Η Κοινοπραξία Παραγωγής Αεροσκαφών της Κίνας (COMAC) παρέδωσε τα πρώτα δύο αεροσκάφη ARJ21 για μεταφορά εμπορευμάτων.
Πρόκειται για μία σημαντική εξέλιξη στην πορεία ανάπτυξης του προγράμματος μετατροπών για τη χρήση του αναφερόμενου αεροσκάφους που παράγεται στην Κίνα, για να καλύψει ανάγκες του πτητικού προγράμματος των κινεζικών αεροπορικών εταιριών σε εσωτερικό περιφερειακό επίπεδο.
Κίνα: 1.061 παραγγελίες για το επιβατικό αεροσκάφος C919
Στα 2.778 χιλιόμετρα η ακτίνα δράσης
Το τροποποιημένο αεροσκάφος έχει σχεδιαστεί για τη μεταφορά φορτίων με μέγιστο βάρος δέκα τόνων. Η επιχειρησιακή ακτίνα δράσης του φτάνει στα 2.778 χιλιόμετρα, ενώ προορίζεται για τη μεταφορά εμπορευμάτων, ταχυδρομείου, για αποστολές ταχυμεταφοράς φορτίων σε εσωτερικές πτήσεις της Κίνας, αλλά και για πτήσεις μικρών αποστάσεων προς διεθνείς προορισμούς, σύμφωνα με την COMAC.
Το πρόγραμμα μετατροπής του ARJ21 στην έκδοση μεταφοράς εμπορευμάτων παρουσιάστηκε επίσημα τον Μάιο του 2020, ενώ πέρασε από μια σειρά φάσεων αρχικής και λεπτομερούς σχεδίασης και ανάπτυξης, όπως επίσης και μετατροπών.
Το ARJ21 έλαβε πιστοποιητικό ασφάλειας πτήσεων και πτητικής εκμετάλλευσης από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας τον Ιανουάριο του 2023.
Απέναντι σε Boeing και Airbus
Σημειώνεται πως στο πλαίσιο του ανταγωνισμού της Κίνας με τη Δύση στο επίπεδο της υψηλής τεχνολογίας, το Πεκίνο επιδιώκει να σταθεί απέναντι από την κυριαρχία της Boeing και της Airbus στην κατασκευή εμπορικών αεροσκαφών.
Τόσο η οικογένεια A320neo της Airbus όσο και τα αεριωθούμενα 737 Max της Boeing έχουν ένα πλήρες βιβλίο παραγγελιών μέχρι το τέλος της δεκαετίας, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε αερομεταφορέας που θέλει αεροσκάφη στενής ατράκτου νωρίτερα μπορεί να αναζητήσει εναλλακτική.
Η Comac έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 1.000 παραγγελίες για το C919, αν και η πλειονότητα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Σύμφωνα με το Bloomberg υπάρχουν αμφιβολίες για το κατά πόσον η Comac είναι σε θέση να εκπληρώσει αυτές τις παραγγελίες. Η κινεζική κατασκευάστρια αεροσκαφών βασίζεται επίσης σε ξένους προμηθευτές, όπως η General Electric, η Honeywell International, και, για τους κινητήρες, η CFM International.
Η China Eastern με έδρα τη Σαγκάη, ένας από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς της χώρας, ανακοίνωσε, παρουσιάζοντας τα οικονομικά της αποτελέσματα την προηγούμενη εβδομάδα, ότι σχεδιάζει να εντάξει και τα πέντε C919 στον στόλο της το 2023.
Ωστόσο, το C919 παραμένει πιστοποιημένο μόνο για πτήση εντός Κίνας, ενώ η ευρωπαϊκή πιστοποίηση εκκρεμεί.
Η αρχική τιμή του C919 είναι περίπου 99 εκατομμύρια δολάρια, πριν από τις συνήθεις εκπτώσεις στις αεροπορικές εταιρείες.
Latest News
Η μισογυνική κουλτούρα της FDIC και το κλαμπ των «κακομαθημένων αγοριών»
Ο πρόεδρος του FDIC, Gruenberg δέχεται νέες πιέσεις να παραιτηθεί
Οι συμφωνίες Μακρόν -Σι και το γαλλικό κονιάκ
Νωρίτερα αυτό το έτος, η Κίνα ξεκίνησε μια έρευνα αντιντάμπινγκ στους κατασκευαστές κονιάκ της ΕΕ
Τα ψιλικατζίδικα που πουλούν χρυσό σαν... ζεστά κουλουράκια
Οι αυτόματοι πωλητές και τα μηνύματα της τύχης
Στους κινεζικούς δρόμους το robotaxi του Μασκ
Οι συμφωνίες στο Πεκίνο και ο αυτόματος πιλότος
Η μεσαία τάξη της Κίνας απέκτησε ψυχολογικά προβλήματα
Η ζήτηση για ψυχολογική συμβουλευτική έχει αυξηθεί στην Κίνα καθώς αυξάνονται οι ανησυχίες - Η βιομηχανία επεκτείνεται για να ανταποκριθεί
Ευρωπαίοι vs Αμερικανοί – Ποιοι δουλεύουν περισσότερο και ποιοι κάνουν διακοπές;
Mια σπάνια περίπτωση στερεότυπου στην οικονομία, που επιβεβαιώνεται από τα εμπειρικά δεδομένα
Μετανάστευση και στεγαστική κρίση «πληγώνουν» την ανάπτυξη
Σε μεγάλο μέρος του ανεπτυγμένου κόσμου, ένας από τους πιο αξιόπιστους μοχλούς οικονομικής ανάπτυξης παραπαίει
Γιατί οι ισπανικές startups τα βάζουν με τη Microsoft
Ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται αντιμέτωπος με καταγγελίες ισπανικών νεοφυών επιχειρήσεων στην αντιμονοπωλιακή αρχή
«Παγώνουν» αποφάσεις για τα επιτόκια λόγω πληθωρισμού;
Ο πληθωρισμός «επιμένει» στις δύο όχθες του Ατλαντικού το 2024, διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις ορισμένων κεντρικών τραπεζών. Προς αναβολή οι αποφάσεις για μείωση επιτοκίων;
Η Γαλλία ξεκινά τη λειτουργία ενός νέου πυρηνικού σταθμού με 12 χρόνια καθυστέρηση
Από την έναρξη της κατασκευής το 2007, ο προϋπολογισμός του έργου έχει τετραπλασιαστεί σε 13,2 δισ. ευρώ