Με επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ το δίκτυο καταστημάτων Public επεκτείνεται με 10 νέα μεγάλα “Public + home” μέσα στην επόμενη τριετία.
«Με μια στρατηγική επένδυση, 10 εκατ. ευρώ, τα Public επενδύουν και επεκτείνουν το δίκτυο φυσικών καταστημάτων που φιλοξενούν τη διευρυμένη γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων τεχνολογίας, μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών, αλλά και τηλεοράσεων και ειδών ψυχαγωγίας, προκειμένου να προσφέρουν ακόμη περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές» σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Στο πλάνο της επένδυσης για το 2024 εντάσσεται και η πλήρης ανακαίνιση τριών Public, που θα αναβαθμιστούν σε “Public + home” για να παρέχουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών με ασυναγώνιστη ποικιλία μικρών και μεγάλων συσκευών για το σπίτι, σε περισσότερα σημεία στην Ελλάδα. Ειδικότερα, μέχρι το τέλος της χρονιάς, τα καταστήματα Public σε Ιωάννινα, Πειραιά και Ρόδο, θα αναβαθμιστούν σε “Public + home”, προκειμένου να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και των τοπικών αγορών.
Τα Public αναδιαμορφώνουν το δίκτυο καταστημάτων τους και βρίσκονται σε διαρκή αναζήτηση νέων σημείων τα οποία μπορούν να φιλοξενήσουν την εμπειρία “Public + home” σε όλη τη χώρα.
Στόχος είναι να φιλοξενούν και την κατηγορία των μεγάλων και μικρών οικιακών συσκευών μεταφέροντας μικρού μεγέθους καταστήματα στα ήδη μεγάλα Public. Συγκεκριμένα, το Public Group εξετάζει ήδη τις περιοχές της Κρήτης, της Πελοποννήσου, καθώς και περιοχές στην Αττική, προκειμένου να ανακαλύψει τα κατάλληλα σημεία και να επενδύσει στη δημιουργία νέων μεγάλων καταστημάτων επιφάνειας 2.000 τ.μ., τα οποία θα φιλοξενούν με άνεση την πλήρη γκάμα προϊόντων, υπηρεσιών και προτάσεις για όλη την οικογένεια.
«Η περαιτέρω επέκταση του δικτύου των Public έρχεται ως αποτέλεσμα της επιτυχίας του νέου μοντέλου για αγορές οικιακών συσκευών που σύστησαν στο αγοραστικό κοινό τα Public μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο, με τη σύσταση των καταστημάτων “Public + home”, τα οποία έχουν αναδειχθεί σε έναν από τους δημοφιλείς προορισμούς για τους καταναλωτές που αναζητούν μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων, προσφορές και ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Ενδεικτικό της θερμής υποδοχής που είχαν τα 13 πρώτα μεγάλα καταστήματα “Public + home” είναι πως το 94% των επισκεπτών τα αξιολόγησε θετικά, όσον αφορά στον σχεδιασμό των καταστημάτων, στην εξειδίκευση των εργαζομένων, καθώς και στη μεγάλη ποικιλία προϊόντων που διαθέτουν» σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση.
Latest News
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»