Αύξηση των εσόδων σε ποσοστό 20% με έσοδα $95,5 εκατ. έναντι $79,9 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2022, ανακοίνωσε η Capital Product Partners για το τέταρτο τρίμηνο του 2023 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Παράλληλα ολοκληρώθηκε η προσφορά δικαιωμάτων ύψους $500,0 εκατ. (“Προσφορά Δικαιωμάτων”) και πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η συναλλαγή απόκτησης 11 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς (MEGA) (“LNG/C”), με χρόνους παράδοσης μεταξύ του τέταρτου τριμήνου του 2023 και του πρώτου τριμήνου του 2027 (“Συμφωνία LNG/C”).
Εξειδικευμένο τύπο πλοίου για μεταφορά CO2 σχεδίασαν η Capital και η Hyundai Heavy Industries
Να σημειωθεί ακόμη ότι στις 21 Δεκεμβρίου 2023 και στις 2 Ιανουαρίου 2024, η εταιρεία παρέλαβε το LNG/C Amore Mio I και το LNG/C Axios II, αντίστοιχα, βάσει της Συμφωνίας LNG/C, ενώ συμφωνήθηκε η πώληση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Long Beach Express των 5.100 με ισοδύναμη μονάδα είκοσι ποδιών (“TEU”).
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Product Partners L.P. δήλωσε σχετικά: «Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνουμε τη σημαντική πρόοδο που έχουμε σημειώσει, σε όλα τα επίπεδα, καθώς συνεχίζουμε να υλοποιούμε με επιτυχία το επιχειρηματικό σχέδιο που καταρτίσαμε τον Νοέμβριο του 2023. Είναι επίσης σημαντικό να αναφερθεί ότι ολοκληρώσαμε την προσφορά δικαιωμάτων ύψους $500,0 εκατ. και περατώσαμε με αυτό τον τρόπο τη συμφωνία για την απόκτηση των 11 LNG/Cs τελευταίας γενιάς, με δύο LNG/Cs να έχουν ήδη ενταχθεί στον στόλο μας τον Δεκέμβριο του 2023 και τον Ιανουάριο του 2024, αντίστοιχα. Επιπλέον, συμφωνήθηκε η πώληση ενός από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μας, σύμφωνα με την ανακοινωθείσα πρόθεση σταδιακής αποεπένδυσης από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών θα εστιάσουμε στο μετασχηματισμό της εταιρείας σε μια εταιρεία που θα εστιάζει στο LNG και την ενεργειακή μετάβαση, με τη φιλοδοξία να αποτελέσει πρωτοπόρο του κλάδου».
Latest News
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία