Η περιοδεία της Τέιλορ Σουίφτ ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Η mega star της ποπ είναι πλέον δισεκατομμυριούχος, ένας από τους λίγους ανθρώπους της σόουμπιζ που έφτασαν σε αυτό το σημείο μόνο με τη μουσική και τις ερμηνείες τους. Οι συναυλίες της «Eras» έχουν εκτοξεύσει τον πλούτο της απίστευτα, ενώ έκλεισαν και «τρύπες» σε τοπικές οικονομίες, σύμφωνα με το CNN.
Τέιλορ Σουίφτ – Μπιγιονσέ: Σε ρεκόρ εκτόξευσαν τα κέρδη της Live Nation
Η συνολική καθαρή περιουσία της Τέιλορ Σουίφτ ανέρχεται πλέον σε 1,1 δισ. δολάρια, χάρη στην περιοδεία που έσπασε ρεκόρ, σύμφωνα με ανάλυση του Bloomberg.
Η περιοδεία Eras θα μπορούσε να αποφέρει έσοδα 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο από τις πωλήσεις εισιτηρίων στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας του Αυγούστου που η ερευνητική εταιρεία QuestionPro παρείχε στο CNN.
Το άνευ προηγουμένου ποσό είναι μόνο οι κύριες πωλήσεις εισιτηρίων για τις αμερικανικές παραστάσεις που ολοκλήρωσε η Σουίφτ τον Αύγουστο, συν ένα δεύτερο σκέλος στην Βόρεια Αμερική που έρχεται τον επόμενο χρόνο.
Η Σουίφτ έχει κυριαρχήσει όχι μόνο σε στάδια μεγέθους Super Bowl, αλλά και στις κινηματογραφικές αίθουσες. Στο πρώτο Σαββατοκύριακο, η ταινία συναυλίας τής ποπ τραγουδίστριας, «Taylor Swift: The Eras Tour», συγκέντρωσε περίπου 96 εκατομμύρια δολάρια στο box office σε ΗΠΑ και Καναδά. Έγινε έτσι η ταινία συναυλιών με τις υψηλότερες εισπράξεις στην εγχώρια αγορά για σαββατοκύριακο έναρξης, στην AMC.
Την Κυριακή, το Billboard ανέφερε ότι η τελευταία κυκλοφορία της Σουίφτ, μια επανηχογράφηση του άλμπουμ του 2014 “1989”, έφτασε στο Νο. 1 στο τσαρτ άλμπουμ Billboard 200 την πρώτη εβδομάδα. Είναι το 13ο Νο. 1 άλμπουμ της.
«Οικονομικό φαινόμενο»
Ο διευθυντής μάρκετινγκ ανάπτυξης στο SeatGeek είπε στο CNN ότι η περιοδεία Eras «ξαναγράφει το βιβλίο των οικονομικών της ψυχαγωγίας… Δεν είναι απλώς μια ερμηνεύτρια – είναι ένα οικονομικό φαινόμενο».
Η περιοδεία Eras έδωσε έφερε ώθηση στην οικονομία σε πολλές στάσεις της στις πόλεις της Βόρειας Αμερικής. Οι τελευταίες έξι νύχτες της περιοδείας στο Λος Άντζελες εκτιμάται ότι θα αποφέρουν 320 εκατομμύρια δολάρια στην πόλη, σύμφωνα με το California Center for Jobs and the Economy.
Οι θαυμαστές της Σουίφτ, γνωστοί ως “Swifties”, ξόδεψαν κατά μέσο όρο 1.300 δολάρια ανά παράσταση στις τοπικές οικονομίες σε εισιτήρια, ρούχα, ταξίδια, φαγητό και εμπορεύματα, σύμφωνα με έρευνα της QuestionPro.
Η Ένωση Ταξιδίων των ΗΠΑ λέει ότι το επίπεδο των δαπανών είναι στο ίδιο με εκείνο της διοργάνωσης του Super Bowl – αλλά «συνέβη σε 53 διαφορετικές νύχτες σε 20 διαφορετικές τοποθεσίες κατά τη διάρκεια πέντε μηνών. Τα αστικά κέντρα σε όλη τη χώρα έχουν απολαύσει μια εισροή επισκεπτών και μια ώθηση δαπανών χάρη στην Τέιλορ Σουίφτ».
Η Federal Reserve δήλωσε: «Ο Μάιος ήταν ο ισχυρότερος μήνας για τα έσοδα από ξενοδοχεία στη Φιλαδέλφεια από την έναρξη της πανδημίας, σε μεγάλο βαθμό λόγω της εισροής επισκεπτών για τις συναυλίες της Τέιλορ Σουίφτ».
Στις πόλεις όπου έπαιξε η Σουίφτ, η επιβατική κίνηση στη δημόσια συγκοινωνία – η οποία εξακολουθεί να αναρρώνει από την πανδημία – επίσης αυξήθηκε. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας 4-10 Ιουνίου, το Σικάγο είδε τον υψηλότερο αριθμό διαδρομών από την έναρξη της πανδημίας, εν μέρει χάρη στο sold-out σόου της Σουίφτ στο Soldier Field. Η συναυλία των τριών νυχτών δημιούργησε περισσότερες από 43.000 επιπλέον διαδρομές με λεωφορείο και τρένο, λέει η αρχή μεταφορών του Σικάγου.
