![Lamda: Επενδύσεις 80 εκατ. στις μαρίνες – Τα πλάνα για το ΧΑ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/Lamda-Development-Marina-Galleria-3D_1.-Overview-768x401-1-1.jpg)
Πάνω από 80 εκατ. ευρώ επενδύσεις σχεδιάζει η Lamda Marinas Investments για τις τρεις μαρίνες που ελέγχει, τις μαρίνες Φλοίσβου, Αγίου Κοσμά και μαρίνα mega yacht στην Κέρκυρα, που πλειοδότησε πρόσφατα σε διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, όμως εκκρεμεί η υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
Παράλληλα η εταιρεία εξετάζει περαιτέρω επέκταση της με την απόκτηση νέων μαρίνων, η την ανάληψη της διαχείρισης άλλων και στο βάθος βλέπει χρηματιστήριο.
Ειδικά για τη μαρίνα Φλοίσβου το επενδυτικό σχέδιο περιλαμβάνει την εγκατάσταση δικτύου 5G και οπτικής ίνας σε όλες τις προβλήτες, την εγκατάσταση δικτύου φόρτισης ηλεκτροκίνητων σκαφών, καθώς και την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος παραγωγής ενέργειας, όπως ανέφερε ο Σταύρος Κατσικάδης, Managing Director της Lamda Marinas Investments, στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης με αφορμή τη συμπλήρωση 20 ετών λειτουργίας της μαρίνας Φλοίσβου.
Η μεγάλη ευκαιρία για τις μαρίνες: Έρχονται νέες επενδύσεις για την αναβάθμισή τους
Το Ταμείο Ανάκαμψης
Η Μαρίνα Φλοίσβου σύμφωνα με τον κ. Κατσικάδη θα επιδιώξει να χρηματοδοτηθεί για μέρος των επενδύσεων από το Ταμείο Ανάκαμψης που προσβλέπει 139 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των τουριστικών λιμένων. Όμως και χωρίς το Ταμείο τις επενδύσεις θα τις κάνουμε είπε ο κ. Κατσικάδης.
Απαντώντας σε ερώτηση του ot.gr ο κ. Κατσικάδης ανέφερε ότι η Μαρίνα Φλοίσβου το 2023 θα κλείσει με έσοδα ύψους 22 εκατ. ευρώ, έναντι 20 εκατ. ευρώ περίπου το 2022. Τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας προβλέπονται στα 3,2 εκατ. ευρώ.
Όπως διευκρίνισε η μαρίνα καταγράφει υψηλή ζήτηση και έχει πιάσει «ταβάνι». Είναι δύσκολο να αυξηθούν περαιτέρω τα έσοδα εκτός εάν απλουστευθεί το θεσμικό πλαίσιο ώστε να δοθεί η δυνατότητα στις μαρίνες κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού να τοποθετούν πλωτές προβλήτες και να εξυπηρετούν μικρά σκάφη εσωτερικά, κάτι που δεν προβλέπεται σήμερα. Αντιθέτως προβλέπονται οι πλωτές προβλήτες εκτός των μαρίνων.
H Lamda Marinas Investments, 100% θυγατρική της Lamda Development, έχει υπό τη διαχείρισή της τη μαρίνα του Φλοίσβου και του Αγίου Κοσμά, ενώ έχει αναδειχθεί Προτιμητέος Επενδυτής στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την υπο-παραχώρηση για περίοδο 40 ετών του δικαιώματος κατασκευής, λειτουργίας, διαχείρισης, συντήρησης και εκμετάλλευσης της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών (τύπου mega yacht) στην Κέρκυρα.
Το συνολικό τίμημα
Το συνολικό τίμημα που θα καταβληθεί στο ΤΑΙΠΕΔ για την περίοδο 40 ετών θα ξεπεράσει τα €89εκ. Η επένδυση για την κατασκευή του έργου εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα €50εκ.
Το έργο, σύμφωνα με την ισχύουσα χωροθέτηση, περιλαμβάνει την κατασκευή μαρίνας υψηλών προδιαγραφών 98 θέσεων, με χωρητικότητα σκαφών μήκους από 30 έως 140 μέτρα και χερσαίες αναπτύξεις οικοδομήσιμης επιφάνειας έως 7.800 τ.μ., με χρήσεις εμπορικών καταστημάτων, εστίασης, ξενοδοχείων και γραφείων. Η χερσαία ζώνη περιλαμβάνει, επίσης, εκτεταμένους χώρους πρασίνου και πεζοδρόμων, αθλητικές εγκαταστάσεις και χώρους στάθμευσης. Το οριστικό master plan του έργου θα ολοκληρωθεί κατά τη φάση σχεδιασμού και θα είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της αγοράς.
Η μαρίνα Φλοίσβου στο Παλαιό Φάληρο διαθέτει 310 θέσεις ελλιμενισμού και περίπου στις μισές θέσεις δύνανται να δέσουν mega yachts άνω των 30 μέτρων. Στη μαρίνα, η οποία έχει χερσαία έκταση 90,228 τ.μ. και θαλάσσια έκταση 254,000 τ.μ. και διαθέτει 27 εμπορικούς χώρους, έχουν επενδυθεί μέχρι σήμερα από τον όμιλο της Lamda Development 56,6 εκατ. ευρώ.
