Η Lidl ως «λαγός»…

• Συνεχίζει να απασχολεί την αγορά η απόφαση της Lidl να… επεκτείνει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της.

• Πηγές προσκείμενες στην γερμανική αλυσίδα λένε στην στήλη πως δεν πρόκειται για κάτι πιλοτικό.

• Αντίθετα είναι κάτι που σχεδίασαν και προετοίμασαν μεθοδικά στα πλαίσια πάντοτε των περιθωρίων που δίνει η νομοθεσία.

• Επισημαίνουν πως ο λόγος δεν ήταν η αύξηση του τζίρου, όπως πολλοί θεωρούν, αλλά για να διευκολύνουν το καταναλωτικό κοινό στις αγορές του.

• Ξεκαθαρίζουν πως το προσωπικό, το οποίο ανέρχεται σε 6.700 εργαζόμενους θα λάβει ότι προβλέπει ο νόμος για τις υπερωρίες.

• Τώρα κατά πόσον θα ακολουθήσει κάποια άλλη αλυσίδα το παράδειγμά τους, αυτό είναι κάτι που όπως λένε δεν γνωρίζουν αλλά και δεν τους αφορά…

• «Ως πολυεθνικοί ξεκινάμε πάντα πρώτοι και εκμεταλλευόμαστε όποιες δυνατότητες παρέχει ο νόμος», σημειώνουν χαρακτηριστικά.

… αλλά και ως ουραγός με αιτία

• Μπορεί στο θέμα του ωραρίου οι Γερμανοί λιανέμποροι να είναι πρωτοπόροι, στο θέμα του ηλεκτρονικού εμπορίου ωστόσο εξακολουθούν να βρίσκονται συνειδητά πίσω.

• Παρότι έχει γίνει η σχετική προετοιμασία και στην Ελλάδα, με τη διανομή συγκεκριμένων προϊόντων (εκτός τροφίμων) προτιμούν να μην μπαίνουν στο παιχνίδι.

• Ίσως γιατί θεωρούν πως εκεί δεν υπάρχει… κέρδος.

• Κάτι που έχουν αντιληφθεί στο πετσί τους, όλοι οι μεγάλοι των σούπερ μάρκετ.

• Από τον Σκλαβενίτη και τον ΑΒ Βασιλόπουλο μέχρι τον όμιλο ΜΕΤΡΟ του Παντελιάδη (My Market) και τον Μασούτη έχουν σπεύσει να επιβάλλουν χρεώσεις.

• «Το e-grocery είναι ακριβό σπορ. Δεν είναι απλό…», σημειώνει με νόημα έμπειρος παράγοντας του χώρου.

• Για αυτό και όλοι συνεχίζουν με μικρότερο ή μεγαλύτερο ρυθμό την ανάπτυξη του φυσικού δικτύου καταστημάτων…

• Αργεί ακόμη η μέρα που θα γίνουμε… Γερμανία ή Σουηδία.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Il Postino