Το YouTube θα λανσάρει μια σειρά από λειτουργίες με τεχνητή νοημοσύνη για δημιουργούς, στο πλαίσιο της προσπάθεια της μητρικής εταιρείας Alphabet να ενσωματώσει τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη — τεχνολογία που μπορεί να δημιουργήσει και να συνθέσει κείμενο, εικόνες, μουσική και άλλα μέσα με απλές οδηγίες — στο πιο σημαντικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Μεταξύ των νέων προϊόντων που ανακοίνωσε το YouTube την Πέμπτη είναι ένα εργαλείο που ονομάζεται Dream Screen που χρησιμοποιεί δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για να προσθέσει φόντο βίντεο ή εικόνας σε βίντεο σύντομης μορφής, τα οποία η εταιρεία ονομάζει Shorts. Ανήγγειλε επίσης νέα εργαλεία παραγωγής με δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης που θα βοηθήσουν στην επεξεργασία βίντεο τόσο μικρής όσο και μεγάλης μορφής στην πλατφόρμα της.
«Αποκαλύπτουμε μια σειρά προϊόντων και λειτουργιών που θα επιτρέψουν στους ανθρώπους να ξεπεράσουν τα όρια της δημιουργικής έκφρασης», δήλωσε ο Toni Reid, αντιπρόεδρος του YouTube για τα προϊόντα της κοινότητας, σε ανάρτησή του την Πέμπτη. Η πλατφόρμα βίντεο που ανήκει στην Google ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι αναπτύσσει τα εργαλεία αυτά τον περασμένο Μάρτιο.
Η Google δέχτηκε πιέσεις να δείξει αποτελέσματα και πρακτικές εφαρμογές για τα παραγωγικά προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης της. Ορισμένοι επικριτές ήταν επιφυλακτικοί ότι η εταιρεία, η οποία εδώ και πολύ καιρό θεωρείται ηγέτης στην τεχνητή νοημοσύνη, υστερούσε απέναντι άλλες εταιρείες που έχουν πρωτοπορήσει, όπως η OpenAI ή η Microsoft και ότι τα προϊόντα που κυκλοφόρησε η Google δεν ήταν ακόμη έτοιμα για δημόσια κατανάλωση. Το ChatGPT του OpenAI και ένα νέο chatbot Bing από τη Microsoft – η οποία έχει επενδύσει 13 δισεκατομμύρια δολάρια στην OpenAI από το 2019 – έχουν γίνει εξαιρετικά δημοφιλή και έχουν κερδίσει το σχετικό κοινό.
Τους τελευταίους μήνες, η Google κυκλοφόρησε τον δικό της ανταγωνιστή του ChatGPT, τον Bard, με μια σταθερή ροή ενημερώσεων για το προϊόν. Επίσης, έχει ενσωματώσει πειραματικά χαρακτηριστικά παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στις πιο σημαντικές υπηρεσίες της, συμπεριλαμβανομένης της ναυαρχίδας μηχανής αναζήτησής της, σε αυτό που η εταιρεία αποκαλεί την πειραματική «εμπειρία δημιουργικής αναζήτησης». Το προϊόν δημιουργεί λεπτομερείς περιλήψεις με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνονται από το διαδίκτυο και άλλες ψηφιακές πηγές ως απάντηση σε ερωτήματα αναζήτησης.
Κερδίζει έδαφος
Η ανακοίνωση των νέων χαρακτηριστικών έρχεται επίσης καθώς το YouTube βρίσκεται σε έντονο ανταγωνισμό με το TikTok της ByteDance και το Instagram Reels της Meta Platforms προκειμένου να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά κάθετων βίντεο μικρής μορφής. Το YouTube ανακοίνωσε ότι πλέον βλέπει περισσότερες από 70 δισεκατομμύρια προβολές καθημερινά στα Shorts και τα νέα εργαλεία δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης φαίνεται να στοχεύουν στην προσέλκυση ακόμη περισσότερων χρηστών και δημιουργών και στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι των αντιπάλων του.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης το YouTube Create, μια εφαρμογή για κινητά που στοχεύει να βοηθήσει τους δημιουργούς της πλατφόρμας να κάνουν την παραγωγή βίντεο πιο εύκολη. Η εφαρμογή περιλαμβάνει λειτουργίες με δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης, όπως επεξεργασία και περικοπή, αυτόματη δημιουργία υπότιτλων, δυνατότητες φωνής και πρόσβαση σε μια βιβλιοθήκη φίλτρων και μουσικής χωρίς δικαιώματα. Η εφαρμογή είναι προς το παρόν σε έκδοση beta στο Android σε “επιλεγμένες αγορές”, είπε η εταιρεία, και θα είναι δωρεάν.
Πέρα από δημιουργικά εργαλεία, το YouTube θα παρέχει επίσης στους δημιουργούς περισσότερα εργαλεία για να λάβουν πληροφορίες που βασίζονται σε AI, να βοηθήσουν στην αυτόματη μεταγλώττιση των βίντεο και να βοηθήσουν στην εύρεση μουσικής και soundtrack για βίντεο.
Latest News
Η Oracle επιχειρεί να ενισχύσει τις ικανότητές της για δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη
Η Oracle εισάγει δυνατότητες παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στην υποδομή και τις εφαρμογές της στο cloud για να συμπληρώσει την παραδοσιακή τεχνητή νοημοσύνη που είναι ήδη ενσωματωμένη σε αυτές
Οι αγορές ανησυχούν για το υψηλό κόστος της AI
Τι δείχνει η πτώση κατά 15% της μετοχής της Meta μετά τα πολύ καλά αποτελέσματα α’ τριμήνου
Η Σοφία, το διασημότερο ρομπότ στον πλανήτη, μιλά στο in για το μέλλον της ανθρωπότητας και τη… Σαντορίνη
Το ρομπότ Σοφία (σε άπταιστα Ελληνικά) κλήθηκε να απαντήσει σε σειρά ερωτήσεων του in και οι απαντήσεις της παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον
Η ΑΙ θα εξαφανίσει τα τηλεφωνικά κέντρα της Ινδίας
Τα chatbots θα αναλάβουν σύντομα μεγάλο μέρος της anur;vpinhw εργασίας, προβλέπει ο επικεφαλής ινδικού ομίλου IT
Τέσσερις εταιρείες που αναδιαμορφώνουν το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης
Σύμφωνα με την Global X, 4 εταιρείες βοηθούν στην απεικόνιση του ευρύτερου φάσματος επενδυτικών ευκαιριών που είναι διαθέσιμες σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τεχνητής νοημοσύνης
Η Apple σε συνομιλίες με την OpenAI για προσθήκη AI στο iPhone
Η Apple δεν έχει λάβει οριστική απόφαση σχετικά με τους συνεργάτες που θα χρησιμοποιήσει - Στο παιχνίδι OpenAI και Alphabet
Δημητριάδης: Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει όλα τα επαγγέλματα
«Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα δούμε τον Terminator», είπε ο Futurist Δημήτρης Δημητριάδης
Ψάλτη: Τα επόμενα βήματα της Microsoft στην AI - Η θέση των ανθρώπων
«Ο άνθρωπος θα είναι πάντα στο κέντρο αυτής της εμπειρίας» είπε στον ΟΤ η senior director της Microsoft Εύη Ψάλτη
Smartphones με ΑΙ θα ενισχύουν την ψυχική υγεία
Έρχονται στα κινητά τηλέφωνα καινοτόμες εφαρμογές – Θα ανιχνεύουν σε πραγματικό χρόνο το επίπεδο ψυχοσωματικής ευεξίας του χρήστη
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη