Εντός του ιαπωνικού οικονομικού έτους που λήγει τον Μάρτιο του 2025 αναμένεται να ανακοινώσει η Nintendo τα σχέδιά της για τον διάδοχο της γερασμένης πια κονσόλας παιχνιδιών Switch.
Η Nintendo επέκτεινε τον κύκλο ζωής της συσκευής Switch με επιτυχημένους τίτλους όπως το “The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom”, με την αγορά να επικεντρώνεται στο χρονοδιάγραμμα και τις προοπτικές για το υλικό επόμενης γενιάς.
Η εταιρεία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με έδρα το Κιότο δήλωσε την Τρίτη ότι αναμένει να πουλήσει 13,5 εκατομμύρια μονάδες Switch το τρέχον οικονομικό έτος.
Sony και Nintendo παραμένουν στη μάχη της κονσόλας – Την «έξοδο» κοιτάζει η Microsoft
Η Nintendo πούλησε πέρυσι 15,7 εκατομμύρια μονάδες της υβριδικής οικιακής φορητής συσκευής, η οποία κυκλοφόρησε το 2017. Παράλληλα αύξησε την πρόβλεψή της για ολόκληρο το έτος στα 15,5 εκατομμύρια μονάδες τον Φεβρουάριο.
Η Nintendo εισήγαγε σταδιακές αλλαγές στις συσκευές του Switch, με τις πωλήσεις του μοντέλου OLED να αυξάνονται κάθε χρόνο, ακόμη και καθώς οι ευρύτερες πωλήσεις υλικού συνέχισαν την ετήσια πτώση τους.
Το τρίμηνο Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου έκλεισε με καθαρές πωλήσεις 598,6 δισεκατομμύρια γιεν Ιαπωνίας (4 δισεκατομμύρια δολάρια) έναντι 568,7 δισεκατομμυρίων γεν όπως αναμενόταν.
Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 136,7 δισ. γιεν Ιαπωνίας έναντι 130,3 δισ. γεν όπως ήταν η αρχική εκτίμηση και τέλος οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 18%.
Ενίσχυση του Switch
Tα αποτελέσματα αυτού του τριμήνου επιβεβαίωσαν ότι η Nintendo κατάφερε να παρατείνει τη διάρκεια ζωής της σχεδόν επτάχρονης κονσόλας Switch.
Ο ιαπωνικός γίγαντας του gaming κατάφερε να διατηρήσει τη δυναμική του πρόσφατα χάρη στην κυκλοφορία του “Super Mario Bros. Movie” και του κορυφαίου παιχνιδιού Zelda πέρυσι, το οποίο ενίσχυσε το ενδιαφέρον για το Switch και βοήθησε τις πωλήσεις της παλιάς κονσόλας.
Η Nintendo ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι “Super Mario Bros. Wonder”, το οποίο κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο, είχε μια “ισχυρή εκκίνηση”, με πωλήσεις 11,96 εκατομμυρίων μονάδων. Η ταινία Mario βοηθά επίσης τις πωλήσεις παλαιότερων τίτλων όπως το “Mario Kart 8 Deluxe”, όπως εκτιμούν στην Nintendo.
Latest News
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους