Τα «έγχρωμα» τιμολόγια μπήκαν στη ζωή όλων των καταναλωτών με την έναρξη της νέας χρονιάς, με βασικό στόχο την ένταση του ανταγωνισμού προς όφελος της συμπίεσης των τιμών, στο μέτρο του εφικτού. Κι αν τις προηγούμενες ημέρες και εβδομάδες γέννησαν πλήθος ερωτημάτων, σταδιακά ξεδιπλώνουν τις δυνατότητες και τις αρετές τους.
Πράσινο τιμολόγιο
Στο πράσινο τιμολόγιο, που αποτελεί την κεντρική πρωτοβουλία του ΥΠΕΝ για την αφετηρία της αγοράς, οι τιμές για τον Ιανουάριο κινούνται με εγκράτεια. Ο θετικός άνεμος που πνέει στις χονδρεμπορικές αγορές ρεύματος, τόσο του φυσικού αερίου όσο και του ρεύματος, σε Ελλάδα και Ευρώπη, τα υψηλά αποθέματα καυσίμου στις αποθήκες και λοιπά σχετικά δεδομένα ευνοούν τις συνθήκες και αποτελούν ενισχυτικό παράγοντα για συνετές και ψύχραιμες επιλογές από τους τελικούς καταναλωτές.
Εκ των κορυφαίων επιλογών στην κατηγορία, το Πράσινο Τιμολόγιο της nrg, με τελική τιμή ενέργειας στα 0,141 €/kWh για τον πρώτο μήνα του έτους, με μόνη προϋπόθεση την εμπρόθεσμη πληρωμή. Πρόκειται για τιμολόγιο το οποίο τοποθετείται έως και 40% χαμηλότερα από τις αντίστοιχες χρεώσεις του 2023, διασφαλίζοντας υψηλή οικονομία σε μία από τις υψηλότερες περιόδους κατανάλωσης για τα νοικοκυριά της χώρας. Η συστηματική και διαχρονική προσήλωση της εταιρείας στην πλέον ευαίσθητη κατηγορία καταναλωτών, αποτυπώνεται εμπράκτως με τη σφραγίδα του κορυφαίου ενεργειακού Ομίλου της χώρας.
Δυναμικά εναλλακτικά
Τα κίτρινα τιμολόγια αποτελούν δυναμική εναλλακτική επιλογή, με την τελική τιμή τους να κυμαίνεται σύμφωνα με τις τάσεις που διαμορφώνονται στην χονδρεμπορική αγορά ρεύματος (Χρηματιστήριο Ενέργειας). Με βασικό χαρακτηριστικό τους το γεγονός ότι απαλλάσσονται από οποιοδήποτε οικονομικό ρίσκο προκαταβολικής πρόβλεψης τιμών, προσφέρουν υψηλή ανταγωνιστικότητα με συγκρατημένα περιθώρια κέρδους εκ μέρους των παρόχων. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι μεγάλο μέρος του υγιούς ανταγωνισμού βασίζεται στην προώθηση προγραμμάτων αυτής της κατηγορίας, ως αντίβαρο στο πράσινο τιμολόγιο, τις αξιόλογες συνοδευτικές παροχές καθώς και τις θετικές τάσεις των αγορών, θα αποτελέσουν de facto σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης της λιανικής αγοράς για την περίοδο που ακολουθεί.
Στα κίτρινα τιμολόγια, η nrg πρωτοπορεί με δύο ολοκληρωμένες λύσεις: nrg on time 4U & nrg prime 4U. H πρώτη, με βάση το πραγματικό κόστος αγοράς του ρεύματος ανά περίοδο κατανάλωσης και 50% έκπτωση συνέπειας στο περιθώριο του προμηθευτή. Η δεύτερη, με εξαιρετικά ανταγωνιστική ονομαστική χρέωση στα 0,099 €/kWh, και συνοδευτικό εύλογο μηχανισμό διακύμανσης που ενεργοποιείται αναλόγως συνθηκών στην χονδρική αγορά. Με μικρή έως ελάχιστη μηνιαία πάγια χρέωση, που συνδυάζεται με σημαντικές εκπτώσεις στις υπηρεσίες e-bill και πάγιας εντολής εξόφλησης, αντίστοιχα.
Και τα δύο προγράμματα προσφέρονται με επιπλέον δωρεάν καύσιμο από τα πρατήρια της Shell για τις μετακινήσεις των καταναλωτών, ενώ ειδικά το πρόγραμμα prime 4U προσφέρει και δωρεάν πρόγραμμα υγείας για 2 έτη, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Επιπλέον, σε συνδυασμό με τα ανταγωνιστικά προγράμματα φυσικού αερίου της εταιρίας, οι τελικοί καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν επιπλέον έκπτωση στην τιμή του αερίου και επιπλέον δωρεάν καύσιμο από τα πρατήρια της Shell.
Και έπεται σύντομα συνέχεια. Με νέες καινοτόμες λύσεις και ισχυρές συνοδευτικές προσφορές.
Η ασφάλεια του μπλε
Τα μπλε τιμολόγια αποτελούν την πλέον ασφαλή επιλογή της αγοράς, η οποία ταυτόχρονα είναι και ακριβότερη σε σχέση με τα κυμαινόμενα τιμολόγια. Με προκαθορισμένη τιμή ενέργειας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, διαθέτουν το πλεονέκτημα του προϋπολογιζόμενου κόστους. Καθώς το ρίσκο της τιμής διασφαλίζεται από την πλευρά του παρόχου, τα συγκεκριμένα προγράμματα συμπεριλαμβάνουν οικονομική ρήτρα αποδέσμευσης, στην περίπτωση κατά την οποία ένας καταναλωτής επιθυμεί να αποχωρήσει από αυτό, πριν τη ολοκλήρωση της χρονικής διάρκειας του συμβολαίου (ενδεικτικά: 1 έτος). Με βασικό αβαντάζ για όλους την προστασία από ενδεχόμενες ανοδικές τάσεις της χονδρικής αγοράς και βασικό ρίσκο το κλείδωμα σε συγκεκριμένη τιμή, τα μπλε τιμολόγια αναμένεται να διαγράψουν τη δική τους αξιοσημείωτη πορεία στην αγορά κατά το 2024.
Στην κατηγορία των μπλε τιμολογίων, η nrg θα λανσάρει την πρότασή της προς το καταναλωτικό κοινό εντός του Ιανουαρίου του 2024. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα αποτελέσει κορυφαία ενεργειακή λύση στην κατηγορία, ολοκληρώνοντας την πρώτη φάση του φετινού εταιρικού σχεδιασμού με πλήρη γκάμα ανταγωνιστικών επιλογών προς όλους τους καταναλωτές.
Latest News
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα για 7,7 εκατ. περνά το Αθηνών Αρένα - Μετατρέπεται σε γραφεία
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο