Στην ανάπτυξη στην Ασία εστιάζει o νέος διευθύνων σύμβουλος της Davide Campari-Milano NV, Matteo Fantacchiotti,  ο οποίος θέλει να αξιοποιήσει τις «τεράστιες» δυνατότητες του δημοφιλούς ποτού Aperol, ενώ παράλληλα συνεχίζει να αναζητά ευκαιρίες ανάπτυξης στην περιοχή καθώς και στις ΗΠΑ. .

«Πιστεύω ότι τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια η Ασία θα αντιπροσωπεύει το 15% έως 20% των παγκόσμιων πωλήσεών μας», είπε ο Fantacchiotti στο Bloomberg κατά την πρώτη του δημόσια εμφάνιση ως επικεφαλής της εταιρείας με έδρα το Μιλάνο.

Spritz: Το «κοκτέιλ της στιγμής» που σκαρφάλωσε στο τοπ-10 στα μπαρ των ΗΠΑ

Ο Fantacchiotti διορίστηκε στην κορυφαία θέση μετά τη συνταξιοδότηση του μακροχρόνιου CEO Bob Kunze-Concewitz, ο οποίος επέβλεψε περισσότερες από 20 εξαγορές κατά τη διάρκεια της θητείας του.

«Η Ασία αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για τον όμιλο  από το 2020», είπε ο διευθύνων σύμβουλος. «Πρώτα δώσαμε προτεραιότητα στην Ευρώπη, μετά στις ΗΠΑ, που είναι η νούμερο ένα αγορά μας, και τώρα ήρθε η ώρα για την Ασία».

Το σχέδιο για την αγορά της Κίνας είναι να επικεντρωθεί αρχικά σε «πόλεις κοντά στο Χονγκ Κονγκ και με ευνοϊκές καιρικές συνθήκες», είπε. Πέρυσι, το brand Aperol αντιπροσώπευε το 24% των πωλήσεων του ομίλου και αυξήθηκε με σημαντικό ρυθμό στην Κίνα και την Ινδία, σύμφωνα με παρουσίαση σε επενδυτές. Συνολικά, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού αντιπροσώπευε το 8% των πωλήσεων του ομίλου Campari.

Ο Fantacchiotti, ο οποίος πρωτοστάτησε στην επέκταση της Campari στην Ασία πριν αναλάβει την κορυφαία θέση, είπε ότι οι ευκαιρίες συγχωνεύσεων και εξαγορών θα είναι επίσης καθοριστικές για την επέκταση στην περιοχή καθώς και στις ΗΠΑ.

Οι εξαγορές

«Ψάχνουμε οτιδήποτε μπορεί να ενισχύσει το franchise μας για να αναπτυχθεί ακόμη πιο γρήγορα στις ΗΠΑ και την Ασία και που μπορεί να κάνει την προσφορά μας «premium»», είπε. «Το ουίσκι είναι απλώς ένα παράδειγμα, αλλά δεν είναι η μόνη κατηγορία που εξετάζουμε».

Τον Δεκέμβριο, ο Όμιλος Campari συμφώνησε να αγοράσει το Courvoisier Cognac από την Beam Suntory για τουλάχιστον 1,2 δισ. δολάρια στη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της ιταλικής ποτοποιίας. Εξαγόρασε επίσης τον παραγωγό Bourbon των ΗΠΑ Wilderness Trail Distillery LLC το 2022 καθώς συνέχισε να επεκτείνεται πέρα από τα παραδοσιακά απεριτίφ.

Ο Fantacchiotti μίλησε σε εκδήλωση για την αναβάθμιση του εργοστασίου Campari στη Novi Ligure, στη βόρεια Ιταλία, το οποίο αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο της παραγωγής. Αυτό θα αυξήσει την ετήσια δυναμικότητά του κατά 100 εκατομμύρια φιάλες. Η παραγωγή έχει ήδη αυξηθεί από 29 εκατομμύρια φιάλες το 2004 σε 360 εκατομμύρια πέρυσι.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή