«Αυτό το τριήμερο έγιναν τουλάχιστον 3 εκατομμύρια συναλλαγές, πωλήσεις με μέσο όρο απόδειξης γύρω στα 100 ευρώ. Και γι’ αυτό υπολογίζουμε ότι γενικότερα όλη αυτή η διπλή προωθητική ενέργεια έχει έναν τζίρο γύρω στα 300 εκατομμύρια το δεκαπενθήμερο» ανέφερε σε συνέντευξή του στο Πρώτο Πρόγραμμα ο Βασίλης Κορκίδης, πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς. «Αν υπολογίσουμε ότι έχουμε μια αύξηση του τζίρου την περίοδο της Black Friday, Cyber Monday 10%, νομίζω ότι υπήρχε μια κινητικότητα στην αγορά κατά 10% και αυτό είναι θετικό» συμπλήρωσε.

Φέτος έχει ιδιαίτερη σημασία η Black Friday επισήμανε ο κ. Κορκίδης και εξήγησε τον λόγο. «Έχουν καταργηθεί οι ενδιάμεσες εκπτώσεις και σωστά καταργήθηκαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, οπότε το ενδιαφέρον των καταναλωτών το τράβηξε περισσότερο αυτό το τριήμερο, η εβδομάδα, οι 15 μέρες αν θέλετε, της Black Friday, Cyber Monday, προσφορών ουσιαστικά. Είδαμε ότι ο καιρός, παρά το γεγονός ότι δεν βοήθησε, δεν περιόρισε και την επισκεψιμότητα. Έχουμε μία αύξηση των online αγορών, δηλαδή σε ετήσια βάση, κατά 22%» τόνισε.

Εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές αγορές

Αυτό δείχνει μια εξοικείωση του καταναλωτή στο να κάνει ηλεκτρονικές αγορές και μάλιστα οι επτά στους δέκα σχεδόν, προσέθεσε, κάνουν τις αγορές τους από το κινητό τους τηλέφωνο ή από ένα iPad.

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών στράφηκε κυρίως στα ηλεκτρονικά, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Κορκίδης.

«Νομίζω ότι τα είδη τεχνολογίας είχαν τον πρώτο λόγο. Είχαν καλύτερες προσφορές, μεγαλύτερες εκπτώσεις. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι υπήρχε μεγαλύτερο στοκ στην αγορά και στα καταστήματα αυτά, οπότε ήταν μια ευκαιρία να τα πουλήσουν. Μέσα στις γιορτές δεν πάμε να πάρουμε ψυγεία, κουζίνες, συσκευές ηλεκτρικές. Την τιμητική τους είχαν πολύ, eshop και οι ηλεκτρικές κουβέρτες απ’ ό,τι μαθαίνω. Το δεύτερο δηλαδή σε κατηγορία ήταν οικιακός εξοπλισμός, μικροσυσκευές. Μετά ήταν η ένδυση υπόδηση που παραδοσιακά είναι στις προτιμήσεις των καταναλωτών, καλλυντικά, είδη στολισμού και δώρα. Πολλοί έκαναν και κάποιες έξυπνες αγορές για τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους για τις οικογενειακές τους και κοινωνικές τους υποχρεώσεις. Οπότε είναι η τελευταία περίοδος πριν την εορταστική και με καλές τιμές και με εκπτώσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Κορκίδης συνέστησε όταν οι αγορές γίνονται από ιστοσελίδες, οι καταναλωτές να ελέγχουν και αν υπάρχει φυσικό κατάστημα στην επιχείρηση. «Αυτή είναι η εξασφάλισή μας, για να μπορέσουμε αν χρειαστεί να το αλλάξουμε. Αν κάτι είναι ελαττωματικό να έχει εγγύηση. Όλα αυτά θέλουν πάρα πολύ προσοχή. Νομίζω ότι είμαστε εξοικειωμένοι, αλλά τελευταία το ηλεκτρονικό έγκλημα είναι σε έξαρση και πρέπει και εμείς να είμαστε πολύ προσεκτικοί» επισήμανε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία