Αυξημένος ήταν ο αριθμός των ασφαλισμένων οχημάτων το 2023 σε σχέση με το 2022, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Επιτροπή Αυτοκινήτων της Ένωσης Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων Ελλάδος.
Στην έρευνα του 2023 περιλαμβάνονται τα προσωρινά στοιχεία 29 ασφαλιστικών επιχειρήσεων με καθεστώς εγκατάστασης, καθώς και όσων δραστηριοποιούνται μέσω ελεύθερης παροχής υπηρεσιών και κάνουν χρήση των υπηρεσιών της ένωσης, οι οποίες εκτιμάται ότι συγκεντρώνουν το 96,2% της συνολικής παραγωγής ασφαλίστρων των ασφαλίσεων αυτοκινήτων, εκ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2023 το πλήθος των ασφαλισμένων οχημάτων έφτασαν στα 6.352.120, ενώ το 2022 ήταν 5.548.159.
Η μέση συχνότητα ζημιών (σύνολο καλύψεων) το 2023 μειώθηκε στα 9,54%, ενώ το 2022 ήταν στα 9,96%, αλλά το μέσο κόστος ζημιάς (σύνολο καλύψεων) ανήλθε σε 1.230 ευρώ, σε αντίθεση με το έτος 2022 που ήταν 1.210 ευρώ.
Η μέση συχνότητα ζημιών Αστικής Ευθύνης Οχημάτων σημείωσε μείωση για το έτος 2023, καθώς κυμαίνονταν στο 7%, ενώ το 2022 στα 7,15% και το μέσο κόστος ζημιάς το 2023 μειώθηκε, καθώς ήταν στα 1.351 ευρώ, ενώ το 2022 ανέρχονταν στα 1.385 ευρώ.
Εντοπισμός ανασφάλιστων
Υπενθυμίζεται ότι από την αρχή του 2024 το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και η ΑΑΔΕ βάζουν «μπλόκο» στα ανασφάλιστα οχήματα και σε αυτά που δεν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ, βάσει του σχεδίου δράσης για το έτος, το οποίο φέρνει αυστηρά πρόστιμα από 150 έως 500 ευρώ, μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
Ειδικά για τα ανασφάλιστα οχήματα προβλέπεται εντοπισμός του οχήματος μέσω πλατφόρμας, 250 ευρώ πρόστιμο, η εξόφληση του οποίου είναι προϋπόθεση ώστε το όχημα να μπορεί να ασφαλιστεί, ενώ όσοι δεν συμμορφώνονται θα αντιμετωπίζουν πρόστιμο 500 ευρώ μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις (αφαίρεση διπλώματος για 6 μήνες, πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας).
Latest News
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Στουρνάρας: Τρεις και όχι τέσσερις οι μειώσεις επιτοκίων φέτος
Δεν κινδυνεύει ο στόχος για πληθωρισμός 2% στα μέσα του 2025 είπε ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Ο Ιωάννης Τσακίρης διορίστηκε αντιπρόεδρος της ΕΤΕπ
Ο Έλληνας πρώην υφυπουργός γίνεται μέλος της Διευθύνουσας Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων
Φρένο στη Χρυσή Βίζα στην Ευρώπη μετά το ράλι στα ακίνητα
Τι ισχύει πλέον σε Ισπανία, Πορτογαλία και Ελλάδα
«Χρυσό» στις υπερωρίες οι εργαζόμενοι στην Ελλάδα - Όσοι δουλεύουν, ξεπερνούν το 49ωρο
Το 7,1% των εργαζόμενων στην ΕΕ εργάζονταν 49 ώρες ή περισσότερες την εβδομάδα το 2023
Πατέλης: Τι συμβαίνει με την αύξηση του ΑΕΠ στην Ελλάδα – Η εξήγηση στο TikTok
Τι αναφέρει ο επικεφαλής οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού
«Ναι μεν αλλά» από το Δημοσιονομικό Συμβούλιο για το Μεσοπρόθεσμο [γραφήματα]
Οι εκτιμήσεις για τα μακροοικονομικά στοιχεία και οι προκλήσεις
Σκρέκας: Μάρτιο και Απρίλιο είχαμε μηδενικές ανατιμήσεις στα προϊόντα
«Δε θα σταματήσουμε να λαμβάνουμε μέτρα και να προσπαθούμε να προστατεύουμε τους καταναλωτές» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Τροφίμων
Πόσο κοστίζει η ανακαίνιση διαμερίσματος
Με τις τιμές των οικοδομικών υλικών να έχουν χτυπήσει κόκκινο, οι ιδιοκτήτες προχωρούν σε μικρότερης κλίμακας εργασίες