Οι Αμερικανοί βασίζονται ολοένα και περισσότερο σε ανορθόδοξα μέτρα μείωσης του κόστους για να διασφαλίσουν ότι δεν θα πεινάσουν εν μέσω συνεχιζόμενου πληθωρισμού και αυξανόμενων τιμών των τροφίμων.
Εδώ και κάποιον καιρό, οι αμερικανοί καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για τρόφιμα από ό,τι τα τελευταία 30 χρόνια, έγραψε η WSJ την περασμένη εβδομάδα, επικαλούμενη στοιχεία από το υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ. Οι Αμερικανοί ξόδεψαν το 11,3% του διαθέσιμου εισοδήματός τους σε τρόφιμα το 2022 — το μεγαλύτερο ποσοστό από το 1991.
ΕΣΕΕ: Τα ακριβότερα τρόφιμα «κατάπιαν» ρούχα, παπούτσια και συσκευές
Οι τιμές των εστιατορίων αυξήθηκαν κατά 5,1% τον Ιανουάριο του 2024 σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και το κόστος των τροφίμων αυξήθηκε κατά 1,2% την ίδια χρονική περίοδο.
Οι τιμές των τροφίμων συνεχίζουν ανοδικά
Παρόλο που ο πληθωρισμός που συγκλόνισε την οικονομία πέρυσι αρχίζει να υποχωρεί, οι τιμές των τροφίμων συνεχίζουν να ανεβαίνουν, ανέφερε προηγουμένως το Business Insider, με καθημερινά τρόφιμα όπως το βόειο κρέας και η ζάχαρη να φτάνουν σε υψηλές τιμές στο ράφι των παντοπωλείων.
Οι επιλογές για φαγητό εκτός σπιτιού είναι επίσης δαπανηρές, καθώς τα εστιατόρια αυξάνουν τις τιμές και μειώνουν τις μερίδες.
Το αυξημένο κόστος των τροφίμων είναι πιθανό να παραμείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Αλλά καθώς το υπερβολικό κόστος των τροφίμων γίνεται το νέο φυσιολογικό, οι καταναλωτές αντεπιτίθενται και βρίσκουν τους δικούς τους τρόπους για να έχουν τρόφιμα στο τραπέζι.
Δεν τρώμε έξω
Η WSJ συγκέντρωσε εκατοντάδες απαντήσεις αναγνωστών και συγκέντρωσε αρκετές συμβουλές εξοικονόμησης κόστους σε άρθρο σχετικά με το πώς ανταποκρίνονται οι Αμερικανοί στην αύξηση των τιμών.
Πολλοί είπαν ότι έχουν σταματήσει να τρώνε έξω, ενώ άλλοι βασίζονται σε εκπτωτικά κουπόνια για τα ψώνια τους.
Η αγορά χύμα μπορεί να συμβάλει στην εξοικονόμηση, καθώς και η αγορά τροφίμων μακρά διαρκείας.
Ένα ζευγάρι που μίλησε στη WSJ, είπε ότι έχει περιορίσει τη «δημιουργική» μαγειρική, για να μειώσει τα έξοδα για τη διατροφή. Το ζευγάρι έχει περάσει από το να φτιάχνει τακτικά γεύματα με πολλά συστατικά, όπως το κοτόπουλο κατσιατόρε, στο να βασίζεται σε βασικά προϊόντα όπως τονοσαλάτα με ζυμαρικά, είπε χαρακτηριστικά.
«Είναι απλά νουντλς με αυγά, κονσέρβα τόνου, κονσέρβα κρέμα μανιταρόσουπα, κρεμμύδια και σκόρδο», είπε η Σάρα Σμιθ στην εφημερίδα. «Δεν είναι υγιεινό, αλλά είναι φαγητό».
Λαχανικά από τον κήπο
Ο Μπέρναρντ Μπρόθμαν, ένας συνταξιούχος στέλεχος Ανθρώπινου Δυναμικού, ανέφερε ότι αύξησε την παραγωγή του στον κήπο του για να συμπληρώσει τα προϊόντα που αγοράζει.
Ξοδεύει περίπου 200 δολάρια σε λιπάσματα και σπόρους, αλλά τελικά εξοικονομεί εκατοντάδες δολάρια σε είδη παντοπωλείου όταν τα λάχανα, τα καρότα και οι ντομάτες του είναι στην εποχή τους, είπε ο Μπρόθμαν.
Κυνήγι και ψάρεμα
Άλλοι άνθρωποι επιστρέφουν στα βασικά, βασιζόμενοι στα ένστικτα κυνηγών-τροφοσυλλεκτών.
Η Νάνσι Ράνταλ και η εξαμελής οικογένειά της στο Χιούστον εξοικονομούν χρήματα βρίσκοντας μόνοι τους την τροφή τους. Στην πραγματικότητα είναι κυνηγ9οί και ψαράδες.
Η οικογένεια μπορεί συνήθως να συντηρηθεί με το κρέας των θηραμάτων για όλο το χρόνο και δεν χρειάζεται να πληρώσει για πρωτεΐνη.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, το BuzzFeed συγκέντρωσε και δημοσίευσε αρκετές απαντήσεις στο Reddit και τρόπους εξοικονόμησης κόστους από λιτούς καλοφαγάδες. Οι άνθρωποι πρότειναν να εξαλειφθούν εντελώς τα αναψυκτικά, να αγοράζονται μόνο είδη private label ή γενόσημα, να κόβονται τα έτοιμα γεύματα, να δημιουργούνται εβδομαδιαία μενού, να παραλείπονται είδη όπως χαρτοπετσέτες και σακούλες για σάντουιτς, να χρησιμοποιούν εφαρμογές παντοπωλείων και ηλεκτρονικές αγορές για να παραμείνουν εντός του προϋπολογισμού και να αγοράζουν μόνο προϊόντα σε προσφορά.
Latest News
Ιταλία: Πρέπει να αποτελέσει βασικό μέρος των σχεδίων της Stellantis
Η Ρώμη ελπίζει να διορθώσει τις τεταμένες σχέσεις της με την Stellantis
Μισθολογικό χάσμα: Η χώρα στην Ευρώπη όπου οι γυναίκες πληρώνονται καλύτερα
Το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των φύλων αποτελεί μόνο ένα μέρος μιας ευρύτερης εικόνας ανισοτήτων που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην αγορά εργασίας.
«Οταν βρέχει, βρέχονται όλοι» - Η προειδοποίηση του CFO της Costco για τους δασμούς Τραμπ
Η CFO της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στις ΗΠΑ προειδοποιεί ότι οι δασμοί του Τραμπ μπορεί να σημαίνουν εκτεταμένες αυξήσεις τιμών
Κίνα: Θα μειώσει επιτόκια και τα υποχρεωτικά αποθεματικά
Η κεντρική τράπεζα θα αυξήσει την ένταση της νομισματικής και πιστωτικής προσφοράς
Η Ινδία πρωτοπορεί στον χώρο των ψηφιακών νομισμάτων κεντρικής τράπεζας
H Ινδία διαθέτει τον υψηλότερο αριθμό χρηστών κρυπτογράφησης παγκοσμίως
Τέλος εποχής για τη «βασίλισσα» των draft Bud Light - Από ποια μπίρα έχασε τα σκήπτρα
H Nο1 βαρελίσια μπίρα στις ΗΠΑ είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν στην τρίτη θέση και στα καταστήματα τροφίμων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού
Τι αναμένουν οι επενδυτές την εβδομάδα που έρχεται
Οι συνεδριάσει των κεντρικών τραπεζών και ο δρόμος προς την κάλπη στη Γερμανία
Η Porsche holding προειδοποιεί για μείωση της συμμετοχής της VW έως και 20 δισ. ευρώ
Η VW ετοιμάζεται να εισέλθει στον πέμπτο γύρο διαπραγματεύσεων με το συνδικάτο IG Metall τη Δευτέρα
Ζάκερμπεργκ: Πούλησε μετοχές αξία 2,2 δισ. δολαρίων
Ο Ζάκερμπεργκ πούλησε περίπου 4,6 εκατ. μετοχών
Τα «μοντέλα» της Jaguar και ο διάλογος για την «πρόκληση» στη διαφήμιση
Αίσθηση προκαλεί η τελευταία καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας Jaguar. Παρελαύνουν ανδρικά και γυναικεία μοντέλα με έντονο μακιγιάζ, αλλά δεν εμφανίζεται ούτε ένα αυτοκίνητο