Την μετεξέλιξη των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), ώστε να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες, σχεδιάζει το υπουργείο Εσωτερικών επικεντρώνοντας σε τρεις βασικούς άξονες, με πρώτο και κυριότερο την αναβάθμιση του πληροφοριακού συστήματος.
Το νέο σύστημα, το οποίο έχει ξεκινήσει ήδη να λειτουργεί πιλοτικά και αναμένεται να μπει σε πλήρη λειτουργία τον προσεχή Φεβρουάριο, θα είναι συνδεδεμένο με άλλους φορείς του Δημοσίου, όπως το ΜΙΤΟΣ, η ΑΑΔΕ, η Ελληνική Αστυνομία, η ΔΥΠΑ, ο ΕΦΚΑ κ.α με στόχο ο πολίτης, να χρειάζεται μία και μόνο επίσκεψη στο ΚΕΠ ώστε να ολοκληρώσει τη δουλειά του, καθώς το ΚΕΠ θα έχει συγκεντρώσει όλα τα δικαιολογητικά της υπόθεσής του.
Εκσυγχρονίζονται υποδομές και υπηρεσίες στα ΚΕΠ
Τα ΚΕΠ θα συγκεντρώνουν τα δικαιολογητικά ώστε ο πολίτης να λύνει την υπόθεσή του με μία μόνο επίσκεψη.
Το νέο σύστημα θα μπορεί να εξυπηρετεί και σύνθετες υποθέσεις, κάτι που σήμερα δεν είναι εφικτό, όπως για παράδειγμα μια έκδοση κάρτας ανεργίας ή ζητήματα που αφορούν τη σύνταξη.
Παράλληλα στα ΚΕΠ , όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Καθημερινής, θα μπορούν να διεκπεραιώνονται θέματα που έχουν σχέση με την πολεοδομία, ενώ σχεδιάζεται να δημιουργηθεί «φάκελος» κάθε πολίτη που θα περιλαμβάνει όλα τα δικαιολογητικά και έγγραφα που τον αφορούν και τα οποία θα αντλούνται ψηφιακά αυτεπαγγέλτως, μέσω της διαλειτουργικότητας με τα άλλα συστήματα του Δημοσίου.
Σε περίπτωση που ο στόχος της μίας στάσης δεν μπορεί να είναι εφικτός λόγω της πολυπλοκότητας της υπόθεσης τότε ο πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία του αιτήματός του με sms ή email.
Εκπαίδευση και chatbots
Ο δεύτερος άξονας, είναι η εκπαίδευση των εργαζομένων των ΚΕΠ, μέσω του προγράμματος «Επιμόρφωση στελεχών ΚΕΠ σε διοικητικές διαδικασίες υψηλής έντασης», που ήδη τρέχει. Οι υπάλληλοι που θα παίρνουν την πιστοποίηση θα έχουν «όραση» όλου του κράτους, δηλαδή πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες. Στα σχέδια είναι επίσης, η στεγαστική και κτιριακή αναβάθμιση στις δομές των ΚΕΠ.
Τέλος, το νέο πληροφοριακό σύστημα το οποίο δημιουργείται είναι απαραίτητο για το επόμενο βήμα, που είναι η είσοδος της τεχνητής νοημοσύνης, όπως αναφέρει η ίδια πηγή. Να δίνεται δηλαδή, η δυνατότητα στον πολίτη να αναζητήσει κάτι σε οποιαδήποτε γλώσσα με λέξεις – κλειδιά, να πάρει πληροφορίες με απλές οδηγίες, να ακούσει τα βήματα με αυτόματο τρόπο και να πάρει απάντηση μέσω chatbots.
Πηγή: in.gr
Latest News
Οι χρυσοί «κληρονόμοι» της Dassault - Δύο 30άρηδες στο δ.σ. της εταιρείας
Εντείνεται η μάχη της διαδοχής
Μάχη αλά ελληνικά για τη δεύτερη θέση στη Γαλλία
Αδιαμφισβήτητη η επικράτηση των ακροδεξιών επιγόνων της Λεπέν - Δημοσκοπικές αναλογίες της γαλλικής πολιτικής σκηνής με την ελληνική
Η μεγάλη έξοδος του Πάσχα ξεκίνησε – Πού σημειώνονται καθυστερήσεις
Σε αρκετά σημεία του οδικού δικτύου της Αττικής εντοπίζονται ήδη καθυστερήσεις
AEGEAN και Olympic Air θα μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη τη χώρα
Με προγραμματισμένες αλλά και έκτακτες ειδικές πτήσεις
Fruits and Vegetables: Imports to Greece Surge by 50.2% in April 2024
According to INCOFRUIT-HELLAS, the Association of Greek Fruit, Vegetable, and Juice Exporting Companies, the most notable increase was in potato imports, soaring to 44,590 tons (+102.5%) from 22,018 tons in April 2023.
Αποφυλακίζεται ο Μιχαλολιάκος – Αντίθετος ο εισαγγελέας, τον κρίνει αμετανόητο
Το Δικαστικό Συμβούλιο με βούλευμά του αποφάσισε την αποφυλάκιση του Νίκου Μιχαλολιάκου
Έκτακτος φόρος 90% σε διυλιστήρια και τράπεζες - Πρόταση νόμου από ΣΥΡΙΖΑ με 11 μέτρα για την ακρίβεια
Πρόταση για μείωση του υψηλού ΦΠΑ από το 24% σήμερα στο 21% με έναρξη εφαρμογής από 1/1/2025
Σε πασχαλινούς ρυθμούς η αγορά - Ποιες ώρες είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Οι καταναλωτές έχοντας λάβει και το Δώρο Πάσχα στους λογαριασμούς τους, σπεύδουν για τις πασχαλινές αγορές της τελευταίας στιγμής
FT: Οι «γκρινιάρηδες» Έλληνες ταξιτζήδες, τα POS και η μάχη κατά της φοροδιαφυγής
Εκτενές δημοσίευμα για τα νέα μέτρα και τη διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές
Ψηφίστηκε ο νέος δικαστικός χάρτης της χώρας
Ψηφίστηκε με 158 «ναι» και 141 «όχι»