Φαίνεται ότι σχεδόν κάθε μεγάλη εταιρεία βρίσκει τρόπους για να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στα επιχειρηματικά της σχέδια, επενδύοντας στη δημιουργία ή υιοθέτηση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης για την εκτέλεση συγκεκριμένων εργασιών.
Η International Data Corporation (IDC) προβλέπει ότι μέχρι το 2027, οι δαπάνες για παραγωγικές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης, οι οποίες περιλαμβάνουν λογισμικό, σχετικό υλικό υποδομής και υπηρεσίες πληροφορικής/επιχειρήσεων που απαιτούνται για την εφαρμογή της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, θα φτάσουν τα 143 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πόσοι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν GenAl στην εργασία τους
Η πρόβλεψη της IDC βλέπει τις επιχειρήσεις να επενδύουν σχεδόν 16 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως σε αυτές τις παραγωγικές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης το 2023, αντιπροσωπεύοντας σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 73,3% κατά την περίοδο πρόβλεψης 2023-2027.
«Η δημιουργική AI είναι κάτι περισσότερο από μια φευγαλέα τάση ή απλή διαφημιστική εκστρατεία. Είναι μια τεχνολογία μετασχηματισμού με εκτεταμένες επιπτώσεις και επιχειρηματικό αντίκτυπο», δήλωσε ο Ritu Jyoti, αντιπρόεδρος της IDC.
Συγκριτικά, η αύξηση των επενδύσεων δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης είναι υπερδιπλάσια του ρυθμού αύξησης των συνολικών δαπανών τεχνητής νοημοσύνης και 13 φορές μεγαλύτερη από το CAGR για τις παγκόσμιες δαπάνες πληροφορικής κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με την IDC.
Η IDC προβλέπει ότι οι επενδύσεις θα ακολουθήσουν μια φυσική εξέλιξη τα επόμενα αρκετά χρόνια μετά τις μετατοπίσεις των οργανισμών από τον πρώιμο πειραματισμό στην επιθετική ανάπτυξη και την ευρεία υιοθέτηση.
«Ο ρυθμός των δαπανών στη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη θα περιοριστεί κάπως μέχρι το 2025 λόγω της αναταραχής στις αλλαγές φόρτου εργασίας και στην κατανομή πόρων, όχι μόνο στους ημιαγωγούς αλλά και στη δικτύωση, τις εγκαταστάσεις, την εμπιστοσύνη μοντέλων και τις δεξιότητες τεχνητής νοημοσύνης», σημείωσε ο Rick Villars, αντιπρόεδρος της IDC.
Μέχρι το τέλος της περιόδου αναφοράς, η IDC προβλέπει ότι οι δαπάνες παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης θα αντιστοιχούν στο 28,1% των συνολικών δαπανών τεχνητής νοημοσύνης, μια σημαντική αύξηση από το 2023, κατά το οποίο οι δαπάνες παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης αντιστοιχούσαν μόνο στο 9%.
Latest News
Η Σοφία, το διασημότερο ρομπότ στον πλανήτη, μιλά στο in για το μέλλον της ανθρωπότητας και τη… Σαντορίνη
Το ρομπότ Σοφία (σε άπταιστα Ελληνικά) κλήθηκε να απαντήσει σε σειρά ερωτήσεων του in και οι απαντήσεις της παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον
Η ΑΙ θα εξαφανίσει τα τηλεφωνικά κέντρα της Ινδίας
Τα chatbots θα αναλάβουν σύντομα μεγάλο μέρος της anur;vpinhw εργασίας, προβλέπει ο επικεφαλής ινδικού ομίλου IT
Τέσσερις εταιρείες που αναδιαμορφώνουν το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης
Σύμφωνα με την Global X, 4 εταιρείες βοηθούν στην απεικόνιση του ευρύτερου φάσματος επενδυτικών ευκαιριών που είναι διαθέσιμες σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τεχνητής νοημοσύνης
Η Apple σε συνομιλίες με την OpenAI για προσθήκη AI στο iPhone
Η Apple δεν έχει λάβει οριστική απόφαση σχετικά με τους συνεργάτες που θα χρησιμοποιήσει - Στο παιχνίδι OpenAI και Alphabet
Δημητριάδης: Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει όλα τα επαγγέλματα
«Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα δούμε τον Terminator», είπε ο Futurist Δημήτρης Δημητριάδης
Ψάλτη: Τα επόμενα βήματα της Microsoft στην AI - Η θέση των ανθρώπων
«Ο άνθρωπος θα είναι πάντα στο κέντρο αυτής της εμπειρίας» είπε στον ΟΤ η senior director της Microsoft Εύη Ψάλτη
Smartphones με ΑΙ θα ενισχύουν την ψυχική υγεία
Έρχονται στα κινητά τηλέφωνα καινοτόμες εφαρμογές – Θα ανιχνεύουν σε πραγματικό χρόνο το επίπεδο ψυχοσωματικής ευεξίας του χρήστη
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Υπό ρυθμιστικό έλεγχο στη Βρετανία οι ΑΙ συνεργασίες Microsoft-Amazon
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών της Βρετανίας ζητά από τα ενδιαφερόμενα τρίτα μέρη τις απόψεις τους σχετικά με τις μεγάλες συνεργασίες που συνήψαν η Microsoft και η Amazon με μικρότερες εταιρείες AI
Ποιος θέλει και μπορεί να εκθρονίσει την Nvidia; Τι συμβαίνει με τη ζήτηση και την προσφορά
Η αγορά θέλει εναλλακτικούς προμηθευτές - πώς προσπαθούν να ανταποκριθούν οι γίγαντες της Big Tech και νεοφυείς επιχειρήσεις