Την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με οικονομική προσφορά 3.270.000.000 ευρώ ανέδειξε ως προτιμητέο επενδυτή στον διαγωνισμό για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών το ΤΑΙΠΕΔ.
Η ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση ανακήρυξε Προτιμητέο Επενδυτή στον διαγωνισμό για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών (ο «Διαγωνισμός»), την εταιρεία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. με οικονομική προσφορά 3.270.000.000 ευρώ και Επιλαχόντα Προτιμητέο Επενδυτή την ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S. με οικονομική προσφορά 3.106.000.000 ευρώ.
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τι βλέπουν 3 οίκοι για την πλειοδοσία στην Αττική Οδό
Εφεξής η διαδικασία θα συνεχιστεί σύμφωνα με όσα προβλέπονται στα τεύχη του Διαγωνισμού.
Η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος μήκους περίπου 70 χλμ., που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης. Αποτελεί τον περιφερειακό οδικό άξονα της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τμήμα της σπονδυλικής στήλης του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για ένα προαστιακό οδικό δίκτυο και αυτοκινητόδρομο, με δύο ή τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Σε ορισμένα τμήματα στο μέσον του αυτοκινητόδρομου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που δεν αποτελεί μέρος της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού.
Περαιτέρω, ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι), αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας. Ο αυτοκινητόδρομος έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα, διασταυρούμενα μεταξύ τους, τμήματα, την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων, μήκους περίπου 52 χλμ., και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού, μήκους περίπου 13 χλμ. Στην Αττική Οδό εντάσσεται και τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, μήκους περίπου 5 χλμ.
Latest News
Διατέθηκε το 15% της AustriaCard μέσω placement στα 6 ευρώ ανά μετοχή
Στο placement μπήκαν Έλληνες και ξένοι θεσμικοί αλλά και σημαντικός αριθμός family offices
Αύξηση 10% εσόδων και EBITDA στα 178,4 εκατ για την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ το 2023
Οι συνεχιζόμενες επενδύσεις χτίζουν κέρδη για τα επόμενα χρόνια
ΤΙΤΑΝ: Στη λίστα των Financial Times «Europe’s Climate Leaders»
Ηγούνται των πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Παπουτσάνης: Ενίσχυση 52% στα κέρδη - Με διψήφιους ρυθμούς «τρέχει» το ΑΡΚΑΔΙ
Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2023, ιδιαίτερα κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024
Σαράντης: Από 13 Μαΐου η καταβολή του μερίσματος για τη χρήση 2023
Η καταβολή του μερίσματος θα ξεκινήσει την Δευτέρα 13 Μαΐου 2024 από την πληρώτρια τράπεζα «EUROBANK S.A.».
Εκσυγχρονίζονται οι «Συγκοινωνίες Αθηνών» - Στην Αθήνα το δεύτερο φθηνότερο εισιτήριο στην ΕΕ
Στο επίκεντρο νέες τεχνολογίες, προσβασιμότητα και «πράσινη» μετάβαση - Ποια είναι η νέα επιβατοκεντρική κατεύθυνση
Αυξάνει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών η Eurobank Equities
«Oι μετοχές ανταποκρίθηκαν εν μέρει στην ανοδική κίνηση των ομολόγων τους στην ΕΕ, αλλά εξακολουθούν να διαπραγματεύονται με discount >20%»
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού
Οι πελάτες μπορούν να επωφεληθούν από τις άτοκες δόσεις σε φυσικά καταστήματα Public και στα 13 μεγαλύτερα «Public + home» αλλά και στο public.gr
Η Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων εγκαινιάζει το πρόγραμμα «Digital School by Τράπεζα Χανίων»
Το πρόγραμμα αφορά τη δωρεά ψηφιακού εξοπλισμού για τον ευρύτερο εκσυγχρονισμό των ελληνικών σχολείων