Η νέα εταιρεία λογισμικού και εξαρτημάτων έξυπνων αυτοκινήτων της Huawei Technologies πρόκειται να αποτιμηθεί έως και 250 δισεκατομμύρια γιουάν (34,67 δισεκατομμύρια δολάρια) μετά την πώληση πακέτων μετοχών σε επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Changan Auto, σημειώνουν τρεις πηγές σε αποκλειστικό ρεπορτάζ του το Reuters.
Η κινεζική εταιρεία δήλωσε την Κυριακή ότι θα δημιουργήσει ένα παρακλάδι της εταιρείας Intelligent Automotive Solution (IAS) η οποία θα λάβει τις βασικές τεχνολογίες και πόρους της IAS. Σημειώνεται ότι η IAS είχε ως στόχο να γίνει η αντίστοιχη του γερμανικού προμηθευτή αυτοκινήτων Bosch στην εποχή του έξυπνου ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Η Changan Auto και η μητρική της, η κρατική China Ordnance Equipment Group – επίσης γνωστή ως China South Industries Group – εξετάζουν το ενδεχόμενο να αποκτήσουν περίπου το 35% και το 5% αντίστοιχα της νέας εταιρείας, η οποία θα μπορούσε να αποτιμηθεί στα 200 δισεκατομμύρια έως 250 δισεκατομμύρια γουάν, σύμφωνα με δύο πηγές του Reuters.
Honor: Έτοιμη για αρχική δημόσια προσφορά
Μειοψηφικά πακέτα πιθανολογείται ότι θα έχουν οι κρατικές αυτοκινητοβιομηχανίες FAW Group και Dongfeng Motor Group, οι οποίες βρίσκονται επίσης σε προχωρημένες συνομιλίες με την Huawei για την απόκτηση έως και 5% έκαστη, σύμφωνα με το Reuters.
Η Huawei θα παραμείνει πιθανότατα ο μοναδικός μεγάλος μέτοχος με 40% έως 50% για τουλάχιστον τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια.
Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας – ιδίως ο διαχωρισμός ιδιοκτησίας και η αποτίμηση – δεν έχουν οριστικοποιηθεί και υπόκεινται σε αλλαγές. Η συναλλαγή θα υπόκειται επίσης σε ρυθμιστική έγκριση, όπως υποστήριξε μία από τις πηγές που μίλησαν στο Reuters.
Η Huawei επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες για την πώληση μέρους της νέας εταιρείας έξυπνων αυτοκινήτων της σε έναν αριθμό επενδυτών, συμπεριλαμβανομένης της Chongqing Changan Automobile, αλλά δεν σχολίασε τo ύψος της αποτίμησης.
Καινοτομία στην τεχνολογία έξυπνων αυτοκινήτων
Πρόσθεσε ότι ήθελε να μεταφέρει τεχνολογίες και πόρους σε μια νέα εταιρεία για να συνεργαστεί με συνεργάτες για την προώθηση της καινοτομίας στην τεχνολογία έξυπνων αυτοκινήτων και την προώθηση της ανάπτυξης της αυτοκινητοβιομηχανίας..
Το spin-off είναι σπάνιο για την Huawei, οι επιχειρήσεις της οποίας, συμπεριλαμβανομένων των τηλεπικοινωνιών και των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, ανήκουν στον ιδρυτή Ren Zhengfei και σχεδόν 100.000 εργαζομένους στο μετοχικό κεφάλαιο από την ίδρυση της εταιρείας το 1987. Το 2020, ένα χρόνο αφότου μπήκε στο στόχαστρο των αμερικανικών κυρώσεις για λόγους ασφαλείας, αναγκάστηκε να πουλήσει την οικονομική μάρκα smartphone Honor για να κρατηθεί «ζωντανή».
Ανώτατα στελέχη της Huawei θεωρούν τη νέα επιχειρηματική μονάδα ότι μπορεί να αποτελέσει έναν νέο μοχλό ανάπτυξης. Η επένδυση ανέρχεται σε 3 δισεκατομμύρια δολάρια από την ημέρα της ίδρυσής της ενώ το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης μετρά 7.000 άτομα, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της εταιρείας για το 2022.
Ωστόσο, ήταν η μόνη ζημιογόνα μονάδα μεταξύ των βασικών έξι εταιρειών της Huawei και απέφερε έσοδα ενός δισεκατομμυρίου γουάν το πρώτο εξάμηνο του 2023, ένα κλάσμα του συνόλου των 310,9 δισεκατομμυρίων γουάν της εταιρείας, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα τον Αυγουστο.
Η Huawei έχει συνεργασίες με άλλες εταιρείες αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των Seres Group και Jianghuai Automobile, καθώς και με την Changan Auto με τις μάρκες ηλεκτρικών αυτοκινήτων Avatr και Deepal.
Η νέα εταιρεία – που η Huawei είπε ότι θα ασχοληθεί με Ε&Α, παραγωγή, πωλήσεις και υπηρεσίες ευφυών συστημάτων αυτοκινήτων και λύσεων εξαρτημάτων – θα απορροφήσει επίσης άλλα περιουσιακά στοιχεία και πόρους του ομίλου που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία εκτός της επιχειρηματικής μονάδας IAS.
Latest News
Το ημιφορτηγό που είναι το αντίθετο του Cybertruck
Απευθύνεται σε χρήστες που το θέλουν για σκληρή δουλειά και όχι για μόστρα
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
H αμερικανική οικονομία απειλείται από στασιμοπληθωρισμό
Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο από την οικονομική ύφεση
Προβλέψεις για ανάπτυξη έως 3,5% στο Χονγκ Κονγκ το α΄ τρίμηνο
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πώς οι μεγάλες πολυεθνικές χτίζουν… «αυτοκρατορίες» τον 21ο αιώνα
Τι σηματοδοτούν οι τελευταίες επιχειρηματικές συνεργασίες των Disney, Ford και Microsoft