστεί από την Thoma Bravo. Εγκαταλείποντας το χρηματιστήριο επέκρινε την Δευτέρα τη θλιβερή κατάσταση των δημοσίων αγορών του Λονδίνου
Υπουργικές κόντρες για τον προϋπολογισμό της Γερμανίας
Πολυάριθμα σχόλια και ρεπορτάζ για τις νέες ενδοκυβερνητικές κόντρες στο Βερολίνο, με αφορμή τις προτάσεις και ζυμώσεις για τον προϋπολογισμό του 2025
Παρέμβαση του ΟΟΣΑ για την αναστολή των εμπορικών σχέσεων με την Τουρκία ζητά το Ισραήλ
Το Ισραήλ αναμένει από τον ΟΟΣΑ να λάβει μέτρα κατά της Τουρκίας για την «παραληρηματική απόφαση» του Ερντογάν, έγραψε στο X ο υπουργός Οικονομίας του Ισραήλ
Μεγαλώνει η απειλή για την οικονομία της Ευρώπης
Οι μεγάλες αλλαγές στο μοτίβο της αγροτικής παραγωγής αλλά και του τουρισμού αναμένεται να τροφοδοτήσουν αλυσιδωτές επιπτώσεις
Ξεμένουν από... Αμερικανούς τα Starbucks - Στρέφονται στην κινεζική αγορά
Από το πείραμα της Κίνας πριν από 25 χρόνια, στο pork latte και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό - Η Starbucks στρέφει το ενδιαφέρον της μακριά από τις ΗΠΑ
«To Γούντστοκ των Καπιταλιστών»: Ο Μπάφετ προεδρεύει για 60η φορά στη γ.σ. της Berkshire Hathaway
Είναι η πρώτη γενική συνέλευση χωρίς τον Munger και ίσως η τελευταία για τον Μπάφετ
Αυτές είναι οι πλουσιότερες χώρες του κόσμου – Η θέση της Ελλάδας
Ορισμένες επωφελούνται από την ύπαρξη εξελιγμένων χρηματοοικονομικών τομέων και φορολογικών συστημάτων που προσελκύουν ξένες επενδύσεις
Το πιο γερό πορτοφόλι - Ο Μασκ κοντράρει στα ίσια τον Τζεφ Μπέζος
Πώς εξελίσσεται η μάχη των δισεκατομμυριούχων
Η Burger King τα βάζει με τον πληθωρισμό - Υπόσχεται «τιμές για όλους»
Ο Πάτρικ Ντόλι της μητρικής Restaurant Brands λέει ότι οι ποικίλες τιμές βοηθούν τους πελάτες που επιβαρύνονται από τον πληθωρισμό