Σε διψήφια αύξηση πωλήσεων της τάξης του 12%, επιστρέφοντας στα επίπεδα τζίρου των 70 εκατ. ευρώ του 2022 στοχεύει η «Παπουτσάνης» για τη φετινή χρονιά. Αυτό ανέφερε η διοίκηση της εισηγμένης στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης, δηλώνοντας παράλληλα αισιόδοξη για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας του ομίλου.
«Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την κερδοφόρα ανάπτυξη», σημείωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος και βασικός μέτοχος της «Παπουτσάνης», Μενέλαος Τασόπουλος και τόνισε πως αυτή θα προέλθει από την γεωγραφική επέκταση και την διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου.
Αύξηση 36% στα κέρδη της «Παπουτσάνης» – Προς διανομή μερίσματος 0,04 ευρώ
Ιδιαίτερη έμφαση, υπογράμμισε, θα δοθεί στα ξενοδοχειακά προϊόντα αλλά και στην προώθηση των επώνυμων προϊόντων, με επίκεντρο τη σειρά «Αρκάδι».
Έμφαση στο «Αρκάδι» με διπλασιασμό πωλήσεων
Οι προσδοκίες για το «Αρκάδι» είναι πολύ μεγάλες, αφού όπως τόνισε η διοικητική ομάδα της Παπουτσάνης το brand συγκεντρώνει υψηλή απήχηση μετά την ένταξή του στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας ενώ και ο κλάδος των απορρυπαντικών, καθαριστικών είναι αρκετά δυναμικός (υπολογίζεται σε 250 εκατ. ευρώ).
Προς αυτή την κατεύθυνση μάλιστα, δρομολογείται έντονη διαφημιστική προβολή που θα ξεκινήσει τον Απρίλιο. Η εν λόγω καμπάνια θα ξεκινούσε νωρίτερα, ωστόσο μετατέθηκε εξαιτίας της παρέμβασης που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.
«Είναι ένα brand με θετικά στοιχεία, ωστόσο εξακολουθεί να χρειάζεται δουλεία και εξυγίανση σε μεγάλο βαθμό», σημείωσε χαρακτηριστικά η διοικητική ομάδα. Έσπευσε δε να προσθέσει πως στόχος είναι ο σχεδόν διπλασιασμός των πωλήσεων του brand τη φετινή χρονιά (+85%), μετά την άνοδο 50% που παρουσίασε το 2023.
Ιδιαίτερη μνεία έκανε και στις εξαγωγές οι οποίες όπως είπε παραμένουν βασικός πυλώνας εσόδων αλλά και στα σχέδια διείσδυσης σε νέες αγορές, αν και απέφυγε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, λέγοντας πως οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν ανάλογα με τις επιδιώξεις και τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής.
Φωτοβολταϊκά και επενδύσεις
Κομβικό κομμάτι των αναπτυξιακών κινήσεων που δρομολογεί η εταιρεία είναι και η μείωση του κόστους παραγωγής και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας του εργοστασίου, το οποίο είναι πλήρως καθετοποιημένο.
Όπως είπε ο κ. Τασόπουλος δρομολογείται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών, τα οποία θα τροφοδοτήσουν τη μονάδα με φθηνότερη ηλεκτρική ενέργεια ενώ γίνονται μια σειρά από επενδύσεις για την βελτίωση της παραγωγικότητά τους.
Τα φωτοβολταϊκά θα τεθούν σε λειτουργία τον προσεχή Σεπτέμβριο, καθώς τότε θα συνδεθούν με το δίκτυο και θα συμβάλουν στην αποκλιμάκωση του ενεργειακού κόστους. Υπολογίζεται ότι η συγκεκριμένη επένδυση που στοίχισε περίπου 1,5 εκατ. ευρώ θα αποσβεστεί σε περίπου τρία χρόνια.
«Ανοιχτοί» σε εξαγορές
Ο κ. Τασόπουλος απαντώντας σε σχετική ερώτηση δήλωσε ανοιχτός στο ενδεχόμενο νέων εξαγορών υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξουν ευκαιρίες, οι οποίες θα πληρούν τα κριτήρια ανάπτυξης που θέτει η εταιρεία.
Πάγωσαν οι παραγγελίες
Σχολιάζοντας τα κυβερνητικά μέτρα για την ακρίβεια, η διοικητική ομάδα της «Παπουτσάνης» ανέφερε πως η τελευταία παρέμβαση έφερε μεγάλη αναστάτωση στην αγορά και οδήγησε σε «πάγωμα» παραγγελιών αφού οι πελάτες περίμεναν τους νέους τιμοκαταλόγου ενώ τόνισε πως η αποτελεσματικότητά της θα φανεί σε βάθος χρόνου και όχι άμεσα.