Η QuestionPro υπολόγισε τον Ιούνιο ότι οι Swifties θα αποφέρουν 5 δισεκατομμύρια δολάρια για την οικονομία των ΗΠΑ. Το US Travel πιστεύει ότι ο οικονομικός αντίκτυπος θα είναι διπλάσιος από αυτόν όταν συμπεριλαμβάνονται οι έμμεσες δαπάνες καθώς και οι δαπάνες άλλων «που ήρθαν να συμμετάσχουν στη δράση γύρω από τις εκδηλώσεις αλλά δεν παρακολούθησαν πραγματικά τις συναυλίες».
Η τελευταία έκθεση για το ΑΕΠ από το υπουργείο Εμπορίου δείχνει ότι οι ισχυρές καταναλωτικές δαπάνες τροφοδότησαν την ανάπτυξη το τρίτο τρίμηνο. Οι δαπάνες αυξήθηκαν από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο με ετήσιο ρυθμό 4%, με τον πιο ισχυρό ρυθμό από το τέλος του 2021, καθώς οι Αμερικανοί ξόδεψαν τόσο σε αγαθά όσο και σε υπηρεσίες – συμπεριλαμβανομένων των συναυλιών των Σουίφτ και Μπιγιονσέ.
Η Live Nation Entertainment, η μητρική εταιρεία της Ticketmaster, μόλις ανακοίνωσε τα ισχυρότερα τριμηνιαία της αποτελέσματα, καθώς η Σουίφτ και η Μπιγιονσέ έγιναν τα πιο καυτά εισιτήρια στην πόλη. Νωρίτερα φέτος, η Ticketmaster είχε προκαλέσει την οργή των Swifties και των νομοθετών μετά από αστοχίες στις πωλήσεις εισιτηρίων.
Ο κολοσσός της βιομηχανίας εισιτηρίων είπε ότι έχει πουλήσει ρεκόρ 140 εκατομμύρια εισιτήρια μέχρι στιγμής φέτος, σημειώνοντας αύξηση 17% από έτος σε έτος, και έχει ήδη ξεπεράσει τα 121 εκατομμύρια εισιτήρια που πωλήθηκαν όλο το 2022. Είπε ότι τα έσοδα από συναυλίες αυξήθηκαν κατά 32% στα 7 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρεία πολυμέσων Gannett προσέλαβε μάλιστα έναν ρεπόρτερ για να καλύψει αποκλειστικά την αγαπημένη ποπ σταρ της Αμερικής για το The Tennessean και το USA Today Network. Η αρχική ανακοίνωση της θέσης εργασίας έγινε viral όταν δημοσιεύτηκε τον Σεπτέμβριο.
Latest News
Τιμή ρεκόρ για το αυθεντικό σχέδιο εξωφύλλου της σειράς βιβλίων «Χάρι Πότερ»
Η ακουαρέλα θα πουληθεί στον οίκο Sotheby’s της Νέας Υόρκης
Πέθανε ο αμερικανός μυθιστοριογράφος Πολ Όστερ
Άφησε την τελευταία του πνοή στην κατοικία του στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης
Τα οικονομικά χάλια του Κέντρου Πομπιντού στο Παρίσι
Το μουσείο αντιμετωπίζει οικονομική πίεση από ένα συνεχιζόμενο έργο ανακαίνισης του βασικού του ιδρύματος στο Παρίσι και τη δημιουργία ενός νέου παραρτήματος στο Massy της Γαλλίας
Πόσα «έπιασε» το χρυσό ρολόι του πλουσιότερου επιβάτη του Τιτανικού
Καταρρίφθηκε το προηγούμενο ρεκόρ για αντικείμενο από το ναυάγιο του Τιτανικού
Έργα του Andy Warhol και του KAWS θα εκτεθούν μαζί για πρώτη φορά
Η έκθεση «KAWS + Warhol» θα εγκαινιαστεί στις 18 Μαΐου και θα διαρκέσει έως τις 20 Ιανουαρίου 2025 στο Μουσείο Άντι Γουόρχολ, το οποίο γιορτάζει την 30η επέτειό του.
Στο σφυρί ρολόι που ανήκε στον πλουσιότερο επιβάτη του Τιτανικού
Σε δημοπρασία και η βαλίτσα που περιείχε το βιολί που έπαιζε ο επικεφαλής της ορχήστρας την ώρα που βυθιζόταν το πλοίο
Τα Αηδόνια της Σιωπής μέσα από μία… «οικονομική» ματιά
Μια βιβλιοκριτική σε ένα οικονομικό site
Στην ολομέλεια της βουλής το νομοσχέδιο ενίσχυσης του οπτικοακουστικού τομέα
Δεκτό και στο σύνολό του έγινε από την πλειοψηφία της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Η τέχνη του Κιθ Χάρινγκ ξεκίνησε από τον δρόμο (όχι από τα μουσεία)
Τρεις δεκαετίες μετά το θάνατό του, τα έργα του εξακολουθούν να βρίσκονται στα πωλητήρια των μουσείων. Αλλά η αντίληψή του για τη δημόσια τέχνη διατηρείται πιο έντονα στο δρόμο.
Πολιτική, ουσιαστική, όμορφη - Η 60η Biennale στη Βενετία
Από τις 20.04 μέχρι τις 24.11 διαρκεί η 60η Biennale Σύγχρονης Τέχνης στη Βενετία και τα έχει όλα: αυτόχθονες, βία, μετανάστευση, queer κοινότητα...