Τα σχέδιά της να εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Μαδρίτης ανακοίνωσε τη Δευτέρα η εταιρεία ειδών ομορφιάς Puig.
Η εταιρεία που κατέχει επωνυμίες μακιγιάζ και μόδας από τη Charlotte Tilbury έως την Paco Rabanne, ανέφερε ότι μέσω της αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO) σχεδιάζει να συγκεντρώσει 1,25 δισ. ευρώ
Οι τραπεζίτες έχουν αποτιμήσει την εταιρεία μεταξύ 8 και 10 δισ. ευρώ. Η εταιρεία πάντως στην ανακοίνωσή της δεν διευκρίνισε το ποσοστό των μετοχών που προτίθεται να διαθέσει στους επενδυτές η ιδρυτική οικογένεια.
«Πειθαρχία»
Προ μηνών ο πρόεδρος της Puig, Marc Puig, η τρίτη γενιά που κρατά τα ηνία της εταιρείας, είχε δηλώσει στους Financial Times, ότι μια εισαγωγή στο χρηματιστήριο θα επέβαλε «πειθαρχία» στην αγορά χωρίς ωστόσο η οικογένεια να παραιτηθεί από τον έλεγχο.
Η ΙΡΟ της Puig, η οποία αυτοχαρακτηρίζεται ως παίκτης «προσιτής πολυτέλειας», θα είναι η μεγαλύτερη στον τομέα μετά την Ermenegildo Zegna το 2021 και θα ακολουθήσει τα βήματα ανταγωνιστών της όπως η LVMH, η Kering, η L’Oréal και η Estée Lauder.
«Μπορεί να προκύψουν δυσκολίες, ειδικά στη μετάβαση μεταξύ των γενεών – αναζήτηση ηγεσίας, έλλειψη κατανόησης, απώλεια πάθους», είπε. «Το να είσαι υπόλογος στην αγορά φέρνει μια πειθαρχία και αυστηρότητα που διασφαλίζει ότι δεν θα προκύψουν αυτά τα ζητήματα», υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Μερικές φορές οι οικογενειακές επιχειρήσεις μπορεί να χάσουν τη θέση τους στην αγορά. Μπορούν να αρχίσουν να πεθαίνουν αργά και κανείς μέσα στην εταιρεία δεν το γνωρίζει».
Η Puig, της οποίας το καταλανικό όνομα προφέρεται «poodge», έχει αποκτήσει 10 brands τα τελευταία 12 χρόνια, διευρύνοντας τη γκάμα της για να περιλαμβάνει τα πάντα, από τη σκιά ματιών Charlotte Tilbury μέχρι τα ψηλοτάκουνα Jean Paul Gaultier.
Η Puig, η οποία εξακολουθεί να εδρεύει στη Βαρκελώνη όπου ιδρύθηκε το 1914, επεκτάθηκε τον περασμένο αιώνα ως κατασκευαστής αρωμάτων με άδεια για άλλες μάρκες όπως η Paco Rabanne και η Carolina Herrera.
Η αλλαγή πορείας
Αλλά στα χέρια του Marc άλλαξε πορεία, χρησιμοποιώντας εξαγορές για να συσσωρεύσει ένα χαρτοφυλάκιο με δικά της εμπορικά σήματα – που πλέον αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 90 % όλων των πωλήσεων – και να επεκταθεί στη μόδα, το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος.
Η Puig είναι μια οικογενειακή εταιρεία μόδας και αρωμάτων με έδρα τη Βαρκελώνη , η οποία διευθύνεται επί του παρόντος από την τρίτη γενιά της οικογένειας, . Φιλοδοξία της είναι να καθορίσει το μέλλον της κατηγορίας των αρωμάτων , υπερέχοντας στην καινοτομία και την ανάπτυξη.
Οι ιστορίες επιτυχίας τους περιλαμβάνουν πολλές δικές τους μάρκες όπως οι Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier , Dries Van Noten , Penhaligon’s και L’Artisan Parfumeur . άδειες όπως Prada , Christian Louboutin , Comme des Garçons ; και αρώματα lifestyle . Τα προϊόντα της πωλούνται σε περισσότερες από 150 χώρες.
Latest News
Υγειονομική περίθαλψη στις ΗΠΑ - Μετά την Walmart, ποιος;
Ο κλάδος είδε σημαντικές επενδύσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς επιλογές όπως η τηλεϊατρική έγιναν πιο συνηθισμένες
JP Morgan: Προσοχή στην «παγίδα» που έστησαν οι τεχνολογικές mega-caps
Το ράλι των megacap τίτλων επισκίασε τις ανησυχίες για τα επιτόκια
Τα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας Rivian και ο νέος CEO
Ανάμεσα σε άλλα σχέδια, η Rivian σκοπεύει να συμμετάσχει σε πολλά έργα βελτίωσης της πόλης για να δείξει τη συνεχή δέσμευσή της να επενδύει στην οικονομία και την κοινότητα του Ιλινόις
Ανθίζει ο διαστημικός τουρισμός στην Κίνα
Ήδη 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι έχουν επισκεφθεί το Wenchang τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων έχει αυξηθεί από πέντε σε περισσότερα από 50
Η Ταϊβάν δημιουργεί το δικό της «Starlink» - Στόχος να αντιμετωπίσει την κινεζική απειλή
Η διασφάλιση ότι τα συστήματα επικοινωνίας της Ταϊβάν θα παραμείνουν λειτουργικά σε έκτακτες στιγμές αποτελεί προτεραιότητα για τους ηγέτες του νησιού
Ποιοι είναι οι… influencers του Θεού
Από το TikTok και το Instagram μέχρι το Netflix, χριστιανοί influencers και αιρετικοί παίζουν επικίνδυνα «παιχνίδια» επιρροής
Η παγκόσμια οικονομία ρίχνει τον πήχη για τα δημόσια έσοδα της Αυστραλίας
Η χώρα αναμένεται να αναφέρει πλεόνασμα
Για όλα φταίει... η κότα - Γιατί τα καφέ αβγά είναι πιο ακριβά από τα άσπρα
Οι ειδικοί διαβεβαιώνουν: καμία διαφορά δεν υπάρχει στη διατροφική αξία καφέ και άσπρων αβγών
Tα KFC χάνουν την αίγλη τους - Βουτιά στις πωλήσεις
Οι πωλήσεις στα αμερικανικά εστιατόρια της KFC μειώθηκαν κατά 7%
«Πράσινο φως» στην επανεκκίνηση των εξαγωγών κρεμμυδιών από την Ινδία
Η απαγόρευση εξαγωγών από τον μεγαλύτερο εξαγωγέα λαχανικών στον κόσμο επιβλήθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο