Μπορεί να καταγράφεται μια τάση απομάκρυνση από την κατανάλωση κρασιού, κυρίως από τους νεότερους, ωστόσο η Constellation Brands δεν φαίνεται να αποθαρρύνεται: μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος, Bill Newlands, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι μπορεί να βελτιώσει την απόδοση σε αυτόν τον τομέα.
«Η επιβράδυνση της ευρύτερης κατηγορίας» στον κλάδο του κρασιού ήταν ο κύριος λόγος που η εταιρεία χαμήλωσε τον πήχη για την κατηγορία κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών ανέφερε ο Newlands σε τηλεδιάσκεψη την Παρασκευή, τονίζοντας: «Σίγουρα δεν είμαστε ευχαριστημένοι για αυτό».
Σύμφωνα με το Bloomberg, δημοσκόπηση της Gallup έχει δείξει ότι το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών που λένε ότι πίνουν έχει μειωθεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Ειδικότερα, το κρασί προτιμάται λιγότερο από την Gen Z, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη που διαπίστωσε ότι το 35% των καταναλωτών ηλικίας 21 έως 29 ετών πίνουν αλκοόλ, αλλά όχι κρασί.
Νέα μόδα στο κρασί: «Οίνος ευφραίνει καρδίαν» και χωρίς… αλκοόλ
Η Constellation αναμένει τώρα ότι οι πωλήσεις βιολογικών κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών για το έτος που λήγει στις 29 Φεβρουαρίου θα μειωθούν κατά 7% έως 9%, έναντι προηγούμενης εκτίμηση για πτώση κατά 0,5% έως 0,5%.
Κερδίζει έδαφος η μπύρα
Αντίθετα, οι πωλήσεις μπύρας ήταν ισχυρές. Ο Newlands παρέμεινε αισιόδοξος ότι η Constellation, στην οποία ανήκουν οι μάρκες κρασιού The Prisoner, Kim Crawford και Woodbridge, μπορεί να καταπολεμήσει την επιβράδυνση του ενδιαφέροντος για το κρασί σε ευρεία βάση. Έχει ήδη αναθεωρήσει το χαρτοφυλάκιό της για να απευθύνεται στους καταναλωτές που θέλουν μάρκες υψηλότερης ποιότητας και τώρα σκοπεύει να επικεντρωθεί στη βελτίωση της διανομής.
Η εταιρεία είναι «δεσμευμένη να βελτιώσει την απόδοση αυτής της επιχείρησης», είπε ο Newlands. Με την ανακοίνωση την Πέμπτη ότι ο Πρόεδρος του τμήματος Robert Hanson θα παραιτηθεί στα τέλη Φεβρουαρίου, ο Newlands θα αναλάβει τη μονάδα ενώ η Constellation αναζητά νέα ηγεσία.
«Πιστεύουμε ότι θα υπάρχουν συνεχείς ευκαιρίες για πολύ καλές επιδόσεις στο DTC (direct to costumers) και στα διεθνή κανάλια», είπε ο Newlands, αναφερόμενος στις επιχειρήσεις απευθείας στους καταναλωτές.
Latest News
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση
Mε τη στήριξη Σπύρου Λάτση το Little Athens στο Ελληνικό - Επένδυση 225 εκατ.
Συστήνεται SPV με συμμετοχή 20% από την πλευρά Lamda και 80% από την Xeris Vertures
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς
On track οι επενδύσεις 400 εκατ. στο Costa Navarino - Ξεπουλάνε οι βίλες
Με όλα τα ξενοδοχεία σε λειτουργία και μία γειτονιά βιλών ξεκίνησε η σεζόν στην Costa Navarino
Bloomberg: Στο Ελληνικό η μεγαλύτερη «έξυπνη» πόλη της Ευρώπης
Τι αναφέρει ο CEO της Lamda Οδυσσέας Αθανασίου για το έργο
«Καλπάζουν» τα καλλυντικά - Τι έδειξε έρευνα της ICAP
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καλλυντικών αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή
Ποιος είναι ο Έλληνας πίσω από την επιτυχία της New Balance – Πώς κοντράρει στα ίσια Nike και Adidas
Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία
Με το βλέμμα στην Φρανκφούρτη για τα μερίσματα οι τράπεζες
Τι είπαν στους αναλυτές Μεγάλου και Μυλωνάς για τη διανομή των μερισμάτων στους μετόχους
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda