Γοητεύει η Αστυπάλαια τα τηλεοπτικά μέσα της Βραζιλίας με τις φυσικές ομορφιές της το τελευταίο διάστημα.
Ο τηλεοπτικός σταθμός Rede Mais Familia, που μεταδίδεται σε 90 εκατομμύρια νοικοκυριά σε πάνω από 90 πόλεις της Βραζιλίας, αναδεικνύει την «πεταλούδα του Αιγαίου» προβάλλοντας τις εξωτικές της παραλίες, τα γραφικά χωριά, τους εντυπωσιακούς μύλους στη Χώρα αλλά και τις περιβαλλοντικές καινοτομίες που στόχο έχουν να καταστήσουν την Αστυπάλαια τον πρώτο «έξυπνο» και αειφόρο νησιωτικό προορισμό της Μεσογείου.
Τα γυρίσματα της εκπομπής πραγματοποιήθηκαν μέσα στο καλοκαίρι με πρωτοβουλία του δήμου. «Τα τελευταία χρόνια η Αστυπάλαια έχει γίνει πόλος έλξης για ταξιδιώτες με περιβαλλοντικές ευαισθησίες και ειδικά ενδιαφέροντα τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. Οι ακτοπλοϊκές αφίξεις μέχρι τα τέλη Αυγούστου “έσπασαν” το φράγμα του 2022 διαμορφώνοντας μια νέα πολύ αξιόλογη απόδοση.
Επίσης για το διάστημα μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου οι αεροπορικές αφίξεις ήταν σημαντικά αυξημένες κατά 21% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η Ευρώπη δεν είναι πλέον η μοναδική “δεξαμενή” τουριστών, καθώς το νησί μας επισκέπτονται πλέον και τουρίστες από πιο μακρινές αγορές, όπως από χώρες της Αμερικής.
Στην ενίσχυση της εξωστρέφειας έχει συμβάλλει και το κάλεσμά μας για διακοπές σε έναν πρότυπο προορισμό γεμάτο ιστορία, παραδόσεις, φυσικό κάλλος και γαστρονομία που προάγει την αυθεντικότητα, σέβεται το περιβάλλον και ανθίσταται της μαζικότητας», δήλωσε ο δήμαρχος του νησιού, Νίκος Κομηνέας.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)
EasyJet: Αυξάνει τα δρομολόγια της στην Αθήνα - Ο νέος στόχος για επιβάτες το 2025
Η EasyJet επανατοποθετείται στην ελληνική τουριστική αγορά ανεβάζοντας το καλοκαίρι σε 15 τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα - Σενάριο και για βάση στο «Ελ. Βενιζέλος»