Τον… απαράβατο κανόνα του εμπορίου τηρούν ευλαβικά μεγάλοι οίκοι μόδας και διάσημα brands. Και αυτός δεν είναι άλλος από την απόκτηση καταστημάτων σε κεντρικούς δρόμους και malls, όπου περνάνε καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές.

Η αναζήτηση είναι διαρκής και όλοι προσπαθούν να εντοπίσουν μια ευκαιρία. Στο μέτρο φυσικά των δυνατοτήτων που διαθέτει ο καθένας, αφού η λειτουργία ενός τέτοιου σημείου συνεπάγεται αυξημένα έξοδα λειτουργίας.

Η φυσική παρουσία, παρότι βρισκόμαστε στην εποχή του omnichannel όπου οι ηλεκτρονικές πωλήσεις κερδίζουν διαρκώς έδαφος θεωρείται αναγκαία στο σύγχρονο λιανεμπόριο.

Ακόμη και για μάρκες με ισχυρή διείσδυση στο αγοραστικό κοινό, οι οποίες θεωρητικά δεν χρειάζονται… κάποια έξτρα ώθηση.

Η αγοραστική εμπειρία που προσφέρουν άλλωστε είναι κάτι που αναζητά ένα μεγάλο κομμάτι του καταναλωτικού κοινού, προτού προχωρήσει στην αγορά προϊόντων.

«Χρυσάφι» τα ενοίκια σε Ερμού, Γλυφάδα και Κολωνάκι [πίνακας]

Η Ερμού και οι άλλοι κεντρικοί δρόμοι

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η οδός Ερμού στο Σύνταγμα. Την οποία διανύουν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες και ξένοι επισκέπτες του ιστορικού κέντρου της πρωτεύουσας.

Ενδεικτικά, «άγκυρα» στον πιο εμπορικό δρόμο της χώρας έριξε η Nike. Ο αντιπρόσωπος της διάσημης αμερικάνικης εταιρείας στην Ελλάδα, ο Ιταλός Percassi κέρδισε στον διαγωνισμό για την εκμίσθωση καταστήματος στην αρχή του δρόμου.

Παίρνοντας τη σκυτάλη από την Folli Follie που είχε μέχρι πρότινος τα δικαιώματα του brand στη χώρα μας αλλά και την ευθύνη λειτουργίας του συγκεκριμένου καταστήματος. Το οποίο θεωρείται χρυσωρυχείο και μια πραγματική μηχανή… μετρητών.

Παρουσία στον ίδιο δρόμο έχουν και η γερμανική Adidas, η οποία εκμίσθωσε το κατάστημα που παλαιότερα λειτουργούσε κατάστημα mothercare και η αλυσίδα καλλυντικών Sephora.

Ζήτηση υπάρχει και για τις περιοχές των Νοτίων Προαστίων, με την Ιωάννου Μεταξά στην Γλυφάδα να είναι ψηλά στην ατζέντα.

Τα malls και ο Πύργος Πειραιά

Ξεχωριστό κεφάλαιο αποτελούν τα malls, τα οποία μετά την πανδημία επανήλθαν δυναμικά στο προσκήνιο.

Παρά τις ανησυχίες που εκφράστηκαν σχετικά, αποδείχθηκαν πολύ σκληρά για να… πεθάνουν και πλέον θεωρούνται οι σύγχρονοι «ναοί της κατανάλωσης».

Πολλά brands δίνουν σκληρή μάχη για να πάρουν θέση, σε όσο το δυνατόν καλύτερο σημείο και είναι διατεθειμένα να πληρώσουν το κάτι παραπάνω.

Κάποια όπως το Golden Hall επεκτάθηκαν, άλλα προχώρησαν σε ριζικό λίφτινγκ, όπως το One Salonica Outlet ενώ άλλα όπως το River West Open λάνσαραν καινούργια concept, προσφέροντας μεγάλους εξωτερικούς χώρους αναψυχής.

Χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση του Navarino Agora της Costa Navarino στη Μεσσηνία, το οποίο συνδυάζει περισσότερα από 20 εμπορικά καταστήματα με εστιατόρια και θερινό σινεμά.

Με θέα στο μεγάλο λιμάνι

«Ηχηρά ονόματα» του retail έκλεισαν θέση και στον Πύργο Πειραιά, η «αναγέννηση» του οποίου προχωρά με εντατικούς ρυθμούς.

Ανάμεσά τους η ισπανική Zara, η οποία σχεδιάζει να ανοίξει ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα της στον κόσμο, επιφάνειας περίπου 6.000 τ.μ.

Το παρόν στον πρώτο ψηφιακό και πράσινο πύργο θα δώσει και η κορυφαία βρετανική αλυσίδα sportware JD Sports και το premium γυμναστήριο Athlesis.

To Ελληνικό

Μια κατηγορία από μόνο του αποτελεί η ανάπλαση του Ελληνικού, και τα εμπορικά κέντρα που θα δημιουργηθούν στην έκταση του πρώην διεθνούς αεροδρομίου των Αθηνών.

Από το Riviera Galleria των 23.000 τ.μ μέχρι το Vouliagmenis Mall των 85.000 τμ. (εκμισθωμένη επιφάνεια) εκδηλώνεται όπως μαθαίνουμε ισχυρή ζήτηση, παρότι τα μισθώματα λέγεται πως είναι υψηλότερα σε σύγκριση με τις γύρω περιοχές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ακίνητα