Υψηλότερα από τα παραδοσιακά μοντέλα κινήθηκαν, για πρώτη φορά, οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων της Ferrari, σηματοδοτώντας μια σπουδαία αλλαγή για μια μάρκα που έχει συνδεθεί άρρηκτα με τα θορυβώδη supercars.
Ferrari: Δέχεται πληρωμές σε κρυπτονομίσματα
Σύμφωνα με τους Financial Times, περίπου το 51% των αυτοκινήτων της Ferrari που πωλήθηκαν μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου ήταν υβριδικά, σε σύγκριση με 43% τους προηγούμενους τρεις μήνες και μόλις 19% πριν από ένα χρόνο.
Τέσσερα από τα 13 μοντέλα που πωλούσε η εταιρεία κατά το τελευταίο τρίμηνο ήταν υβριδικά. Πρόκειται για τα supercars 296 GTB και GTS, τα οποία είναι υβριδικά και χρησιμοποιούν επίσης κινητήρα V6, καθώς και το υβριδικό SF90 της κορυφαίας έκδοσης.
Θα ανατραπεί ξανά η αναλογία;
Όπως σχολιάζει το βρετανικό έντυπο, η σειρά 296 σηματοδοτεί την πρώτη φορά που τα entry-level supercars της Ferrari περιλαμβάνουν υβριδικά μοντέλα. Η μάρκα λάνσαρε το πρώτο υβριδικό της αυτοκίνητο με το hypercar LaFerrari αξίας 1,4 εκατ. δολαρίων το 2013, ενώ το SF90, που παρουσιάστηκε το 2019, αποτέλεσε την πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε υβριδική τεχνολογία plug-in σε αυτοκίνητο δρόμου.
Πάντως η σταθερή αύξηση της παραγωγής του αυτοκινήτου Purosangue, που διαθέτει μόνο παλαιού τύπου κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενδέχεται να ανατρέψει σε επόμενο τρίμηνα την αναλογία υπέρ των παλαιού τύπου οχημάτων. Η Purosangue αναμένεται να αντιπροσωπεύει μία στις πέντε Ferraris που θα πωληθούν το επόμενο έτος.
Όσον αφορά τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, η Ferrari δεν αναμένεται να λανσάρει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο πριν από το 2025. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί ότι το 40% της γκάμας της θα αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως το τέλος της δεκαετίας.
«Ελευθερία επιλογής»
Ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna δήλωσε ότι η Ferrari θέλει να δώσει στους πελάτες της την «ελευθερία» να επιλέξουν πώς θα κινούνται τα αυτοκίνητά τους.
«Κάποιοι από αυτούς δεν θα πάρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κάποιοι άλλοι θα πάρουν και τα δύο, κάποιοι άλλοι θα μπουν στην οικογένεια της Ferrari λόγω των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», δήλωσε την Πέμπτη.
Όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα, τα καθαρά κέρδη της Ferrari αυξήθηκαν μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου κατά 46% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι. Ενώ οι παραδόσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν μόνο κατά 9% σε 3.459, τα έσοδα σκαρφάλωσαν κατά 24% σε 1,5 δισ. ευρώ, με υψηλότερα περιθώρια κέρδους από την αύξηση των δυνατοτήτων εξατομίκευσης.
Latest News
Γιατί η επίσκεψη Σι Τζινπινγκ στην Ευρώπη δεν θα είναι μία εύκολη βόλτα
Ο Σι θα πιεστεί για την βοήθεια στη Ρωσία, τις κρατικές επιδοτήσεις στη κινεζική βιομηχανία, αλλά και την σκιώδη επιρροή της Κίνας - Διχασμένοι εμφανίζονται οι Ευρωπαίοι ηγέτες
Φον ντερ Λάιεν: «Απαιτούμε δίκαιο ανταγωνισμό της Ευρώπης με την Κίνα»
«Πρέπει να δράσουμε ώστε να εγγυηθούμε ότι ο ανταγωνισμός θα είναι δίκαιος και όχι στρεβλωμένος» είπε η Φον ντερ Λάιεν
Ποια χώρα βλέπει ο Μπάφετ ως νέο Ελντοράντο
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής εξήγησε ότι η μελλοντική διοίκηση του ομίλου θα μπορούσε να τις αξιοποιήσει
Διάσημες, ακριβές αλλά χωρίς διαφήμιση - Ποιες είναι οι τσάντες Goyard
Μία από τις πιο εμβληματικές και ακριβές τσάντες της μόδας έχει βρεθεί στα χέρια προσωπικοτήτων όπως ο Πάμπλο Πικάσο, η Κοκό Σανέλ, ο Καρλ Λάγκερφελντ αλλά και μέλη της δυναστείας των Ρομανώφ
Γιατί οι πλούσιοι δεν αποκαλύπτουν στους κληρονόμους τους τα παριουσιακά τους
Οι νεαροί κληρονόμοι μπορούν να βρουν τις επαύλεις των γονιών τους στο Zillow. Κι όμως, πολλές πλούσιες οικογένειες προσπαθούν να κρύψουν την οικογενειακή τους περιουσία,...
Οι 4 συμβουλές του Μπάφετ που «ξεκλειδώνουν» πετυχημένες επενδύσεις
Τα 4 βήματα που ανοίγουν τον δρόμο της επιτυχίας
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Ναι μεν, αλλά - Γιατί η IPO της Puig δεν «ανέστησε» την αγορά
Η IPO της μητρικής εταιρείας της Apivita κύλησε πολύ καλύτερα από κάποιες άλλες πρόσφατες δημόσιες εγγραφές μόδας και ομορφιάς
Υγειονομική περίθαλψη στις ΗΠΑ - Μετά την Walmart, ποιος;
Ο κλάδος είδε σημαντικές επενδύσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς επιλογές όπως η τηλεϊατρική έγιναν πιο συνηθισμένες
JP Morgan: Προσοχή στην «παγίδα» που έστησαν οι τεχνολογικές mega-caps
Το ράλι των megacap τίτλων επισκίασε τις ανησυχίες για τα επιτόκια