Οι κινέζοι κατασκευαστές πούλησαν 3,4 εκατομμύρια οχήματα στο εξωτερικό από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, περισσότερα από την Ιαπωνία και τη Γερμανία που εξήγαγαν 3,2 εκατομμύρια και 2,4 εκατομμύρια οχήματα αντίστοιχα κατά την ίδια περίοδο, ανέφερε πρόσφατη έκθεση γερμανικού ερευνητικού ινστιτούτου
Από τις 3,4 εκατομμύρια μονάδες, τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 24%, ποσοστό υπερδιπλάσιο του περσινού. Η Κίνα ξεπέρασε τη Γερμανία σε εξαγωγές αυτοκινήτων το 2022 και αναμένεται να ξεπεράσει την Ιαπωνία για να γίνει ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο φέτος.
Τα τελωνειακά στοιχεία της Κίνας δείχνουν επίσης ότι ο όγκος των εξαγωγών αυτοκινήτων της ξεπέρασε εκείνον της Ιαπωνίας το πρώτο τρίμηνο και στη συνέχεια και πάλι το πρώτο εξάμηνο του έτους. Πολλά εγχώρια και ξένα ιδρύματα προβλέπουν επομένως ότι η Κίνα θα γίνει ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο φέτος.
Τα τελευταία χρόνια, όπως σημειώνεται και σε σημείωμα του του γραφείου ΟΕΥ Σαγκάης, οι εξαγωγές αυτοκινήτων της Κίνας όχι μόνο ξεπέρασαν διαδοχικά τα όρια των 2 και 3 εκατομμυρίων μονάδων, αλλά και οι τιμές αυξήθηκαν σημαντικά, από 85.000 RMB (11.916 δολάρια) ανά μονάδα κατά μέσο όρο το 2018 σε 122.000 RMB το 2022. Οι εξαγωγικοί προορισμοί έχουν επίσης επεκταθεί σταδιακά στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και άλλες ανεπτυγμένες αγορές. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι κινεζικές μάρκες αντιπροσώπευαν το 8 τοις εκατό της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2022 και το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί στο 15 τοις εκατό μέχρι το 2025.
Σύμφωνα με τον Wang Xia, πρόεδρο του υπο-συμβουλίου για την αυτοκινητοβιομηχανία στο Συμβούλιο της Κίνας για την Προώθηση του Διεθνούς Εμπορίου, ο λόγος για τον οποίο τα κινεζικά οχήματα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στο εξωτερικό είναι τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και της τεχνητής
ευφυΐας. Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό αξιολόγησης Moody’s τον Αύγουστο δείχνει ότι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Κίνας στην παραγωγή μπαταριών ιόντων λιθίου βοηθά τους κινέζους κατασκευαστές να μειώσουν το κόστος παραγωγής.
Latest News
Mειώσεις αμερικανικών επιτοκίων το Σεπτέμβριο «βλέπει» η Morgan Stanley
Διατηρεί την πρόβλεψη για τρεις μειώσεις μέσα στο 2024
Ξεκινά η δίκη του «εγκέφαλου» της Archegos - Το ερώτημα που θα κρίνει το αποτέλεσμα
Οι δικαστές αναζητούν το κίνητρο ώστε να πείσουν τους ενόρκους
Ισπανία: Μια γυναίκα το τιμόνι της κεντρικής τράπεζας;
Σύμφωνα με το Bloomberg μια γυναίκα θεωρείται η επικρατέστερη να διαδεχθεί τον Πάμπλο Ερνάντεθ ντε Κος
10χίλιαρα made in... China τυπώνει η Αργεντινή
Ο πληθωρισμός στη χώρα τρέχει με τριψήφιο ποσοστό
Η μισογυνική κουλτούρα της FDIC και το κλαμπ των «κακομαθημένων αγοριών»
Ο πρόεδρος του FDIC, Gruenberg δέχεται νέες πιέσεις να παραιτηθεί
Οι συμφωνίες Μακρόν -Σι και το γαλλικό κονιάκ
Νωρίτερα αυτό το έτος, η Κίνα ξεκίνησε μια έρευνα αντιντάμπινγκ στους κατασκευαστές κονιάκ της ΕΕ
Τα ψιλικατζίδικα που πουλούν χρυσό σαν... ζεστά κουλουράκια
Οι αυτόματοι πωλητές και τα μηνύματα της τύχης
Στους κινεζικούς δρόμους το robotaxi του Μασκ
Οι συμφωνίες στο Πεκίνο και ο αυτόματος πιλότος
Η μεσαία τάξη της Κίνας απέκτησε ψυχολογικά προβλήματα
Η ζήτηση για ψυχολογική συμβουλευτική έχει αυξηθεί στην Κίνα καθώς αυξάνονται οι ανησυχίες - Η βιομηχανία επεκτείνεται για να ανταποκριθεί
Ευρωπαίοι vs Αμερικανοί – Ποιοι δουλεύουν περισσότερο και ποιοι κάνουν διακοπές;
Mια σπάνια περίπτωση στερεότυπου στην οικονομία, που επιβεβαιώνεται από τα εμπειρικά δεδομένα