
Στην ελληνική μεσιτική ασφαλιστική αγορά ναυτικών ασφαλίσεων (ναυτασφαλίσεων) εισέρχεται η Howden Ελλάδας, εξαγοράζοντας την Triton Marine S.A., μια μεσιτική εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης που έχει ως αντικείμενο τις θαλάσσιες ασφαλίσεις στην ποντοπόρο ναυτιλία, με εξειδίκευση στους κλάδους P&I, Marine Hull Insurance και Special Risks.
Η Howden Ελλάδος, μεσίτης ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων, είναι μέλος του παγκόσμιου Ομίλου Howden, ο οποίος έχει 30 δις. δολ ασφάλιστρα υπό διαχείριση με δραστηριότητα σε πάνω από 50 χώρες.
Ναυτιλία: Η πράσινη μετάβαση της ακτοπλοϊας στη συνάντηση Στυλιανίδη – ΣΕΕΝ
H Howden Ελλάδας, όπως επισημαίνει μέσω αυτής της εξαγοράς επιτυγχάνει την περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών της και την καθιέρωσή της στους κλάδους του Marine Hull και P&I, ενισχύοντας την στρατηγική της θέση στην αγορά της ναυτιλίας.
Με την ευκαιρία υπογραφής της συμφωνίας ο Νίκος Γκιουζελάκης, CEO της Triton Marine S.A. είπε: «Η ένταξή μας στην Howden Ελλάδας και οι ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης των εργασιών μας, στο πλαίσιο του διεθνούς Ομίλου Howden Broking Group, αποτελούν ένα ουσιαστικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, για όλη την ομάδα της Triton Marine S.A. . Είμαι βέβαιος πως η συμφωνία αυτή θα μεγιστοποιήσει το αποτέλεσμα σε επίπεδο νέων εργασιών και θα αποφέρει μεγαλύτερα οφέλη από πλευράς καινοτόμων προϊόντων, υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις που μας εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια».
Ο Δημήτρης Τσεσμετζόγλου, CEO Howden Greece & Cyprus, ανέφερε: «Η απόφαση της Howden να προχωρήσει στην εξαγορά της Triton Marine S.A. αντανακλά την ισχυρή δέσμευσή μας να αναπτυσσόμαστε με σταθερότητα και επαγγελματισμό, επενδύοντας στην αριστεία, στην καινοτομία και σε ταλαντούχα στελέχη που προσφέρουν υπηρεσίες ανώτερης ποιότητας στους πελάτες μας. Σήμερα, με την ολοκλήρωση αυτής της συμφωνίας και με την τεχνογνωσία του Νίκου Γκιουζελάκη και της έμπειρης ομάδας του, ξεκινάει και επισήμως μία νέα επιχειρηματική δραστηριότητα. Η πλατφόρμα μας θα ενισχύσει τον νευραλγικό κλάδο του Marine Insurance στην χώρα μας, τον οποίο θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε μέσω της κεντρικής στρατηγικής ανάπτυξης που εφαρμόζουμε στην Ελλάδα και στην Κύπρο και θα διαδραματίσει έναν κεντρικό ρόλο στη διεύρυνση των υπηρεσιών μας στον τομέα της ναυτιλίας καθιστώντας την Howden Hellas κυρίαρχο παίκτη στην ναυτιλιακή βιομηχανία».
Επισημαίνεται ότι διεθνώς η Howden διαθέτει μακροχρόνια και μεγάλη τεχνογνωσία στην ναυτιλιακή βιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο, με 300 στελέχη Marine Specialists, 40 Marine Claims Brokers και πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας στο marine insurance.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα