Ενώ το 45% του συνόλου των καταναλωτών αναμένεται να μειώσει τις δαπάνες του αυτό το Halloween, οι Millennials αναμένεται να κάνουν τις περισσότερες αγορές, σύμφωνα με νέα στοιχεία από την εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Jungle Scout.
Σύμφωνα με τη νέα έρευνα, το 41% των Millennials δήλωσαν ότι αναμένουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από πέρυσι για αποκριάτικα είδη. Ο αριθμός αυτός έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις γενιές Gen X και Baby-Boomer, όπου το 52% και το 50% αντίστοιχα αναμένουν να ξοδέψουν λιγότερα.
Barbiecore: Το φετινό Halloween θα έχει χρώμα ροζ
Γιατι υπάρχει αυτή η έξαρση στους Millennials
Η Jungle Scout σημειώνει ότι οι Μillennials (γεννημένοι μεταξύ 1981 και 1996) έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να έχουν παιδιά κάτω των 18 ετών σε σύγκριση με τις άλλες γενιές, γεγονός που πιθανότατα εξηγεί τις αυξημένες αναμενόμενες δαπάνες.
Οι Boomers φαίνεται να είναι οι πιο συνεπείς σε σχέση με τις συνήθειες που έχουν αναπτύξει όλο τον προηγούμενο χρονικό διάστημα, καθώς το 43% αναμένει να ξοδέψει περίπου τα ίδια χρήματα για τις Απόκριες φέτος με αυτά που δαπάνησε το 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι προγραμματισμένες δαπάνες της Gen Z ανταποκρίνονται περισσότερο στη συνολική καταναλωτική διάθεση, με το 47% αυτών να σχεδιάζει να ξοδέψει λιγότερα.
Από πού ψωνίζουν
Το Amazon είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για κοστούμια, αξεσουάρ διακόσμησης, βρώσιμα είδη και γλυκά, με το 44% των καταναλωτών να δηλώνει ότι συνήθως ψωνίζει πρώτα από εκεί. Μάλιστα οι Gen Z-ers σε ποσοστό 56% και οι Millennials με 58% εμφανίζουν τα δύο υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τις υπόλοιπες γενιές, ως προς τη σαφή προτίμησή τους στο Amazon για τις online αποκριάτικες αγορές τους. Ενώ τα εξειδικευμένα καταστήματα λιανικής πώλησης αποκριάτικων ειδών, όπως το Spirit Halloween και το Party City, μπορεί να είναι δημοφιλείς προορισμοί για αγορές που αφορούν μεμονωμένες περιπτώσεις, μόνο το 10% των καταναλωτών στρέφεται πρώτα στους ιστότοπούς τους όταν αναζητά προϊόντα για μία εκ των μαζικότερων αμερικανικών εορτών – μετά την 4η Ιουλίου, των Ευχαριστιών και φυσικά τα Χριστούγεννα – και μάλιστα ήδη από τον Αύγουστο.
Τι αναζητούν
Το Keyword Scout, το εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών της Jungle Scout, δείχνει ότι ο αριθμός των αναζητήσεων λέξεων-κλειδιών για «αποκριάτικα κοστούμια» στο Amazon αυξήθηκε σχεδόν 180% μεταξύ της πρώτης και της τελευταίας ημέρας του Αυγούστου. Οι «αποκριάτικες στολές για ενήλικες» σημείωσαν τεράστια αύξηση 395% κατά την ίδια χρονική περίοδο. Ο όγκος αναζήτησης και για τους δύο αυτούς όρους ήταν επίσης σημαντικά υψηλότερος σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σύμφωνα με την έρευνα της Jungle Scout, μάλιστα, η στολή καουμπόισσας εμπνευσμένη από την Barbie, αναμένεται να συγκεντρώσει τις περισσότερες προτιμήσεις για το δυναμικό γυναικείο κοινό.
Latest News
Διάσημες, ακριβές αλλά χωρίς διαφήμιση - Ποιες είναι οι τσάντες Goyard
Μία από τις πιο εμβληματικές και ακριβές τσάντες της μόδας έχει βρεθεί στα χέρια προσωπικοτήτων όπως ο Πάμπλο Πικάσο, η Κοκό Σανέλ, ο Καρλ Λάγκερφελντ αλλά και μέλη της δυναστείας των Ρομανώφ
Γιατί οι πλούσιοι δεν αποκαλύπτουν στους κληρονόμους τους τα παριουσιακά τους
Οι νεαροί κληρονόμοι μπορούν να βρουν τις επαύλεις των γονιών τους στο Zillow. Κι όμως, πολλές πλούσιες οικογένειες προσπαθούν να κρύψουν την οικογενειακή τους περιουσία,...
Οι 4 συμβουλές του Μπάφετ που «ξεκλειδώνουν» πετυχημένες επενδύσεις
Τα 4 βήματα που ανοίγουν τον δρόμο της επιτυχίας
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Ναι μεν, αλλά - Γιατί η IPO της Puig δεν «ανέστησε» την αγορά
Η IPO της μητρικής εταιρείας της Apivita κύλησε πολύ καλύτερα από κάποιες άλλες πρόσφατες δημόσιες εγγραφές μόδας και ομορφιάς
Υγειονομική περίθαλψη στις ΗΠΑ - Μετά την Walmart, ποιος;
Ο κλάδος είδε σημαντικές επενδύσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς επιλογές όπως η τηλεϊατρική έγιναν πιο συνηθισμένες
JP Morgan: Προσοχή στην «παγίδα» που έστησαν οι τεχνολογικές mega-caps
Το ράλι των megacap τίτλων επισκίασε τις ανησυχίες για τα επιτόκια
Τα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας Rivian και ο νέος CEO
Ανάμεσα σε άλλα σχέδια, η Rivian σκοπεύει να συμμετάσχει σε πολλά έργα βελτίωσης της πόλης για να δείξει τη συνεχή δέσμευσή της να επενδύει στην οικονομία και την κοινότητα του Ιλινόις
Ανθίζει ο διαστημικός τουρισμός στην Κίνα
Ήδη 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι έχουν επισκεφθεί το Wenchang τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων έχει αυξηθεί από πέντε σε περισσότερα από 50
Η Ταϊβάν δημιουργεί το δικό της «Starlink» - Στόχος να αντιμετωπίσει την κινεζική απειλή
Η διασφάλιση ότι τα συστήματα επικοινωνίας της Ταϊβάν θα παραμείνουν λειτουργικά σε έκτακτες στιγμές αποτελεί προτεραιότητα για τους ηγέτες του νησιού