Από την Δευτέρα 18/09 και για μία εβδομάδα όλα τα βασικά είδη πρώτης ανάγκης θα πωλούνται στα My market της Θεσσαλίας με 30% έκπτωση, όπως ανακοίνωσε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Μαναβική, νωπό κρέας, τυροκομικά, αλλαντικά, γαλακτοκομικά, είδη πρωινού, λάδι, ζυμαρικά, είδη οικιακής καθαριότητας και πολλά άλλα ανήκουν στις κατηγορίες των προϊόντων που θα προσφέρονται με έκπτωση, σε συμπολίτες που δοκιμάζονται τις τελευταίες εβδομάδες στις περιοχές που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πλημμύρες.
Σε συνεργασία με τους πληγέντες Δήμους έχουν πραγματοποιηθεί δωρεές δεκάδων χιλιάδων φιαλών εμφιαλωμένου νερού, αλλά και ειδών πρώτης ανάγκης, τόσο σε αποκλεισμένους κατοίκους, όσο και στους ανθρώπους των καταστημάτων και καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσφερθεί βοήθεια όπου υπάρχει ανάγκη με όλους τους δυνατούς τρόπους.
Δηλώσεις Παντελιάδη
Ο Αριστοτέλης Παντελιάδης δήλωσε σχετικά: «H επιστροφή αξίας στις τοπικές κοινωνίες αποτελεί διαχρονικά για εμάς στρατηγική προτεραιότητα. Θεωρούμε υποχρέωσή μας να στεκόμαστε δίπλα στους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη σε όλη την Ελλάδα κα φυσικά στη Θεσσαλία, όπου έχουμε μεγάλη συγκέντρωση καταστημάτων. Με την ευκαιρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το σύνολο των εργαζομένων μας στις πληγείσες περιοχές, αλλά και τους δεκάδες εθελοντές της μεγάλης οικογένειας των My market και της METRO, που από την πρώτη ημέρα δούλεψαν με αυταπάρνηση και ξεπέρασαν τον εαυτό τους για να λειτουργήσουν ξανά τα καταστήματά μας και να διατηρήσουν ενεργή την εφοδιαστική αλυσίδα στον τόπο».
Latest News
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»