Από την έναρξη της λειτουργίας της το 2003 έως το 2023, έχει καταβάλλει 41,37 εκατ. ευρώ σε φόρους (ΦΠΑ, φόρος μισθωτών υπηρεσιών, φόρος εισοδήματος κ.λπ.) ενώ σε 106,56 εκατ. ευρώ ανέρχονται τα καταβληθέντα μισθώματα προς την ΕΤΑΔ. Επιπλέον 1,8 εκατ. ευρώ είναι τα οφέλη για τον δήμο Παλαιού Φαλήρου (σύμβαση, δημοτικά τέλη).
Οι δαπάνες στην τοπική κοινωνία ανέρχονται σε 200 εκατ. ευρώ περίπου, ενώ η αξία των δράσεων κοινωνικής συνεισφοράς εκτιμάται σε 1,2 εκατ. ευρώ. Στη μαρίνα απασχολούνται 1.500 άτομα καθημερινά (προσωπικό μαρίνας, καταστημάτων, πληρώματα, συνέργεια, προμηθευτές κ.ά.)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Yπουργείο Οικονομικών: Παράταση υποβολής δηλώσεων φόρου πλοίων β’ κατηγορίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/08/ypoik-1-600x337.jpg)
Παράταση υποβολής δηλώσεων φόρου πλοίων β’ κατηγορίας
Η μετάθεση της καταληκτικής ημερομηνίας από το Yπουργείο Οικονομικών κρίνεται επιβεβλημένη για την ομαλή ολοκλήρωση της υποβολής των εν λόγω δηλώσεων
![Λιμενικό: 660 έλεγχοι σε πλοία – Τι παραβάσεις εντοπίστηκαν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limeniko-711x400-1-600x338.jpeg)
Συνεχίζονται οι έκτακτες επιθεωρήσεις σε πλοία από το Λιμενικό Σώμα - Τι παραβάσεις εντοπίζονται
Οι επιθεωρητές από το Λιμενικό Σώμα επέβαλαν επίσης απαγόρευση απόπλου σε 28 περιπτώσεις
![Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/thumbnail_pirkagia-sep-600x342.jpg)
Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό
Αναγκαία η ύπαρξη ρυμουλκών με ισχυρή πυροσβεστική ικανότητα για την κατάσβεση πυρκαγιών όχι μόνο στα πλοία αλλά και στις χερσαίες εγκαταστάσεις των ελληνικών λιμανιών
![ΤΑΙΠΕΔ: «Κουμπαρά» και νέο ρόλο για τα λιμάνια αποκτά με νομοθετικές διατάξεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/volos-port-yachts-rentals-600x302.jpg)
«Κουμπαρά» για τα λιμάνια αποκτά το ΤΑΙΠΕΔ
Με διατάξεις στο νομοσχέδιο για το Υπερταμείο προβλέπεται ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα μπορεί τα μισά έσοδα από παραχωρήσεις να τα αξιοποιεί για επενδύσεις στα λιμάνια
![Ναυτιλία: Κυριαρχία της Κίνας στην κατασκευή πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Capture-51-600x273.jpg)
Κυριαρχία της Κίνας στην κατασκευή πλοίων
Τα κινεζικά ναυπηγεία αντιπροσωπεύουν το 60% του συνόλου των παραγγελιών ? Ο ρόλος της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας
![Ναυπηγεία Σαλαμίνας: Εργατικό δυστύχημα με έναν νεκρό σε ταχύπλοο της SeaJets](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/salamina-1-600x337.jpg)
Δυστύχημα σε ταχύπλοο της SeaJets κατά την διάρκεια εργασιών στα Ναυπηγεία Σαλαμίνας
Ο τραυματίας σύμφωνα με το Υπουργείο Ναυτιλίας μεταφέρθηκε στο κέντρο Υγείας Σαλαμίνας
![Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-soudas-600x341.png)
Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας
Τα δύο έργα περιλαμβάνονται στον πυλώνα «Ιδιωτικές επενδύσεις και μετασχηματισμός της οικονομίας» του Εθνικού Σχεδίου «Ελλάδα 2.0». Υπουργείο ευθύνης και φορέας χρηματοδότησης για τα δύο έργα είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
![Πειραιάς: Φωτιά σε υπαίθριο χώρο του ΟΛΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ker1-600x410.jpg)
Πειραιάς: Φωτιά σε υπαίθριο χώρο του ΟΛΠ
Την άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής προκάλεσε η φωτιά σε κοντέινερ
![LNG: Ο «σκοτεινός στόλος» του Πούτιν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/ot_LNG22-600x352.png)
Ο «σκοτεινός στόλος» του Πούτιν με τα LNG
Το ξέφρενο αγοραστικό ενδιαφέρον έχει ανεβάσει τις τιμές των παλαιότερων πλοίων, καθώς η Μόσχα προετοιμάζεται για νέες κυρώσεις
![Μαρίνα Καλαμαριάς: Το σχέδιο αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ – Τι απαντά στους φόβους για πόλη μέσα στην πόλη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/thumbnail_Kalamaria-marina_GR-600x327.jpg)
ΤΑΙΠΕΔ: Το σχέδιο για την Μαρίνα Καλαμαριάς - Το χτίσιμο 14.900 τ.μ., το ξενοδοχείο και οι κατοικίες
Ο «οδηγός» του ΤΑΙΠΕΔ περιλαμβάνει απαντήσεις σε όλες τις ενστάσεις που εκφράστηκαν για την αξιοποίηση της Μαρίνας Καλαμαριάς στη δημόσια διαβούλευση