Η ιστορία της Ανάστασης μας αγγίζει όλους.
Για κάποιους είναι αυτό που επιβεβαιώνει την Πίστη τους ότι το σκοτάδι του θανάτου δεν είναι ο απόλυτος ορίζοντας.
Για όλους, ακόμη και αυτούς που δεν πιστεύουν, είναι η ημέρα της μεγάλης ελπίδας, της χαράς για τη νίκη της ζωής ενάντια σε ό,τι την απειλεί, την καταστρέφει, την περιφρονεί, την εξευτελίζει.
Και σήμερα ζούμε σε έναν κόσμο στον οποίο η ζωή είναι σε κίνδυνο και η ελπίδα φαντάζει πολύ μακρινή.
Στη μαρτυρική γη της Παλαιστίνης, κοντά στα μέρη που εκτυλίχθηκε το Θείο Δράμα, μια σφαγή συνεχίζεται, με τη «διεθνή κοινότητα» να περιορίζεται μόνο σε εκκλήσεις, και να μην κάνει καμία ουσιαστική και αποφασιστική παρέμβαση.
Στην Ουκρανία η μηχανή του πολέμου δουλεύει ακατάπαυστα, χωρίς να φαίνεται στον ορίζοντα κάποια προοπτική ειρήνευσης, ιδίως από τη στιγμή που και πάλι η «διεθνής κοινότητα» αρνείται να δώσει μια τέτοια διέξοδο, ενώ βυθιζόμαστε μέσα σε ένα Νέο Ψυχρό Πόλεμο που απειλεί να μετατρέψει κάθε εστία ανάφλεξης σε παγκόσμια σύγκρουση.
Στη Μεσόγειο, στη Μάγχη, στα σύνορα ΗΠΑ και Μεξικού άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους διεκδικώντας ένα μερίδιο στη ζωή, ένα καλύτερο αύριο.
Η ίδια απληστία που παράγει τις μεγάλες ανισότητες του πλανήτη, εξαντλεί τους φυσικούς πόρους και φέρνει την κλιματική καταστροφή όλο και πιο κοντά.
Ιδεολογίες θανάτου και βαναυσότητας που τις θεωρούσαμε οριστικά ηττημένες σηκώνουν ξανά κεφάλι και εκμεταλλεύονται τη δυσαρέσκεια κοινωνιών χωρίς συνοχή, χωρίς αλληλεγγύη και χωρίς όραμα.
Σε αυτό το δυστοπικό τοπίο είναι που ψάχνουμε την ελπίδα, τη δύναμη ότι τα πράγματα μπορούν να είναι αλλιώς, την πίστη ότι η ζωή μπορεί στο τέλος να νικήσει. Ότι το Κακό θα ηττηθεί.
Και η ιστορία ενός φτωχού ξυλουργού από τη Γαλιλαία, ενσάρκωση του Θεού που όμως ήρθε να υποφέρει ως άνθρωπος για τις δικές μας αμαρτίες, που ένιωσε τη βαναυσότητα μιας αυτοκρατορίας αλλά και ενός όχλου, που αντιστάθηκε και άρθρωσε λόγο ενάντια στους ισχυρούς και το άδικο, που προδόθηκε και θυσιάστηκε για να αναστηθεί, αλλά πρόλαβε να μας πει ότι μπορεί η ανθρωπότητα να γίνει κοινότητα προσώπων αγαπητική και όχι διαρκούς αλληλοσπαραγμού και αυτοκαταστροφής και ότι στο τέλος μπορεί το Καλό να νικήσει, έχει ακόμη πολλά να μας πει.
Ας την ακούσουμε για άλλη μια φορά.
Και ας κρατήσουμε το μήνυμα της Ανάστασης, της Ζωής και της Ελπίδας.
Και ας προσπαθήσουμε, όσο μπορούμε ο καθένας και η καθεμιά, να το κάνουμε πράξη.
Από όλες και όλους εμάς στα ψηφιακά μέσα της Alter Ego Media, Καλή Ανάσταση!
Latest News
Ο μεγάλος πονοκέφαλος των ελληνικών νοικοκυριών
Το πρόβλημα γίνεται εκρηκτικό, ειδικά τα τελευταία χρόνια, όπου η ιδιοκατοίκηση υποχωρεί και η αναγκαστική ενοικίαση αποτελεί μονόδρομο για τα περισσότερα νοικοκυριά
«Βρυχάται» η κυβέρνηση
Ο πρωθυπουργός με επιστολή του στην πρόεδρο της Κομισιόν ζητάει «να μπει μπροστά» η Ευρώπη στις καταχρηστικές πρακτικές των πολυεθνικών
Το πολιτικό τοπίο στις ΗΠΑ
Αν και τυπικά τα χρίσματα για τις εκλογές δεν έχουν δοθεί ακόμη, εν τούτοις ελάχιστοι αμφιβάλλουν για το ποιοι τελικά θα διεκδικήσουν το προεδρικό αξίωμα
Θέλουμε φθηνό ρεύμα;
το φθηνό νυχτερινό ρεύμα, σύντομα θα γίνει φθηνό μεσημεριανό ρεύμα
Γιατί κόβει κράτος ο Ερντογάν
Ο επίσημος πληθωρισμός στην Τουρκία έφτασε τον Απρίλιο στο 69,8% και αναμένεται από επίσημες προβλέψεις να αυξηθεί τον Μάιο στο 75%
Η επίμονη ακρίβεια και ένα πολιτικό σύστημα που δεν βλέπει τους κοινωνικούς σεισμούς που έρχονται
Η ανακοίνωση για τον πληθωρισμό ήρθε να υπενθυμίσει το πρόβλημα
Ο θησαυρός του αθηναϊκού τουρισμού
Δεν έχουμε δημιουργήσει ακόμα σοβαρό τουριστικό προϊόν, ανθεκτικές υποδομές κάθε είδους, για να φιλοξενήσουμε μεγαλύτερο αριθμό τουριστών
Gilles Lipovetsky- Οι start-ups και η νέα ατομικότητα
Ένας σημαντικός Γάλλος καθηγητής της φιλοσοφίας, συζητά τις νέες μετανεωτερικές συνθήκες που δημιουργεί η ψηφιακή επέλαση και το ρόλο της ταχύτητας κυκλοφορίας του χρήματος σε σχέση με τη γνώση και τις start-ups.
Ανεμογεννήτριες στο Αιγαίο
Για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις πρέπει να είσαι έτοιμος για το καλύτερο (express visa) αλλά και για το χειρότερο.
Η πρωτοφανής ανθεκτικότητα των ελληνικών νοικοκυριών
Δεν είναι ακόμα σαφές, για πόσο θα υπάρχει η συγκεκριμένη δυνατότητα του ξοδεύειν