Ξεκαθάρισε πάντως πως η εταιρεία προχώρησε άμεσα σε μείωση των τιμών κατά 15% από την 1η Μαρτίου (πριν τις προσφορές, και τις προωθητικές ενέργειες) ενώ σε παρόμοιες μειώσεις εκτιμάται πως προχώρησαν και οι υπόλοιποι παίκτες του κλάδου.
Διανομή μερίσματος
Στόχος της Παπουτσάνης όπως ειπώθηκε είναι καθώς τα αποτελέσματα και οι δείκτες βελτιώνονται να επιβραβεύονται και οι μέτοχοι. Η εταιρεία σκοπεύει να προχωρήσει στη διανομή μερίσματος 0,04 ευρώ επιπλέον των 0,03 ευρώ που έχει δοθεί ως προμέρισμα. Η σχετική απόφαση αναμένεται να ληφθεί από την Γενική Συνέλευση μέσα στον Απρίλιο.
Η «Παπουτσάνης» είναι από τους μεγαλύτερους παραγωγούς σαπουνιών και υγρών καλλυντικών στην Ευρώπη και παράγει πάνω από 100 εκατομμύρια προϊόντα ετησίως. Διαθέτει καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής στη Ριτσώνα, απασχολεί περίπου 200 άτομο προσωπικό ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 35 χώρες του κόσμου.
Το 2023 ο κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 62,3 εκατ. ευρώ (έναντι 70,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022), ήτοι μειωμένος κατά 12%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 55% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Latest News
Διάθεση πετρελαίου θέρμανσης με πρόσθετες επιβραβεύσεις από τη Shell
Η Coral Α.Ε. – Shell Licensee ξεκινά τη διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης από τα πρατήρια Shell με μια σειρά από προσφορές για όλους τους καταναλωτές
Απάντηση Χατζηδάκη στον Βλάχο της ΝΔ: Σημαντική η πρόοδος στην μείωση των κόκκινων δανείων
Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης απάντησε σε ερώηση του βουλευτή της ΝΔ Γιώργου Βλάχου
Στρατηγική συνεργασία της Comsys με την NICE
Μέσω της συμφωνίας συνεργασίας η Comsys αναλαμβάνει τη διάθεση του CXone της NICE σε Ελλάδα και Νοτιοανατολική Ευρώπη
Η Aegean αναζητά τους αυριανούς πιλότους της - Νέος κύκλος του Προγράμματος Υποτροφιών
Η Aegean προσφέρει κάλυψη διδάκτρων και άμεση επαγγελματική αποκατάσταση για ακόμη 40 υποψήφιους πιλότους - Υποβολή αιτήσεων έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024
AVIN: Διάθεση πετρελαίου θέρμανσης με κέρδος έως 6%
Η AVIN σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και το πρόγραμμα επιβράβευσης Go For More προσφέρουν κέρδος 6% σε Go For More πόντους
Ο Γεώργιος Παπάζογλου CEO της Attica Blue Hospitality
Τα τελευταία χρόνια η Attica Group τοποθετείται στρατηγικά στον ξενοδοχειακό κλάδο μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Attica Blue Hospitality
Νέες επενδύσεις 15 εκατ. ευρώ για την Alumil - Τα διεθνή projects με ελληνικό αλουμίνιο
Η ALUMIL έχει παρουσία σε πάνω από 60 διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο με 32 θυγατρικές
Ο κήπος των Θερμοκηπίων Θράκης στην Αττική
Η εκδήλωση είχε ως βασικό στόχο την ανάδειξη των αγνών κηπευτικών προϊόντων υπό την επωνυμία «Κήπος της Ξάνθης»
Στρατηγική συνεργασία Frigoglass με Fresh στα επαγγελματικά ψυγεία
Στρατηγική συνεργασία με τη Fresh για διάθεση των επαγγελματικών ψυγείων της Frigoglass σε Μέση Ανατολή και Β. Αφρική
Πόσο πλήρωσε την εξαγορά της Λέκος η ΕΛΤΟΝ - Οι επόμενοι στόχοι
Τα προϊόντα της Λέκος είναι συμπληρωματικά στην γκάμα των προϊόντων του ομίλου ΕΛΤΟΝ