Αυξημένες είναι οι αεροπορικές κρατήσεις προς τη χώρα μας, από τη γερμανική αγορά σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις από τα όσα καταγράφονται στη διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ Berlin 2024, που πραγματοποιείται το διάστημα 5-7 Μαρτίου, στο Βερολίνο.

Οι πληρότητες στις αεροπορικές θέσεις της Aegean, βρίσκονται μεν σε αντίστοιχα ή και λίγο υψηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με πέρυσι αλλά θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι διαθέσιμες θέσεις προς τη γερμανική αγορά είναι αυξημένες (ενδεικτικά +20% τον Μάρτιο, +8 % τον Απρίλιο, +13% τον Μάιο από και προς Αθήνα).

Στελέχη της Aegean εμφανίζονται ικανοποιημένα από τις επαφές τους στο Βερολίνο όπου βρέθηκε και ο CEO της AEGEAN κ. Δημήτρης Γερογιάννης, ο οποίος πραγματοποίησε σύντομη επίσκεψη στο περίπτερο του ΕΟΤ που φιλοξενεί και το booth της AEGEAN, συνομίλησε με την Υπουργό Τουρισμού και παράγοντες της αγοράς, ενώ ο Chief Commercial Officer της AEGEAN κ. Roland Jaggi και λοιπά στελέχη της εταιρείας παραμένουν εκεί, πραγματοποιώντας μια σειρά συναντήσεων με στελέχη της γερμανικής αγοράς.

Aegean: Πρόσθετη πτήση από και προς το Λονδίνο

Όπως επισημαίνει ο κ. Jaggi: «H ζήτηση από τη Γερμανική αγορά, αλλά και τις γερμανόφωνες χώρες, Ελβετία, Αυστρία, βρίσκεται ήδη σε πολύ καλά επίπεδα, γεγονός που αποτελεί αξιόπιστο «δείκτη» αποτύπωσης του κλίματος και των τάσεων που επικρατούν. Είμαστε έτοιμοι για μια δυναμική θερινή σεζόν με ενίσχυση των δρομολογίων μας από και προς τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπως τη Φρανκφούρτη, τη Λάρνακα, τη Ρώμη, τη Ζυρίχη, τη Γενεύη, το Παρίσι, το Βερολίνο και με το νέο 4ο καθημερινό δρομολόγιο για το Λονδίνο Heathrow που μόλις προστέθηκε, αλλά και το νέο προορισμό μας, το Dubai, να προσφέρουμε ακόμα περισσότερες επιλογές στο επιβατικό κοινό, συμβάλλοντας παράλληλα στην προσπάθεια για επέκταση της τουριστικής περιόδου».

Δημήτρης Γερογιάννης, CEO Aegean

Πάνω από 20 εκατ. επιβάτες

Η γερμανική αγορά αποτελεί, παραδοσιακά, μια αγορά υψηλής στόχευσης για την AEGEAN, στην οποία δραστηριοποιείται από το 2001, έχοντας δημιουργήσει ισχυρούς δεσμούς με τουριστικούς πράκτορες και επιβατικό κοινό. Στην πορεία αυτή, η εταιρεία έχει καταγράψει υψηλές επιδόσεις, μεταφέροντας πάνω από 20 εκατομμύρια επιβάτες συνολικά, παρά τον έντονο ανταγωνισμό, τόσο από της λεγόμενες «legacy carriers», όσο και από τις εταιρείες «low cost» που δραστηριοποιούνται, κυρίως, τους θερινούς μήνες.

Σημειώνεται ότι το δίκτυό της AEGEAN στη Γερμανία περιλαμβάνει 9 προορισμούς συνολικά (Βερολίνο, Κολωνία, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Ανόβερο, Αμβούργο, Μόναχο, Νυρεμβέργη και Στουτγάρδη) με απευθείας προγραμματισμένες πτήσεις από/προς την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και την Καλαμάτα, πραγματοποιώντας περισσότερες από 12.000 πτήσεις το χρόνο. Τη φετινή χρονιά πτήσεις τσάρτερ θα επιχειρηθούν επιπλέον και από 4 προορισμούς (Φριντριχσάφεν, Ερφουρτ, Βρέμη και Μέμμινγκεν) προς το Ηράκλειο και από 6 προορισμούς (Βερολίνο, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Αμβούργο, Μόναχο, Φριντριχσάφεν) προς τη Ρόδο.

Ειδικότερα, από την Αθήνα πραγματοποιούνται καθημερινές απευθείας πτήσεις όλο το χρόνο από/προς Βερολίνο, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Αμβούργο, Μόναχο και Στουτγάρδη, ενώ εποχικά εξυπηρετείται το Αννόβερο, η Νυρεμβέργη και η Κολωνία, με το δρομολόγιο Αθήνα-Φρανκφούρτη ήδη από τον Οκτώβριο του 2023 να έχει ενισχυθεί, σημαντικά, με την προσθήκη μιας επιπλέον καθημερινής πτήσης. Παρομοίως, ενισχύθηκε και η συχνότητα πτήσεων από και προς το Βερολίνο και το Ντίσελντορφ με την προσθήκη έως και 2 πτήσεων την εβδομάδα από την Αθήνα.

Αντίστοιχα, η AEGEAN διασυνδέει τη Θεσσαλονίκη με καθημερινές ή εβδομαδιαίες πτήσεις με το Βερολίνο, Κολωνία, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Ανόβερο, Αμβούργο, Μόναχο, Νυρεμβέργη και Στουτγάρδη και τις καθημερινές πτήσεις από και προς Φρανκφούρτη να αυξάνονται από τις 31 Μαρτίου σε 2 ημερησίως.

Ξεκίνησαν τα δρομολόγια για Καλαμάτα

Υπενθυμίζεται ότι τις προηγούμενες εβδομάδες ξεκίνησαν και τα πρώτα δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ενώ τα αντίστοιχα δρομολόγια που θα διασυνδέουν το Ηράκλειο με το Μόναχο και τη Φρανκφούρτη αναμένεται να ξεκινήσουν στις 13/03 και 14/03 αντίστοιχα.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό, οι διαθέσιμες θέσεις στην αγορά της Γερμανίας θα αυξηθούν συνολικά κατά περίπου 8% με την πρόσθετη χωρητικότητα από και προς την Αθήνα να εστιάζεται κυρίως στους μήνες Μάρτιο έως Μάϊο. Αντίστοιχα, η χωρητικότητα από και προς τη Θεσσαλονίκη θα σημειώσει συνολική αύξηση 11% με τις πρόσθετες θέσεις να συνδέονται με την επιπλέον καθημερινή πτήση από και προς Φρανκφούρτη.

Φιλοδοξία της εταιρείας είναι συνολικά η διατήρηση των προορισμών και του εκτεταμένου δικτύου που επιχειρεί ήδη από πέρυσι (180 προορισμοί σε 49 χώρες με 307 απευθείας δρομολόγια τακτικών και ναυλωμένων πτήσεων), καθώς και η αύξηση των συχνοτήτων, αλλά και των διαθέσιμων θέσεων, όπου οι συνθήκες και η ζήτηση το επιτρέπουν.

Θετικά είναι και τα μηνύματα που καταγράφονται από το βαθμό ανταπόκρισης στις προσφορές που πραγματοποιεί η εταιρεία, κυρίως από τους Έλληνες, αλλά και από τους ξένους, οι οποίοι δε φαίνεται να περικόπτουν τις ταξιδιωτικές τους δαπάνες. Από τις μέχρι τώρα προκρατήσεις διαφαίνεται ότι οι διαθέσιμες θέσεις απορροφώνται αμέσως από τη ζήτηση, γεγονός που αποδεικνύει τη δυναμική της γερμανικής αγοράς.

Πρώιμη έναρξη περιόδου

Η πρώιμη έναρξη της θερινής περιόδου (ήδη από τα μέσα Φεβρουαρίου με τις πρώτες πτήσεις από και προς την Καλαμάτα), τα θετικά μηνύματα από το ενδιαφέρον στις μηχανές αναζήτησης (παρά τις πιέσεις από την Ισπανία, την Πορτογαλία και τη γειτονική Κύπρο) και την ανταπόκριση στις προσφορές, καθώς και οι αυξημένες πληρότητες, τόσο στις πρώτες θερινές πτήσεις που ξεκινούν το Σαββατοκύριακο (π.χ. από/προς Ηράκλειο), όσο και κατά την περίοδο του Καθολικού Πάσχα, αναμένεται να οδηγήσουν σε αυξημένη επιβατική κίνηση κατά την έναρξη της θερινής περιόδου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η φετινή χειμερινή περίοδος ήταν ιδιαίτερα θετική, καθώς οι πληρότητες ξεπέρασαν το 70% με τις προσφερόμενες θέσεις να είναι αυξημένες, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ένα θετικό «σερί».

Ειδικά σε ό,τι αφορά τους επιβάτες από τη γερμανική αγορά, οι οποίοι πλέον φαίνεται να επιλέγουν τη χώρα μας και κατά τους χειμερινούς μήνες, οι προτιμήσεις τους επικεντρώνονται σε προορισμούς, όπου παραδοσιακά έχουν υψηλή ζήτηση και επισκεψιμότητα, όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο, η Ρόδος, η Καλαμάτα, η Κως κλπ., αλλά πλέον και κάποια μικρότερα νησιά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις