
Η νέα εταιρεία λογισμικού και εξαρτημάτων έξυπνων αυτοκινήτων της Huawei Technologies πρόκειται να αποτιμηθεί έως και 250 δισεκατομμύρια γιουάν (34,67 δισεκατομμύρια δολάρια) μετά την πώληση πακέτων μετοχών σε επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Changan Auto, σημειώνουν τρεις πηγές σε αποκλειστικό ρεπορτάζ του το Reuters.
Η κινεζική εταιρεία δήλωσε την Κυριακή ότι θα δημιουργήσει ένα παρακλάδι της εταιρείας Intelligent Automotive Solution (IAS) η οποία θα λάβει τις βασικές τεχνολογίες και πόρους της IAS. Σημειώνεται ότι η IAS είχε ως στόχο να γίνει η αντίστοιχη του γερμανικού προμηθευτή αυτοκινήτων Bosch στην εποχή του έξυπνου ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Η Changan Auto και η μητρική της, η κρατική China Ordnance Equipment Group – επίσης γνωστή ως China South Industries Group – εξετάζουν το ενδεχόμενο να αποκτήσουν περίπου το 35% και το 5% αντίστοιχα της νέας εταιρείας, η οποία θα μπορούσε να αποτιμηθεί στα 200 δισεκατομμύρια έως 250 δισεκατομμύρια γουάν, σύμφωνα με δύο πηγές του Reuters.
Honor: Έτοιμη για αρχική δημόσια προσφορά
Μειοψηφικά πακέτα πιθανολογείται ότι θα έχουν οι κρατικές αυτοκινητοβιομηχανίες FAW Group και Dongfeng Motor Group, οι οποίες βρίσκονται επίσης σε προχωρημένες συνομιλίες με την Huawei για την απόκτηση έως και 5% έκαστη, σύμφωνα με το Reuters.
Η Huawei θα παραμείνει πιθανότατα ο μοναδικός μεγάλος μέτοχος με 40% έως 50% για τουλάχιστον τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια.
Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας – ιδίως ο διαχωρισμός ιδιοκτησίας και η αποτίμηση – δεν έχουν οριστικοποιηθεί και υπόκεινται σε αλλαγές. Η συναλλαγή θα υπόκειται επίσης σε ρυθμιστική έγκριση, όπως υποστήριξε μία από τις πηγές που μίλησαν στο Reuters.
Η Huawei επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες για την πώληση μέρους της νέας εταιρείας έξυπνων αυτοκινήτων της σε έναν αριθμό επενδυτών, συμπεριλαμβανομένης της Chongqing Changan Automobile, αλλά δεν σχολίασε τo ύψος της αποτίμησης.
Καινοτομία στην τεχνολογία έξυπνων αυτοκινήτων
Πρόσθεσε ότι ήθελε να μεταφέρει τεχνολογίες και πόρους σε μια νέα εταιρεία για να συνεργαστεί με συνεργάτες για την προώθηση της καινοτομίας στην τεχνολογία έξυπνων αυτοκινήτων και την προώθηση της ανάπτυξης της αυτοκινητοβιομηχανίας..
Το spin-off είναι σπάνιο για την Huawei, οι επιχειρήσεις της οποίας, συμπεριλαμβανομένων των τηλεπικοινωνιών και των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, ανήκουν στον ιδρυτή Ren Zhengfei και σχεδόν 100.000 εργαζομένους στο μετοχικό κεφάλαιο από την ίδρυση της εταιρείας το 1987. Το 2020, ένα χρόνο αφότου μπήκε στο στόχαστρο των αμερικανικών κυρώσεις για λόγους ασφαλείας, αναγκάστηκε να πουλήσει την οικονομική μάρκα smartphone Honor για να κρατηθεί «ζωντανή».
Ανώτατα στελέχη της Huawei θεωρούν τη νέα επιχειρηματική μονάδα ότι μπορεί να αποτελέσει έναν νέο μοχλό ανάπτυξης. Η επένδυση ανέρχεται σε 3 δισεκατομμύρια δολάρια από την ημέρα της ίδρυσής της ενώ το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης μετρά 7.000 άτομα, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της εταιρείας για το 2022.
Ωστόσο, ήταν η μόνη ζημιογόνα μονάδα μεταξύ των βασικών έξι εταιρειών της Huawei και απέφερε έσοδα ενός δισεκατομμυρίου γουάν το πρώτο εξάμηνο του 2023, ένα κλάσμα του συνόλου των 310,9 δισεκατομμυρίων γουάν της εταιρείας, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα τον Αυγουστο.
Η Huawei έχει συνεργασίες με άλλες εταιρείες αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των Seres Group και Jianghuai Automobile, καθώς και με την Changan Auto με τις μάρκες ηλεκτρικών αυτοκινήτων Avatr και Deepal.
Η νέα εταιρεία – που η Huawei είπε ότι θα ασχοληθεί με Ε&Α, παραγωγή, πωλήσεις και υπηρεσίες ευφυών συστημάτων αυτοκινήτων και λύσεων εξαρτημάτων – θα απορροφήσει επίσης άλλα περιουσιακά στοιχεία και πόρους του ομίλου που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία εκτός της επιχειρηματικής μονάδας IAS.


Latest News

Εθνική Τράπεζα Ελβετίας: Όχι στο bitcoin ως συναλλαγματικό απόθεμα
Τι είπε για το Bitcoin ο διοικητής της Εθνικής Τράπεζας της Ελβετίας

Τραμπ: Ποια είναι ερώτηση που κάνει συχνά στον Όρμπαν
Ο Ούγγρος πρόεδρος Βίκτορ Όρμπαν δήλωσε ότι ο Πρόεδρος των ΗΠΑ τον καλεί τακτικά για να τον ρωτήσει πότε θα αποχωρήσει η Ουγγαρία από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Αναβρασμός με τους δασμούς Τραμπ - Μπορούν οι αναδυόμενες ασιατικές αγορές να βγουν κερδισμένες;
Οι αναδυόμενες αγορές βρίσκονται ανάμεσα στις ΗΠΑ και στην Κίνα - Πώς θα ισορροπήσουν στον εμπορικό πόλεμο

Ο πυρετός του χρυσού στην Κίνα - Οι μικροεπενδυτές και οι προειδοποιήσεις των αρχών
Γιατί οι Κινέοι δανείζονται ή βάζουν τις αποταμιεύσεις τους στον χρυσό

Η μεγάλη επιστροφή του σαουδάραβα κολλητού του Μασκ - Η ταραχώδης ζωή του Αλουαλίντ μπιν Ταλάλ
Ο φανταχτερός Σαουδάραβας δισεκατομμυριούχος επενδυτής Αλουαλίντ επιστρέφει στο προσκήνιο, ενθαρρυμένος από την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο.

Το Πεκίνο εξετάζει εξαιρέσεις στους δασμούς 125% - Ποια προϊόντα αφορούν
Η Κίνα εξετάζει τώρα εξαιρέσεις από τους δασμούς, στο πνεύμα των αντίστοιχων πρόσφατων αμερικανικών ανακοινώσεων

Goldman: Η Κίνα μπορεί να εξαιρέσει το αιθάνιο και το υγραέριο από υψηλούς δασμούς
Η σημαντική εξάρτηση της κινεζικής βιομηχανίας πλαστικών από τις αμερικανικές εισροές βάζει σε σκέψεις το Πεκίνο, σύμφωνα με τους αναλυτές της Goldman

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους