Η Applebee’s ξέρει ότι οι πελάτες προσέχουν τα πορτοφόλια τους. Και η απάντησή της είναι μια επικίνδυνη αλλά δελεαστική πρόταση: μια μαργαρίτα αξίας 1 δολαρίου.

Το κοκτέιλ Dollarita είναι αυτό που έδωσε ώθηση στην κίνηση στα εστιαρτόρια το τέταρτο τρίμηνο, είπε στους επενδυτές την Τετάρτη ο Τζον Πέιτον, διευθύνων σύμβουλος της Applebee’s και του ιδιοκτήτη IHOP, Dine Brands Global Inc.. Και υποστήριξε ότι βοήθησε να προσελκύσει ένα νεότερο πλήθος, συμπεριλαμβανομένων πολλών που δεν είχαν πάει ποτέ στα εστιατόρια της αλυσίδας.

Το ποτό ενίσχυσε επίσης τις πωλήσεις και τα κέρδη, εν μέρει επειδή περισσότερο από το 90% των επισκεπτών που το παρήγγειλαν πρόσθεσαν ένα άλλο είδος στις παραγγελίες τους.

Οι πελάτες ήταν γενικά ανθεκτικοί και εξακολουθούν να θέλουν να πάνε σε εστιατόρια, είπε ο Πέιτον σε συνέντευξή του. Αλλά τρώνε έξω μία ή δύο λιγότερες φορές το μήνα από ό,τι στο παρελθόν, τόνισε χαρακτηριστικά.

«Πρέπει να αγωνιστούμε πολύ σκληρά για να βεβαιωθούμε ότι παίρνουμε περισσότερα από το μερίδιο που μας αναλογεί στο πορτοφόλι τους», τόνισε ο Πέιτον. «Αυτό κάνουμε με δημιουργικές, συναρπαστικές, βασισμένες στην αξία προωθήσεις που είναι μοναδικές».

H επιστροφή…

Επί της ουσίας δεν είναι μία καινούρια ιστορία: το διάσημο «Dollarita» επανήλθε στα μενού των Applebee’s τον περασμένο Οκτώβριο για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια.

Το ανανεωμένο Dollarita περιλαμβάνει τεκίλα, μείγμα λάιμ και το λικέρ triple sec -το τελευταίο από τα οποία δεν εμφανιζόταν στην αρχική συνταγή. Κάθε Dollarita φτάνει σε ένα ποτήρι με πάγο 12 ουγγιών (ελαφρώς μεγαλύτερο από τα προηγούμενα ποτήρια 10 ουγγιών ) και μπορεί να βρεθεί σε οποιαδήποτε από τις σχεδόν 2.000 τοποθεσίες της αλυσίδας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή