Τα σχέδιά της να εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Μαδρίτης ανακοίνωσε τη Δευτέρα η εταιρεία ειδών ομορφιάς Puig.
Η εταιρεία που κατέχει επωνυμίες μακιγιάζ και μόδας από τη Charlotte Tilbury έως την Paco Rabanne, ανέφερε ότι μέσω της αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO) σχεδιάζει να συγκεντρώσει 1,25 δισ. ευρώ
Οι τραπεζίτες έχουν αποτιμήσει την εταιρεία μεταξύ 8 και 10 δισ. ευρώ. Η εταιρεία πάντως στην ανακοίνωσή της δεν διευκρίνισε το ποσοστό των μετοχών που προτίθεται να διαθέσει στους επενδυτές η ιδρυτική οικογένεια.
«Πειθαρχία»
Προ μηνών ο πρόεδρος της Puig, Marc Puig, η τρίτη γενιά που κρατά τα ηνία της εταιρείας, είχε δηλώσει στους Financial Times, ότι μια εισαγωγή στο χρηματιστήριο θα επέβαλε «πειθαρχία» στην αγορά χωρίς ωστόσο η οικογένεια να παραιτηθεί από τον έλεγχο.
Η ΙΡΟ της Puig, η οποία αυτοχαρακτηρίζεται ως παίκτης «προσιτής πολυτέλειας», θα είναι η μεγαλύτερη στον τομέα μετά την Ermenegildo Zegna το 2021 και θα ακολουθήσει τα βήματα ανταγωνιστών της όπως η LVMH, η Kering, η L’Oréal και η Estée Lauder.
«Μπορεί να προκύψουν δυσκολίες, ειδικά στη μετάβαση μεταξύ των γενεών – αναζήτηση ηγεσίας, έλλειψη κατανόησης, απώλεια πάθους», είπε. «Το να είσαι υπόλογος στην αγορά φέρνει μια πειθαρχία και αυστηρότητα που διασφαλίζει ότι δεν θα προκύψουν αυτά τα ζητήματα», υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Μερικές φορές οι οικογενειακές επιχειρήσεις μπορεί να χάσουν τη θέση τους στην αγορά. Μπορούν να αρχίσουν να πεθαίνουν αργά και κανείς μέσα στην εταιρεία δεν το γνωρίζει».
Η Puig, της οποίας το καταλανικό όνομα προφέρεται «poodge», έχει αποκτήσει 10 brands τα τελευταία 12 χρόνια, διευρύνοντας τη γκάμα της για να περιλαμβάνει τα πάντα, από τη σκιά ματιών Charlotte Tilbury μέχρι τα ψηλοτάκουνα Jean Paul Gaultier.
Η Puig, η οποία εξακολουθεί να εδρεύει στη Βαρκελώνη όπου ιδρύθηκε το 1914, επεκτάθηκε τον περασμένο αιώνα ως κατασκευαστής αρωμάτων με άδεια για άλλες μάρκες όπως η Paco Rabanne και η Carolina Herrera.
Η αλλαγή πορείας
Αλλά στα χέρια του Marc άλλαξε πορεία, χρησιμοποιώντας εξαγορές για να συσσωρεύσει ένα χαρτοφυλάκιο με δικά της εμπορικά σήματα – που πλέον αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 90 % όλων των πωλήσεων – και να επεκταθεί στη μόδα, το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος.
Η Puig είναι μια οικογενειακή εταιρεία μόδας και αρωμάτων με έδρα τη Βαρκελώνη , η οποία διευθύνεται επί του παρόντος από την τρίτη γενιά της οικογένειας, . Φιλοδοξία της είναι να καθορίσει το μέλλον της κατηγορίας των αρωμάτων , υπερέχοντας στην καινοτομία και την ανάπτυξη.
Οι ιστορίες επιτυχίας τους περιλαμβάνουν πολλές δικές τους μάρκες όπως οι Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier , Dries Van Noten , Penhaligon’s και L’Artisan Parfumeur . άδειες όπως Prada , Christian Louboutin , Comme des Garçons ; και αρώματα lifestyle . Τα προϊόντα της πωλούνται σε περισσότερες από 150 χώρες.
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