Η General Mills , η κατασκευάστρια εταιρεία των δημητριακών πρωινού Cocoa Puffs και Cheerios, διερευνά την πώληση της επιχείρησης γιαουρτιού στη Βόρεια Αμερική, συμπεριλαμβανομένης της δημοφιλούς μάρκας Yoplait, σε μια συμφωνία που θα μπορούσε να αξίζει περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια, δήλωσαν άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα.

Ο όμιλος τροφίμων με έδρα τη Μινεάπολη συνεργάζεται με την επενδυτική τράπεζα JPMorgan Chase για να μετρήσει το ενδιαφέρον από πιθανούς αγοραστές που θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν αντίπαλους κατασκευαστές σνακ και εταιρείες ιδιωτικών κεφαλαίων, δήλωσαν οι πηγές, ζητώντας ανωνυμία καθώς οι συζητήσεις είναι εμπιστευτικές.

Κατανάλωση: Σφίγγουν το ζωνάρι οι Ευρωπαίοι – Φρένο στα μη βασικά είδη τροφίμων

Η General Mills ελπίζει να επιτύχει μια αποτίμηση για το χαρτοφυλάκιο γιαουρτιού σχεδόν 10 φορές τα κέρδη 12 μηνών της μονάδας προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων ύψους περίπου 250 εκατομμυρίων δολαρίων, ανέφεραν οι πηγές.

Πτώση της μετοχής

Οι μετοχές της General Mills έχουν υποχωρήσει περίπου 19% τον τελευταίο χρόνο και διαμορφώθηκαν στα 71,04 δολάρια την Παρασκευή, οδηγωντας την αποτιμηση της εταιρείας σε περίπου 40 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τον Μάρτιο, η General Mills ξεπέρασε τις προσδοκίες της αγοράς για τις πωλήσεις και τα κέρδη του τρίτου τριμήνου, ενισχυμένη από τις υψηλότερες τιμές για τα δημητριακά πρωινού, τις μπάρες σνακ και τα προϊόντα τροφής για κατοικίδια ζώα, που βοήθησαν να αμβλυνθεί το πλήγμα από την επιβράδυνση της καταναλωτικής ζήτησης.

Μια ομάδα Γάλλων γαλακτοπαραγωγών ξεκίνησε τη Yoplait το 1964 και η εταιρεία συνεργάστηκε με τη General Mills το 1977 μέσω μιας συμφωνίας δικαιόχρησης που έδινε στον κατασκευαστή του μείγματος τηγανίτας Bisquick τα αποκλειστικά δικαιώματα για την εμπορία της μάρκας στις ΗΠΑ.

Το 2011, η General Mills απέκτησε το 51% των μετοχών της Yoplait αξίας 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την ιδιωτική επενδυτική εταιρεία PAI Partners και τον γαλλικό γαλακτοκομικό συνεταιρισμό Sodiaal. Η Sodiaal διατήρησε το υπόλοιπο μερίδιο.

Το 2021, η General Mills πούλησε τις ευρωπαϊκές δραστηριότητες της Yoplait στη Sodiaal. Τότε, η εταιρεία δήλωσε ότι οι δραστηριότητες γιαουρτιού στις ΗΠΑ και τον Καναδά απέφεραν συνολικά 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε καθαρές πωλήσεις για το οικονομικό έτος 2020.

Σκληρός ανταγωνισμός

Έχοντας ήδη αποχωριστεί την ευρωπαϊκή μονάδα της Yoplait, η General Mills θεωρεί τα υπόλοιπα περιουσιακά στοιχεία γιαουρτιού ως μη βασικά στην τρέχουσα στρατηγική της, καθώς αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από τους ηγέτες της αγοράς Chobani και το εμπορικό σήμα Dannon της Danone, ανέφεραν οι πηγές.

Οι κατασκευαστές γιαουρτιού έχουν προβεί ενεργά σε συμφωνίες κατά το τελευταίο έτος. Η Campbell Soup (CPB.N), ανοίγει νέα καρτέλα επιδιώκει να εκποιήσει τη μονάδα γιαουρτιού Noosa Yogurt, την οποία απέκτησε στο πλαίσιο της συμφωνίας της ύψους 2,7 δισ. δολαρίων για τη Sovos Brands πέρυσι.
Η Danone πούλησε πέρυσι τις μάρκες γιαουρτιού Wallaby και γάλακτος Horizon στην Platinum Equity για ένα άγνωστο ποσό

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή