Πάνω από το 60% των καταναλωτών (ποσοστό ανόδου κατά τέσσερις μονάδες σε σχέση με το 2023) σχεδιάζουν να γιορτάσουν τη γιορτή των ερωτευμένων, με τους Gen Z-ers και τους Millennials να δηλώνουν ακόμη πιο πιθανό να γιορτάσουν (με 66% και 64%, αντίστοιχα), σύμφωνα με νέα στοιχεία της Numerator.

Μάλιστα, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη γιορτή που τέθηκε στο μικροσκόπιο της εταιρείας ερευνών, η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποδεικνύεται η κατάλληλη ευκαιρία για σχεδόν τέσσερις στους δέκα (39%) «εορτάζοντες» να βγουν έξω για φαγητό.

Άγιος Βαλεντίνος: Ο Banksy μάς εύχεται με μία τοιχογραφία «γροθιά στο στομάχι»

Η έρευνα «Holiday Preview 2024» της Numerator που διεξήχθη σε 5.132 καταναλωτές τον Ιανουάριο του 2024, μελετά τις καταναλωτικές αντιδράσεις και τις προθέσεις αγοραστών από διαφορετικές ηλικιακές κατηγορίες.

Στο πλαίσιο αυτό, οι Millennials είναι η πιο πιθανή γενιά που δηλώνει ότι θα κάνει δώρα (44%), ενώ οι Baby Boomers είναι η πιο πιθανή ομάδα που θα διακοσμήσει το σπίτι της (20%) και η Gen Z είναι η πιο πιθανή να βγει για ποτό (21%). Ένα μεγάλο μέρος (34%) των ατόμων που γιορτάζουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου δήλωσε ότι κάνει τα σχέδια των διακοπών του πάνω από ένα μήνα πριν, ενώ μόνο το 17% περιμένει μέχρι 1-2 ημέρες πριν, όπως αποκαλύπτει το ChainStoreAge.

Ακόμα μία ευκαιρία κατανάλωσης

Σχεδόν όλοι (96%) οι εορτάζοντες σχεδιάζουν να κάνουν κάποια αγορά για τη ρομαντική γιορτή. Οι κορυφαίες προγραμματισμένες αγορές είναι γλυκά (49%), δώρα (47%), τρόφιμα (43%) και αλκοολούχα ποτά (17%). Παρά το γεγονός ότι σχεδόν οι μισοί από τους εορτάζοντες την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σχεδιάζουν να αγοράσουν γλυκά, η γιορτή εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω από το Halloween (79%) και το Πάσχα (53%) όσον αφορά τις προγραμματισμένες αγορές αντίστοιχων προϊόντων. Από τα νοικοκυριά που αγόρασαν γλυκά, το 40% αγόρασε ειδικά γλυκά του Αγίου Βαλεντίνου, το 64% αγόρασε μη εποχιακά σοκολατένια γλυκά και το 44% αγόρασε μη εποχιακά μη σοκολατένια γλυκά.

Με τις τιμές να παραμένουν υψηλές, σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) όσων θα εορτάσουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, σχεδιάζουν να κρατήσουν τους αγοραστές τους κάτω από 100 δολάρια για τις γιορτές. Οι καταναλωτές ανέφεραν ότι σκοπεύουν να κάνουν τις αγορές τους για τον Άγιο Βαλεντίνο φέτος σε μεγάλα καταστήματα (40%), σε παντοπωλεία (33%), σε διαδικτυακούς λιανοπωλητές (27%) και σε εκπτωτικά ή δολάρια (23%).

Πέρυσι, μάλιστα, η Dollar Tree και η Dollar General – εκ των κορφυαίων αλυσίδων εκπτωτικών μαγαζιών στις ΗΠΑ – είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται ακόμη και κατά 26% και 35% αντίστοιχα κατά την προετοιμασία της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου, αναδεικνύοντας ότι και η συγκεκριμένη γιορτή είναι price-oriented.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες
Διεθνή |

Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες

Μια πρόσφατη έκθεση διαπίστωσε ότι οι εταιρείες είναι δυσαρεστημένες με τις νέες προσλήψεις της Gen Z και ενδέχεται να αποφύγουν στο μέλλον την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων.