Την πρόωρη διακοπή των απεργιακών κινητοποιήσεων ανακοίνωσε το συνδικάτο μηχανοδηγών GDL της Γερμανίας, καθώς οι διαπραγματεύσεις με τον σιδηροδρομικό φορέα Deutsche Bahn συνεχίζονται, όπως ανακοίνωσαν και οι δύο πλευρές το Σάββατο.
Η απεργία, η οποία αποτελεί την κορύφωση της πολύμηνης αντιπαράθεσης των δύο πλευρών για το ύψος των μισθών και τις ώρες εργασίας, ξεκίνησε στις 2 τα ξημερώματα της Τετάρτης και επρόκειτο να διαρκέσει μέχρι το βράδυ της Δευτέρας.
Γερμανία: Πόσo θα αντέξουν οι απεργοί μηχανοδηγοί;
Ωστόσο, το συνδικάτο ανακοίνωσε το απόγευμα του Σαββάτου ότι θα τερματιστεί η απεργία στις εμπορευματικές μεταφορές την Κυριακή στις 6 μ.μ. και στις επιβατικές μεταφορές τη Δευτέρα στις 2 μ.μ..
Οι εργαζόμενοι στις μεταφορές σε όλη την Ευρώπη έχουν πραγματοποιήσει αρκετές ημέρες απεργίας για να απαιτήσουν υψηλότερους μισθούς ώστε να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις του πληθωρισμού.
«Οι διαπραγματεύσεις επιστρέφουν επιτέλους σε καλό δρόμο. Οι πελάτες μας έχουν ασφάλεια προγραμματισμού και οι υπάλληλοί μας έχουν την προοπτική πρόωρων αυξήσεων στους μισθούς», δήλωσε ο Μάρτιν Σέιλερ, διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού της Deutsche Bahn.
Και τα δύο μέρη συμφώνησαν να διαπραγματευτούν κατ’ ιδίαν τις επόμενες πέντε εβδομάδες και δεν θα υπάρξουν απεργίες τουλάχιστον μέχρι τις 3 Μαρτίου.
Οι συνομιλίες θα είναι αυστηρά εμπιστευτικές και τα μέρη δεν θα προβούν σε δημόσιες ανακοινώσεις μέχρι να ολοκληρωθούν, ανακοίνωσαν οι δύο πλευρές.
«Όλα τα θέματα συζητήθηκαν σε μια εποικοδομητική ατμόσφαιρα και διαμορφώθηκαν σε έναν οδικό χάρτη για τις τελικές διαπραγματεύσεις», πρόσθεσε ο Σέιλερ.
Ένα από τα βασικά αιτήματα του συνδικάτου GDL είναι η μείωση των ωρών εργασίας σε 35 ώρες την εβδομάδα, από τις 38 ώρες που είναι σήμερα, χωρίς μείωση αμοιβής για τους εργαζόμενους
Η Deutsche Bahn είχε απορρίψει αυτό το αίτημα ως πολύ δαπανηρό και επισήμανε ότι θα χρειαστεί να απασχολήσει 10% περισσότερους εργαζομένους για να καλύψει το κενό, όταν οι αναλυτές του κλάδου προειδοποιούν για ελλείψεις ειδικευμένου εργατικού δυναμικού.
«Η προθυμία της DB να διαπραγματευτεί τη μείωση των ωρών εργασίας για τους εργαζόμενους σε βάρδιες είναι κεντρικής σημασίας», δήλωσε ο επικεφαλής του GDL Claus Weselsky.
Latest News
Πώς η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Μία ακόμη αλλαγή φέρνει η διάδοση της τηλεργασίας
Σε ποια πόλη μια θέση πάρκινγκ κοστίζει μέχρι και 495.000 ευρώ
Η τιμή πώλησης της θέσης στάθμευσης είναι υψηλότερη από τον μέσο όρο μιας κατοικίας
Τα χάπια αδυνατίσματος έφεραν... παχυλά κέρδη για την Novo Nordisk
Οι πωλήσεις του δημοφιλούς φαρμάκου απώλειας βάρους Wegovy υπερδιπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 9,38 δισεκατομμύρια κορώνες.
Οι χρυσοί «κληρονόμοι» της Dassault - Δύο 30άρηδες στο ΔΣ της εταιρείας
Εντείνεται η μάχη της διαδοχής
Ευρωπαίοι vs Αμερικανοί – Ποιοι δουλεύουν περισσότερο και ποιοι κάνουν διακοπές;
Στην Αμερική εργάζονται σύμφωνα με τα αμερικανικά πρότυπα - Στην Ευρώπη συμμορφώνονται με τα ευρωπαϊκά πρότυπα - Τι σημαίνει αυτό;
Coinbase: Εξέπληξαν ευχάριστα τα κέρδη τριμήνου
Από την αρχή του έτους η μετοχή της έχει ενισχυθεί κατά 30%
Οι ταξιτζήδες του Λονδίνου τα έβαλαν με την Uber - Διεκδικούν 250 εκατ. λίρες
Η αγωγή φέρνει και πάλι στην επιφάνεια τη μακροχρόνια μάχη μεταξύ του γίγαντα των ΗΠΑ και του κλάδου ταξί του Λονδίνου
Επιστρέφουν οι Ρώσοι που εγκατέλειψαν τον Πούτιν μετά την εισβολή στην Ουκρανία
Για ορισμένους, η Ρωσία προσφέρει τώρα καλύτερες ευκαιρίες και συνθήκες εργασίας από ό,τι πριν από τον πόλεμο
Ρινγκ.. για δύο η Σελήνη – Ίλον Μασκ vs Τζεφ Μπέζος
Η Blue Origin και η SpaceX ιδρύθηκαν και οι δύο στις αρχές του αιώνα από μεγιστάνες της τεχνολογίας
Χρυσές δουλειές από δυτικές τράπεζες στη Ρωσία
Τα ευρωπαϊκά τραπεζικά ιδρύματα θα πληρώσουν τετραπλάσιο φόρο στη Μόσχα το 2023, σε σχέση με το 2021, λόγω υψηλών κερδών, παρά τις κυρώσεις